לילה טוב לכל מי שנודדת עליו שנתו!!!
א אמא של צליל ואופק New member 9/8/01 #2 לילה טוב ומחוייך../images/Emo6.gif שים ../images/Emo23.gif לשלום הבית ששורר בממלכת (טפו, טפו, טפו)
L Lord_of_Code New member 9/8/01 #4 טוב... מישהו צריך לעשות את העבודה.. דרולי....רובין אמרה עליך ש... רונג´י... חבל על הזמן מה אמאשל אמרה לדרולי שסיפרה לששק עליך (בקשר למטר). שיגריס... ב.... אמרה ש....
טוב... מישהו צריך לעשות את העבודה.. דרולי....רובין אמרה עליך ש... רונג´י... חבל על הזמן מה אמאשל אמרה לדרולי שסיפרה לששק עליך (בקשר למטר). שיגריס... ב.... אמרה ש....