לילה לבן בתל אביב? אין תחבורה ציבורית בכלל

מצב
הנושא נעול.

846

Active member
צר לי, אבל כל מה שכתבת זה בולשיט אחד גדול.
היו אוטובוסים כל הלילה. קווי הלילה פעלו כרגיל והקווים הרגילים תוגברו. מה לעשות שנחסמו רחובות מסויימים והקווים לא יכלו לעבור בהם... מה אתה רוצה שייעשו? שייפרצו את המחסומים ויעלו על האנשים? אז נכון, בלית ברירה נסעו דרך אבן גבירול! אני אישית ישבתי בתחילת הלילה בחדר האלחוט של דן ובהמשך הלילה הייתי גם ברידינג. ראיתי כמה עבודה הייתה הלילה וכמה תיגבורים יצאו בקווי היום של דן אפילו בשעה 1:00! להוציא להורג? עדיף שתשתוק כי אתה לא מבין שום דבר...
 
צר לי, אבל כל מה שכתבת זה בולשיט אחד גדול.
היו אוטובוסים כל הלילה. קווי הלילה פעלו כרגיל והקווים הרגילים תוגברו. מה לעשות שנחסמו רחובות מסויימים והקווים לא יכלו לעבור בהם... מה אתה רוצה שייעשו? שייפרצו את המחסומים ויעלו על האנשים? אז נכון, בלית ברירה נסעו דרך אבן גבירול! אני אישית ישבתי בתחילת הלילה בחדר האלחוט של דן ובהמשך הלילה הייתי גם ברידינג. ראיתי כמה עבודה הייתה הלילה וכמה תיגבורים יצאו בקווי היום של דן אפילו בשעה 1:00! להוציא להורג? עדיף שתשתוק כי אתה לא מבין שום דבר...
מעניין לשמוע אילו קווים מיוחדים דן הוציאו
מעבר לקווי הלילה, ומי החליט על הוצאתם? אשמח לשמוע קצת פרטים
 

mister K

New member
מעניין לשמוע אילו קווים מיוחדים דן הוציאו
מעבר לקווי הלילה, ומי החליט על הוצאתם? אשמח לשמוע קצת פרטים
קו 4 שהמשיך לצאת מרידינג גם ב-1:00 בלילה.
האוטובוסים יצאו מפוצצים וכמובן עקבו את אלנבי החסום. המשך הפעילות מעבר לשעות הרגילות נעשה בהחלטת חדר האלחוט של דן ופיקוח הלילה, שעבדו קשה אתמול.
 

mister K

New member
קו 4 שהמשיך לצאת מרידינג גם ב-1:00 בלילה.
האוטובוסים יצאו מפוצצים וכמובן עקבו את אלנבי החסום. המשך הפעילות מעבר לשעות הרגילות נעשה בהחלטת חדר האלחוט של דן ופיקוח הלילה, שעבדו קשה אתמול.
*עקבו = צ"ל: עקפו.
 

danezeq

Member
צר לי, אבל כל מה שכתבת זה בולשיט אחד גדול.
היו אוטובוסים כל הלילה. קווי הלילה פעלו כרגיל והקווים הרגילים תוגברו. מה לעשות שנחסמו רחובות מסויימים והקווים לא יכלו לעבור בהם... מה אתה רוצה שייעשו? שייפרצו את המחסומים ויעלו על האנשים? אז נכון, בלית ברירה נסעו דרך אבן גבירול! אני אישית ישבתי בתחילת הלילה בחדר האלחוט של דן ובהמשך הלילה הייתי גם ברידינג. ראיתי כמה עבודה הייתה הלילה וכמה תיגבורים יצאו בקווי היום של דן אפילו בשעה 1:00! להוציא להורג? עדיף שתשתוק כי אתה לא מבין שום דבר...
לא סתם להוציא להורג
לתלות מהבצים עם חוט דיג
 

mister K

New member
לא סתם להוציא להורג
לתלות מהבצים עם חוט דיג
גם אתה תפסיק להתלהם...
שנאתך לדן ידועה, אבל לפעמים כדאי לחשוב בהגיון ולהבין באמת מה היה הגורם לבלאגן, זאת לפני שמנסים לתלות אנשים עם חוטי דיג ולהוציא על מפעילי התח"צ את העצבים. הפעם הכתובת לטרוניות שלך פשוט היא פשוט לא הכתובת הנכונה. צריך להפנות אותן אך ורק לעיריית תל אביב ולמשטרה, ולא לאגד, דן ומטרופולין שהתאמצו מעל ומעבר ולא הפסיקו את השירות למרות הבלאגן.
 

אוהד11

New member
לילה לבן בתל אביב? אין תחבורה ציבורית בכלל
משעה שמונה וחצי דן החכמים ביטלו את כל הקוים בתל אביב. למה? ככה. מה אכפת להם הם מונופול ועד שיפריטו אותם שיזדינו כולם בלי תחבורה ציבורית בכלל בכל תל אביב דווקא בשיא העומס. התוצאה: כולם נאלצו להשתמש במוניות ספשל כי זאת התחבורה הציבורית היחידה שפועלת גם בדקות אלה שבהם כתבתי את ההודעה הזאת. בתחילת הערב זה עוד עבד ונוסעים שנתקעו בתחנות האוטובוסים בכל העיר עוד תפסו יוזמה ולקחו מונית משותפת אם הם נסעו לאותו היעד. בשעות האחרונות אי אפשר היה להשיג גם מונית ספשל וראיתי אפילו מישהו שהיה כל כך מיואש עד שהוא התנפל על מונית מלאה והיה מוכן לשלם הרבה בשביל שנהג המונית יזרוק את הנוסעים שהיו לו כבר. גם אנחנו רבנו על מונית עם אחרים שגם רצו אותה ובסוף זכינו. כמובן שעירית תל אביב הטיפשה החליטה שההופעה של הערב תהיה בחוף הצוק המבודד בסוף העולם. וכמובן שבגלל שאין תחבורה ציבורית העומס על המוניות גדל עוד יותר. מזל שלא נסענו לשם. בקיצור, צריך לנהר טוב טוב את התחבורה הציבורית בארץ ובמיוחד להפריט כל מה שזז. אולי דברים יתחילו לזוז סוף סוף. והכי חשוב להוציא להורג את המפגר מדן שהחליט שאין צורך בתחבורה ציבורית בכל תל אביב בשיא העומס.
אם יש לך תלונות אין לך אל להלין על עירית ת"א
והמשטרה שחסמו רחובות וקבעו אתרים. דן, אגד, מטרופולין וקווים פעלו ע"פ הוראות המשטרה
 

אורי404

New member
לילה לבן בתל אביב? אין תחבורה ציבורית בכלל
משעה שמונה וחצי דן החכמים ביטלו את כל הקוים בתל אביב. למה? ככה. מה אכפת להם הם מונופול ועד שיפריטו אותם שיזדינו כולם בלי תחבורה ציבורית בכלל בכל תל אביב דווקא בשיא העומס. התוצאה: כולם נאלצו להשתמש במוניות ספשל כי זאת התחבורה הציבורית היחידה שפועלת גם בדקות אלה שבהם כתבתי את ההודעה הזאת. בתחילת הערב זה עוד עבד ונוסעים שנתקעו בתחנות האוטובוסים בכל העיר עוד תפסו יוזמה ולקחו מונית משותפת אם הם נסעו לאותו היעד. בשעות האחרונות אי אפשר היה להשיג גם מונית ספשל וראיתי אפילו מישהו שהיה כל כך מיואש עד שהוא התנפל על מונית מלאה והיה מוכן לשלם הרבה בשביל שנהג המונית יזרוק את הנוסעים שהיו לו כבר. גם אנחנו רבנו על מונית עם אחרים שגם רצו אותה ובסוף זכינו. כמובן שעירית תל אביב הטיפשה החליטה שההופעה של הערב תהיה בחוף הצוק המבודד בסוף העולם. וכמובן שבגלל שאין תחבורה ציבורית העומס על המוניות גדל עוד יותר. מזל שלא נסענו לשם. בקיצור, צריך לנהר טוב טוב את התחבורה הציבורית בארץ ובמיוחד להפריט כל מה שזז. אולי דברים יתחילו לזוז סוף סוף. והכי חשוב להוציא להורג את המפגר מדן שהחליט שאין צורך בתחבורה ציבורית בכל תל אביב בשיא העומס.
לגבי אירוע לילה לבן, מה שהיה אצלי
צעדתי לתחנה של קו 149 בכפר סבא, תחנה אחרי התחנה המרכזית של כפר סבא, ליד רחובות ויצמן ורוטשילד, למי שמכיר. הגעתי ב-20:20 והייתה לי הרגשה, שקרוב לוודאי, שאפספס את האוטובוס של 20:00. עמי המתינו בחורות נוספות, שלדבריהן הגיעו מספר דקות לפניי ולא ראו אוטובוס. כראה גם הן פספסו אותו. המתנו לאוטובוס, שאמור לצאת בשעה 20:30. האוטובוס הגיע בשעה 20:50 ותפוסה למעלה מחצי. דקות לפנינו הגיע קו 247 עם נוסעים בודדים והמשיך לו. המשכנו לתחנה אחרי זה, ליד רחוב ירושלים. שם עלו נוסעים רבים והיינו זמן רב באותה תחנה. בלי להפריז, כעשר דקות היינו שם, עד שהנהג התעסק עם התשלומים. המשכנו לתחנה הבאה ליד קניון ערים ולקראת התחנה הגיעו מספר נוסעים לנהג ואמרו לו בקול רם (אני הייתי בחלק היחסית אחורי ועדיין קל היה לשמוע), ש"לא ייקח את הזמן בתחנה הזו, כמו הקודמת" או משהו דומה. בתחנה בקניון ערים הגיע קו 247 המאוחר יותר והנהג אמר לנוסעים בחוץ: "יש אוטובוס נוסף. חלק עלו על אותו 247 מאסף... אחרי האיסוף בתחנה זו עמדו פחות מעשרה נוסעים. אם אני לא טועה, סביבות השמונה נוסעים. אולי פחות. בתחנות הבאות (ליד ביטוח לאומי, ליד בית ספר ברנר, ברחוב טשרניחובסקי ובצומת רעננה - סך הכל ארבע תחנות) הנהג לא עצר והמשכנו בנסיעה. בשלוש תחנות המתינו (ואני לא מגזים) לפחות עשרה נוסעים. במינימום של המינימום. מה שאומר, שרק מאותן שלוש תחנות הייתה כמות יפה של נוסעים. בואו נאמר, שהם לא היו מבסוטים, בלשון המעטה, שלא עצרו להם. עד לפני חודשים היה אפשר לחלום על שירות בקו הזה בשעות הערב. כך שזה טוב מאוד וטוב מאוד לדעת על כמות נוסעים גבוהה. נקווה, שזה לא רק באירוע. בסביבות רבע לאחת עשרה המתנתי חזרה לקו 247 ליד קינג ג'ורג'/דיזינגוף סנטר. באותו זמן הגיע קו 48 שהיו בו רב המושבים תפוסים. עדיין נותרו נוסעים רבים לקו 247 ועלו וכך היה בהמשך הנסיעה. לגבי האוטובוסים בתוך תל אביב - פה אני לא מחדש, שנסעו מפרקיות קו 18 מלאות וגם קו 61 ו-72 מלאים למדי וקווים אחרים של "דן". בסך הכולל אני חושב, שיש שיפור ב"לילה לבן", לעומת שנה שעברה. אז לא ממש היה שירות אוטובוסים. בעצם אפשר להשמיט את המלה ממש. כך, שהשנה היו קווי לילה והייתה אמורה לפעול בלילה.
 

stratomaximus

New member
לילה לבן בתל אביב? אין תחבורה ציבורית בכלל
משעה שמונה וחצי דן החכמים ביטלו את כל הקוים בתל אביב. למה? ככה. מה אכפת להם הם מונופול ועד שיפריטו אותם שיזדינו כולם בלי תחבורה ציבורית בכלל בכל תל אביב דווקא בשיא העומס. התוצאה: כולם נאלצו להשתמש במוניות ספשל כי זאת התחבורה הציבורית היחידה שפועלת גם בדקות אלה שבהם כתבתי את ההודעה הזאת. בתחילת הערב זה עוד עבד ונוסעים שנתקעו בתחנות האוטובוסים בכל העיר עוד תפסו יוזמה ולקחו מונית משותפת אם הם נסעו לאותו היעד. בשעות האחרונות אי אפשר היה להשיג גם מונית ספשל וראיתי אפילו מישהו שהיה כל כך מיואש עד שהוא התנפל על מונית מלאה והיה מוכן לשלם הרבה בשביל שנהג המונית יזרוק את הנוסעים שהיו לו כבר. גם אנחנו רבנו על מונית עם אחרים שגם רצו אותה ובסוף זכינו. כמובן שעירית תל אביב הטיפשה החליטה שההופעה של הערב תהיה בחוף הצוק המבודד בסוף העולם. וכמובן שבגלל שאין תחבורה ציבורית העומס על המוניות גדל עוד יותר. מזל שלא נסענו לשם. בקיצור, צריך לנהר טוב טוב את התחבורה הציבורית בארץ ובמיוחד להפריט כל מה שזז. אולי דברים יתחילו לזוז סוף סוף. והכי חשוב להוציא להורג את המפגר מדן שהחליט שאין צורך בתחבורה ציבורית בכל תל אביב בשיא העומס.
אגד לא שמרה על המסלול שהיא בעצמה קבעה!
קו 273 ו- 289 של 3:30, פשוט לא הגיעו לכיכר רבין! היינו כ- 10 אנשים בתחנה, חיכינו מ- 3:15 עד 4:15. ואל תגידו לי שהייתה חסימה של המשטרה, כי דווקא 231 שיצא יחד עם 273, מאותה תחנה (לדברי הנהג), כן עבר שם ב- 3:40, והוא לא ידע להגיע מה עלה בגורלו של 273 שיצא, או 289, שהוא לא ראה אותו יוצא בכלל. כמו כן עבר שם גם 555, שזה לא היה המסלול שלו בכלל. לא ברור לאן הקווים האלה נסעו פתאום, אבל מה שברור הוא שבגלל זה בזבזתי 3+ שעות מיותרות + 50 שקל (לכמה אנשים) על מונית לתחנה המרכזית עם נהג מונית חאפר שאחת מהפנינים שלו הייתה: "אם היית מבקש מונה, הייתי לוקח אותך דרך כל הפקקים של אלנבי". האם אגד החליטה פשוט להחזיר את האוטובוס האחרון למסלול המקורי בבן יהודה? גם לא בטוח, כי האוטובוס שלפני, שהיה צריך לצאת בשעה 3 לא עבר גם בבן יהודה (חיכינו שם ליתר ביטחון, לפני שהלכנו לכיכר רבין). בכל מקרה לא עושים דברים כאלה. אנשים מסתמכים על הקווים האלה. פשוט ביזיון.
 

venustudent

New member
אגד לא שמרה על המסלול שהיא בעצמה קבעה!
קו 273 ו- 289 של 3:30, פשוט לא הגיעו לכיכר רבין! היינו כ- 10 אנשים בתחנה, חיכינו מ- 3:15 עד 4:15. ואל תגידו לי שהייתה חסימה של המשטרה, כי דווקא 231 שיצא יחד עם 273, מאותה תחנה (לדברי הנהג), כן עבר שם ב- 3:40, והוא לא ידע להגיע מה עלה בגורלו של 273 שיצא, או 289, שהוא לא ראה אותו יוצא בכלל. כמו כן עבר שם גם 555, שזה לא היה המסלול שלו בכלל. לא ברור לאן הקווים האלה נסעו פתאום, אבל מה שברור הוא שבגלל זה בזבזתי 3+ שעות מיותרות + 50 שקל (לכמה אנשים) על מונית לתחנה המרכזית עם נהג מונית חאפר שאחת מהפנינים שלו הייתה: "אם היית מבקש מונה, הייתי לוקח אותך דרך כל הפקקים של אלנבי". האם אגד החליטה פשוט להחזיר את האוטובוס האחרון למסלול המקורי בבן יהודה? גם לא בטוח, כי האוטובוס שלפני, שהיה צריך לצאת בשעה 3 לא עבר גם בבן יהודה (חיכינו שם ליתר ביטחון, לפני שהלכנו לכיכר רבין). בכל מקרה לא עושים דברים כאלה. אנשים מסתמכים על הקווים האלה. פשוט ביזיון.
סיוט ברחוב אלנבי
אני חיכיתי ל-289 בתחילת בן-יהודה בצופן ואז הודיעו לי ששינו את המסלול, אח"כ לקחתי שירות 4 ונתקעתי איכשהו במוגרבי. אז חשבתי למצוא דרך להגיע לאבן-גבירול בשביל 289, חציתי את הכביש בשביל לנסות לתפוס שירות שנוסע לאזור ואז אני רואה את ה-289 עובר לי מול העיניים בתחנה של המסלול הרגיל. בסוף במזל מצאתי מונית ספיישל באלנבי והודות לתכנון החכם של אגד ועיריית ת"א הוצאתי הרבה כסף.
 

Gal isr

New member
לילה לבן בתל אביב? אין תחבורה ציבורית בכלל
משעה שמונה וחצי דן החכמים ביטלו את כל הקוים בתל אביב. למה? ככה. מה אכפת להם הם מונופול ועד שיפריטו אותם שיזדינו כולם בלי תחבורה ציבורית בכלל בכל תל אביב דווקא בשיא העומס. התוצאה: כולם נאלצו להשתמש במוניות ספשל כי זאת התחבורה הציבורית היחידה שפועלת גם בדקות אלה שבהם כתבתי את ההודעה הזאת. בתחילת הערב זה עוד עבד ונוסעים שנתקעו בתחנות האוטובוסים בכל העיר עוד תפסו יוזמה ולקחו מונית משותפת אם הם נסעו לאותו היעד. בשעות האחרונות אי אפשר היה להשיג גם מונית ספשל וראיתי אפילו מישהו שהיה כל כך מיואש עד שהוא התנפל על מונית מלאה והיה מוכן לשלם הרבה בשביל שנהג המונית יזרוק את הנוסעים שהיו לו כבר. גם אנחנו רבנו על מונית עם אחרים שגם רצו אותה ובסוף זכינו. כמובן שעירית תל אביב הטיפשה החליטה שההופעה של הערב תהיה בחוף הצוק המבודד בסוף העולם. וכמובן שבגלל שאין תחבורה ציבורית העומס על המוניות גדל עוד יותר. מזל שלא נסענו לשם. בקיצור, צריך לנהר טוב טוב את התחבורה הציבורית בארץ ובמיוחד להפריט כל מה שזז. אולי דברים יתחילו לזוז סוף סוף. והכי חשוב להוציא להורג את המפגר מדן שהחליט שאין צורך בתחבורה ציבורית בכל תל אביב בשיא העומס.
קווי הלילה של וויאוליה למודיעין? לא היה
אנשים חיכו ברידינג ולאורך כל התחנות שלוש שעות....בחברה טענו שהם מכירים שיש בעיה, אבל לא יודעים מהי ולא יודעים איך לטפל בה. סתם נמשכתי בת"א עד שמונה בבוקר ככה.
 

nahag

New member
קווי הלילה של וויאוליה למודיעין? לא היה
אנשים חיכו ברידינג ולאורך כל התחנות שלוש שעות....בחברה טענו שהם מכירים שיש בעיה, אבל לא יודעים מהי ולא יודעים איך לטפל בה. סתם נמשכתי בת"א עד שמונה בבוקר ככה.
פיקוח קווי לילה לילה לבן
1.עקב עומסי תנועה כבדים ביותר נאלצנו לשנות מסלולים בהוראת המשטרה. 2.סיכום מוקדם עם המשטרה לא עמד במבחן המציאות כתוצאה מסגירת רח אלנבי בשעה 23.30 לתנועה באזור מוגרבי ובאזור רוטשילד ככר המושבות נאלצו הקווים לנוע במסלול חלופי דרך הים לכיוון יפו ומשם מזרחה אבל בגלל עומסי התנועה נגרמו שיבושים קשים. 3.קווי יום חמישי האחרונים דהיינו בסביבות 23.45 עד 00.15 יצאו באיחורים אבל יצאו בסלול חלופי שבוצע נכון לאותו הרגע. 4.קווי ליה נסעו ממסוף רידינג דרך בן יהודה לכיוון הים ולכיוון מסוף כרמלית ומשם לים התנועה זחלה בצורה איטית והנסיעות שבבדרך כלל לוקחות בסביבות שעה בוצעו בשעתיים. 5.חלק מקווי הלילה הוסטו מרח בן יהודה לרח ארלוזורוב דיזנגוף אבן בירול בגלל העומסים. קו 404 הוסט ממסלולו לכיוון חוף הצוק וחזר למסלול הרגיל שלו מדרך נמיר. 6.ברגע שאלנבי נפתח הפעלנו גם את קו4 ובנוסף תגברנו את כל קווי הלילה שנוסעים מזרחה ודרומה. 7.רוב הנסיעות בוצעו במפרקיות ותוגברנו בשעה 04.00 בעוד מפרקיות לטובת הפיזור. 8.כמו כן הפעלנו שרות מיוחד מרכבת מרכז לכיוון העיר וזאת מבלי שרכבת ישראל תידע אותנו בעוד מועד על השרות המיחד שלה אבל למרות זאת הצלחנו לעשות כך. 9.השרות המיחד הסתיים בשעה 05.00 כאשר האטובוס האחרון מבצע נסיעה לכיוון רכבת מרכז מרידינג. 10.אני לא רוצה להביע דעה על המקבילים שלנו במתן השרות אבל יש אבל גדול בנושא והמבין יבין. 11.לסיכום חברת דן נתנה מענה כמעט מלא וזאת למרות סגירות שלא היו מתוכננות בוצעו יותר נסיעות יותר משחשבנו על כך. 12.אני רוצה להגיד תודה לנהגים שעבדו קשה ובתנאים תחבורתים קשים אבל עשו זאת תודה רבה לשותף שלי בלילה משה כהן שעבד קשה מאד וראשי אגף התנועה שעבדו איתי עד 06.30 בבוקר כדי לפנות את החוגגים בתגבור קווי הבוקר של יום שישי.
 

nahag

New member
פיקוח קווי לילה לילה לבן
1.עקב עומסי תנועה כבדים ביותר נאלצנו לשנות מסלולים בהוראת המשטרה. 2.סיכום מוקדם עם המשטרה לא עמד במבחן המציאות כתוצאה מסגירת רח אלנבי בשעה 23.30 לתנועה באזור מוגרבי ובאזור רוטשילד ככר המושבות נאלצו הקווים לנוע במסלול חלופי דרך הים לכיוון יפו ומשם מזרחה אבל בגלל עומסי התנועה נגרמו שיבושים קשים. 3.קווי יום חמישי האחרונים דהיינו בסביבות 23.45 עד 00.15 יצאו באיחורים אבל יצאו בסלול חלופי שבוצע נכון לאותו הרגע. 4.קווי ליה נסעו ממסוף רידינג דרך בן יהודה לכיוון הים ולכיוון מסוף כרמלית ומשם לים התנועה זחלה בצורה איטית והנסיעות שבבדרך כלל לוקחות בסביבות שעה בוצעו בשעתיים. 5.חלק מקווי הלילה הוסטו מרח בן יהודה לרח ארלוזורוב דיזנגוף אבן בירול בגלל העומסים. קו 404 הוסט ממסלולו לכיוון חוף הצוק וחזר למסלול הרגיל שלו מדרך נמיר. 6.ברגע שאלנבי נפתח הפעלנו גם את קו4 ובנוסף תגברנו את כל קווי הלילה שנוסעים מזרחה ודרומה. 7.רוב הנסיעות בוצעו במפרקיות ותוגברנו בשעה 04.00 בעוד מפרקיות לטובת הפיזור. 8.כמו כן הפעלנו שרות מיוחד מרכבת מרכז לכיוון העיר וזאת מבלי שרכבת ישראל תידע אותנו בעוד מועד על השרות המיחד שלה אבל למרות זאת הצלחנו לעשות כך. 9.השרות המיחד הסתיים בשעה 05.00 כאשר האטובוס האחרון מבצע נסיעה לכיוון רכבת מרכז מרידינג. 10.אני לא רוצה להביע דעה על המקבילים שלנו במתן השרות אבל יש אבל גדול בנושא והמבין יבין. 11.לסיכום חברת דן נתנה מענה כמעט מלא וזאת למרות סגירות שלא היו מתוכננות בוצעו יותר נסיעות יותר משחשבנו על כך. 12.אני רוצה להגיד תודה לנהגים שעבדו קשה ובתנאים תחבורתים קשים אבל עשו זאת תודה רבה לשותף שלי בלילה משה כהן שעבד קשה מאד וראשי אגף התנועה שעבדו איתי עד 06.30 בבוקר כדי לפנות את החוגגים בתגבור קווי הבוקר של יום שישי.
אני מצטער החסרתי כמה אותיות בתגובה סליחה
 

danezeq

Member
פיקוח קווי לילה לילה לבן
1.עקב עומסי תנועה כבדים ביותר נאלצנו לשנות מסלולים בהוראת המשטרה. 2.סיכום מוקדם עם המשטרה לא עמד במבחן המציאות כתוצאה מסגירת רח אלנבי בשעה 23.30 לתנועה באזור מוגרבי ובאזור רוטשילד ככר המושבות נאלצו הקווים לנוע במסלול חלופי דרך הים לכיוון יפו ומשם מזרחה אבל בגלל עומסי התנועה נגרמו שיבושים קשים. 3.קווי יום חמישי האחרונים דהיינו בסביבות 23.45 עד 00.15 יצאו באיחורים אבל יצאו בסלול חלופי שבוצע נכון לאותו הרגע. 4.קווי ליה נסעו ממסוף רידינג דרך בן יהודה לכיוון הים ולכיוון מסוף כרמלית ומשם לים התנועה זחלה בצורה איטית והנסיעות שבבדרך כלל לוקחות בסביבות שעה בוצעו בשעתיים. 5.חלק מקווי הלילה הוסטו מרח בן יהודה לרח ארלוזורוב דיזנגוף אבן בירול בגלל העומסים. קו 404 הוסט ממסלולו לכיוון חוף הצוק וחזר למסלול הרגיל שלו מדרך נמיר. 6.ברגע שאלנבי נפתח הפעלנו גם את קו4 ובנוסף תגברנו את כל קווי הלילה שנוסעים מזרחה ודרומה. 7.רוב הנסיעות בוצעו במפרקיות ותוגברנו בשעה 04.00 בעוד מפרקיות לטובת הפיזור. 8.כמו כן הפעלנו שרות מיוחד מרכבת מרכז לכיוון העיר וזאת מבלי שרכבת ישראל תידע אותנו בעוד מועד על השרות המיחד שלה אבל למרות זאת הצלחנו לעשות כך. 9.השרות המיחד הסתיים בשעה 05.00 כאשר האטובוס האחרון מבצע נסיעה לכיוון רכבת מרכז מרידינג. 10.אני לא רוצה להביע דעה על המקבילים שלנו במתן השרות אבל יש אבל גדול בנושא והמבין יבין. 11.לסיכום חברת דן נתנה מענה כמעט מלא וזאת למרות סגירות שלא היו מתוכננות בוצעו יותר נסיעות יותר משחשבנו על כך. 12.אני רוצה להגיד תודה לנהגים שעבדו קשה ובתנאים תחבורתים קשים אבל עשו זאת תודה רבה לשותף שלי בלילה משה כהן שעבד קשה מאד וראשי אגף התנועה שעבדו איתי עד 06.30 בבוקר כדי לפנות את החוגגים בתגבור קווי הבוקר של יום שישי.
ההודעה הזאת מזכירה לי מסמכים מהצבא
1. החייל כך וכך משרת בבסיס כך וכך מזה כך וכך חודשים 2. החייל ביקש כך וכך ונימק זאת כך וכך 3. בקשתו נדתחה 4. איחלתי לחייל בהצלחה.
 
ההודעה הזאת מזכירה לי מסמכים מהצבא
1. החייל כך וכך משרת בבסיס כך וכך מזה כך וכך חודשים 2. החייל ביקש כך וכך ונימק זאת כך וכך 3. בקשתו נדתחה 4. איחלתי לחייל בהצלחה.
ההודעה שלך מזכירה לי תגובה של אדם חירש
או בעל קשיי תקשורת: אתה אומר כך וכך ואני לא שומע כלום, רק את מה שיש לי בראש. עד שאתה מקבל תשובה מקצועית מהדרג הביצועי שהיה בשטח וניהל חלק מהתפעול אתה בוחר להתעלם מכל מה שהוא יודע ואתה לא...
 
פיקוח קווי לילה לילה לבן
1.עקב עומסי תנועה כבדים ביותר נאלצנו לשנות מסלולים בהוראת המשטרה. 2.סיכום מוקדם עם המשטרה לא עמד במבחן המציאות כתוצאה מסגירת רח אלנבי בשעה 23.30 לתנועה באזור מוגרבי ובאזור רוטשילד ככר המושבות נאלצו הקווים לנוע במסלול חלופי דרך הים לכיוון יפו ומשם מזרחה אבל בגלל עומסי התנועה נגרמו שיבושים קשים. 3.קווי יום חמישי האחרונים דהיינו בסביבות 23.45 עד 00.15 יצאו באיחורים אבל יצאו בסלול חלופי שבוצע נכון לאותו הרגע. 4.קווי ליה נסעו ממסוף רידינג דרך בן יהודה לכיוון הים ולכיוון מסוף כרמלית ומשם לים התנועה זחלה בצורה איטית והנסיעות שבבדרך כלל לוקחות בסביבות שעה בוצעו בשעתיים. 5.חלק מקווי הלילה הוסטו מרח בן יהודה לרח ארלוזורוב דיזנגוף אבן בירול בגלל העומסים. קו 404 הוסט ממסלולו לכיוון חוף הצוק וחזר למסלול הרגיל שלו מדרך נמיר. 6.ברגע שאלנבי נפתח הפעלנו גם את קו4 ובנוסף תגברנו את כל קווי הלילה שנוסעים מזרחה ודרומה. 7.רוב הנסיעות בוצעו במפרקיות ותוגברנו בשעה 04.00 בעוד מפרקיות לטובת הפיזור. 8.כמו כן הפעלנו שרות מיוחד מרכבת מרכז לכיוון העיר וזאת מבלי שרכבת ישראל תידע אותנו בעוד מועד על השרות המיחד שלה אבל למרות זאת הצלחנו לעשות כך. 9.השרות המיחד הסתיים בשעה 05.00 כאשר האטובוס האחרון מבצע נסיעה לכיוון רכבת מרכז מרידינג. 10.אני לא רוצה להביע דעה על המקבילים שלנו במתן השרות אבל יש אבל גדול בנושא והמבין יבין. 11.לסיכום חברת דן נתנה מענה כמעט מלא וזאת למרות סגירות שלא היו מתוכננות בוצעו יותר נסיעות יותר משחשבנו על כך. 12.אני רוצה להגיד תודה לנהגים שעבדו קשה ובתנאים תחבורתים קשים אבל עשו זאת תודה רבה לשותף שלי בלילה משה כהן שעבד קשה מאד וראשי אגף התנועה שעבדו איתי עד 06.30 בבוקר כדי לפנות את החוגגים בתגבור קווי הבוקר של יום שישי.
כל הכבוד לך, לשותף ולדן!! טוב שחלק מקווי
הלילה עוד בידיים של דן. אף חברה אחרת כמו קווים או מטורופולין לא עושה דברים כאלה. רק מעניין אותי לדעת האם קווים 404,416,418,463,466 יצאו במפרקיות כל הלילה (אני יודע שחולדאי מתנגד לכך), ובאיזו תדירות הם פעלו ועד איזו שעה?
 

mister K

New member
פיקוח קווי לילה לילה לבן
1.עקב עומסי תנועה כבדים ביותר נאלצנו לשנות מסלולים בהוראת המשטרה. 2.סיכום מוקדם עם המשטרה לא עמד במבחן המציאות כתוצאה מסגירת רח אלנבי בשעה 23.30 לתנועה באזור מוגרבי ובאזור רוטשילד ככר המושבות נאלצו הקווים לנוע במסלול חלופי דרך הים לכיוון יפו ומשם מזרחה אבל בגלל עומסי התנועה נגרמו שיבושים קשים. 3.קווי יום חמישי האחרונים דהיינו בסביבות 23.45 עד 00.15 יצאו באיחורים אבל יצאו בסלול חלופי שבוצע נכון לאותו הרגע. 4.קווי ליה נסעו ממסוף רידינג דרך בן יהודה לכיוון הים ולכיוון מסוף כרמלית ומשם לים התנועה זחלה בצורה איטית והנסיעות שבבדרך כלל לוקחות בסביבות שעה בוצעו בשעתיים. 5.חלק מקווי הלילה הוסטו מרח בן יהודה לרח ארלוזורוב דיזנגוף אבן בירול בגלל העומסים. קו 404 הוסט ממסלולו לכיוון חוף הצוק וחזר למסלול הרגיל שלו מדרך נמיר. 6.ברגע שאלנבי נפתח הפעלנו גם את קו4 ובנוסף תגברנו את כל קווי הלילה שנוסעים מזרחה ודרומה. 7.רוב הנסיעות בוצעו במפרקיות ותוגברנו בשעה 04.00 בעוד מפרקיות לטובת הפיזור. 8.כמו כן הפעלנו שרות מיוחד מרכבת מרכז לכיוון העיר וזאת מבלי שרכבת ישראל תידע אותנו בעוד מועד על השרות המיחד שלה אבל למרות זאת הצלחנו לעשות כך. 9.השרות המיחד הסתיים בשעה 05.00 כאשר האטובוס האחרון מבצע נסיעה לכיוון רכבת מרכז מרידינג. 10.אני לא רוצה להביע דעה על המקבילים שלנו במתן השרות אבל יש אבל גדול בנושא והמבין יבין. 11.לסיכום חברת דן נתנה מענה כמעט מלא וזאת למרות סגירות שלא היו מתוכננות בוצעו יותר נסיעות יותר משחשבנו על כך. 12.אני רוצה להגיד תודה לנהגים שעבדו קשה ובתנאים תחבורתים קשים אבל עשו זאת תודה רבה לשותף שלי בלילה משה כהן שעבד קשה מאד וראשי אגף התנועה שעבדו איתי עד 06.30 בבוקר כדי לפנות את החוגגים בתגבור קווי הבוקר של יום שישי.
הכל נכון.
זה היה לילה לא קל לחברת דן שהצליחה לתת שירות מיוחד מתוגבר למרות חסימות של חצי מהעיר, הכוונות משטרתיות שלא תאמו את מה שסוכם מראש, המוני רכבים פרטיים שפקקו את כל הצירים שהיו פתוחים (בלילות כאלה צריך פשוט לאסור כניסת רכבים פרטיים למרכז העיר) והולכי רגל שסתמו את הרחובות המרכזיים. העיר הלילה הייתה פשוט סיוט לנהגים ולמרות זאת הופעל השירות ואף תוגבר. גם אגד פעלו ביעילות כשהוציאו את הקווים שלהם מאבן גבירול ואף הודיעו על כך מראש וגם למטרופולין בהחלט מגיעות מחמאות על תיגבור קווים 247 ו-230 עד כמה שניתן וגם על תיגבור מאסיבי של קו 369 בשעות הבוקר המוקדמות (חבל רק שקו 370 לא תוגבר כמו 369, עד השעה 6:30 לא יצאו ישירים. פה האשמה נופלת בעיקר על אגד תעבורה מאחר והנסיעה הראשונה היא שלהם). אך לעומת אגד, דן ומטרופולין, ואוליה וקווים.... נעלמו כלא היו.
להבא יש ליצור תיאום מדוייק עם המשטרה לגבי חסימת צירים והכוונות ואם אפשר גם למנוע כניסת רכבים פרטיים לאזורי הבילוי. אלו היו שני הגורמים העיקריים שיצרו את הבלאגן אתמול ולא חברות התח"צ.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה