לילה כולם ישנים--מי ער בשעה זו??? היש מישהו באויר??? או שכולם ישנים???
א אפרסק 28 New member 21/1/03 #1 לילה כולם ישנים--מי ער בשעה זו??? היש מישהו באויר??? או שכולם ישנים???
ק קרן קיימת New member 21/1/03 #2 עכשיו כשאתה שואל את זה... אני נזכרת שבשעה הזאת קמתי לעשות פיפי ולהדליק את הדוד.... כמובן שחזרתי לישון, זה נחשב ?
עכשיו כשאתה שואל את זה... אני נזכרת שבשעה הזאת קמתי לעשות פיפי ולהדליק את הדוד.... כמובן שחזרתי לישון, זה נחשב ?