לילה טוב לכל אלה שבודדים הלילה

ייטב

New member
לילה טוב לכל אלה שבודדים הלילה

להבדיל מלילות קודמים אני מתכוונת ללכת לישון היום מוקדם... אז בואו נעשה את זה קצר ולעניין...
 
חיפשת אותי... ו...

חיפשת אותי ו... למה כל כך הרבה שמות מצביע על צביעות :) ואלף פרצופים
 

ייטב

New member
אתה טועה בגדול

הסיבה לכל השמות היא העובדה שאין לי מושג במחשבים(מתוך בחירה...) ומשום מה כל פעם נמחק לי הכינוי ואני מתבקשת לרשום חדש. מסופק?!
 

joe_schmo

New member
You go girl!!!

אני (למען הסר ספק) בחור, אבל כל הכבוד, תראי לו מי את... :)
 
מסופק אהיה ש...

אמצא את מה שאני ממש ממש לא חושב שקיים עוד ולמה חיפשת אותי מקודם?
 

ייטב

New member
מה אתה מחפש?

חיפשתי אותך קודם כי קראתי משהו שכתבת וזה מצא חן בעיני. הבעיה היא שזה היה מקודם ואני לא זוכרת מה זה היה... משום מה כולנו מחפשים משום מה כולנו בודדים כולנו שואפים לחבק את האחד\ת שיבינו רק במבט שילטפו בלי לבקש שישמחו באושר שלנו שיבינו את הצורך להיות לבד לפעמים או סתם עם ידיד\ה או חברים. כולנו מחפשים את המישהו\י המיוחד\ת ובמקום זאת שוב נלך לישון הלילה לבד בלי חיבוק בלי נשיקה בלי חיוך מלא אהבה.
 
אני מחפש...

את לא זוכרת כניראה שזה לא היה חשוב ... וכתבתי פה מה שאני מחפש יותר מפעם אחת אין לי כוח לכתוב זאת שוב כי גם ככה זה לא קיים :) תפשפשי בהודעות שלי אולי תמצאי מה שאני מחפש ומה ששכחת
 

יורם**

New member
שלכת..........למה.....

למה אין לך תגובה להודעה שלי? אם יש לך בעיה עם הגיל שלי אז זה בסדר רק תגידי. או שאולי רגש זה דבר שלילי בגבר ואת חושבת שאני סתם סרוט ביי .....יורם.(אמרת שאת כנה)
 

ייטב

New member
יורם***

על איזו הודעה אתה מדבר? בן כמה אתה ? (מצטערת ) רגש אצל גבר זו פנינה יקרה רק שאצל רובכם צריך לעבוד מאוד קשה על מנת למצא אותה ולהוציא אותה מן המים.
 

joe_schmo

New member
סליחה?!?

מה זה?!? תסלחי לי מאד, אבל לא קשה להוציא מאתנו רגש... יש לנו חוץ מרגשות עוד ענינים, אבל אנחנו לא אנשי פח... (מהקוסם מארץ אוץ, כאילו, בלי לב... דההה...). :)
 

ייטב

New member
לב רגיש

מצטערת אם פגעתי ברגשות שלך אבל דיברתי על רוב הבנים ולא עליך ספציפית. אני יודעת שיש צדיקים בסדום...אבל הם תפוסים! אתה יודע מן גורל שכזה.
 

joe_schmo

New member
כנראה שלא ראית את ההודעה הקודמת שלי

גורל? אין דבר כזה, יש מה שאת קובעת בשטח!
 

ייטב

New member
האר את עיניי

קראתי מליון ספרים על איך זה שרק אנחנו שולטים בחיינו\גורלנו ואפילו התחלתי להאמין בזה ולעשות משהו בנידון. כן, זה אמנם נותן כח להמשיך הלאה אבל בסוף מגיעם לאותה נקודה...
 

יורם**

New member
שלכת........

שלכת שוב היי..... חפשי את ההודעה ותחזרי אלי. נושא ההודעה-אני שמח שאת פה... יורם H-(
 
למעלה