לילה טוב לכולם

evike

Active member
מנהל
אתר עם תמונות של שקיעות

המלצה מעתון הארץ. אמנם התמונות יפות, אבל של טומי יפות לא פחות, ואולי אפילו יותר. טומי אתה מוזמן בהחלט להוסיף את השקיעות שלך לאתר! ועוד משהו נחמד, (לא שייך, אבל יש יותר מידי הודעות חדשות, אז זה ימצא את מקומו גם כאן): זוכרים את יענקלה פרוינד, שמידי פעם אני מביאה לכם ממשחקי הלשון שלו? אז הפעם ברוח ארועי הימים האלה, וגם בשביל BIMBO, שתרגום הניק שלה זה ניצן. "ניצנים - הם כיסופים לקטיף" קרה משהו, ההודעה לה צירפתי את הנכתב כאן נעלמה, ואיתה גם ההודעה שלי. אז אם היא תופיעה מתישהו שוב, נא להאשים את הפרדס. (ואולי ההודעה נמחקה בכוונה?!)
 

bimbo.

New member
../images/Emo51.gif אויקה. אני מאוד אוהבת

משחקי מלים... והשקיעות - נפלאות ומופלאות
 

evike

Active member
מנהל
אם כך, חפשי בחנויות את הספרים

של יענקלה פרוינד. יצאו כבר 5 או 6 ספרים, שאת הראשונים שבהם כבר קשה אם בכלל למצוא. שמם, כמה מתאים, "לשון ברוטב". יענקלה הוא אחד הטכנאים של רשת ב', ושם שמעו את משחקי המילים שלו, עד שהחליטו להוציא ספר. יש לו פינה ברשת ב', בימי רביעי, בסביבות רבע לעשר בבוקר. מומלץ. שבת שלום נעים, ואם אפשר קצת קריר לכולם.
 

evike

Active member
מנהל
מודה באשמה של אורלו

אז בשביל האיזון, לשקיעות,ולטובת החדשים שלא ראו, אני מביאה לכם תמונות של זריחה בים המלח מעל הרי מואב, בערך בשעה חמש וחצי עם שחר. זה מתחיל באין שמש מוחלט, ותוך דקה וחצי, עם תשע תמונות, מסתיים כשהשמש במלוא הדרה עזבה את ההר. הדג שבתמונות זה האיש שלי, שהחליט להכנס לפראם. ובאחרונה זאת אני, שמקווה שמותר להביא בפורום, כי ממש לא מזהים בשל האור שבלית ברירה נכנס למצלמה. זה צולם לפני כמה שנים, וכמובן בלי פילטר. השלישיה הראשונה.
 
למעלה