לילה כולם ישנים--מי ער בשעה זו???

אפרסק 28

New member
לילה כולם ישנים--מי ער בשעה זו???

היש מישהו באויר??? או שכולם ישנים???
 
עכשיו כשאתה שואל את זה...

אני נזכרת שבשעה הזאת קמתי לעשות פיפי ולהדליק את הדוד.... כמובן שחזרתי לישון, זה נחשב ?
 
למעלה