לילה טוב לכל מי שנודדת עליו שנתו!!!

לילה טוב ומחוייך../images/Emo6.gif שים ../images/Emo23.gif

לשלום הבית ששורר בממלכת
(טפו, טפו, טפו)
 

Lord_of_Code

New member
טוב... מישהו צריך לעשות את העבודה..

דרולי....רובין אמרה עליך ש... רונג´י... חבל על הזמן מה אמאשל אמרה לדרולי שסיפרה לששק עליך (בקשר למטר). שיגריס... ב.... אמרה ש....
 
למעלה