לילה טוב לכולם

מבררים למה!

פטנט מומלץ: בדרך כלל, אם לא מצליחים להירדם, הסיבה היא פסיכולוגית. כלומר, משהו מציק או מפריע ברקע, אבל לא במודעות מלאה. לכן, כדאי לברר את העניין בינך לבין עצמך, ואז התשובה תעלה מאליה. ברגע שנחשפים לתשובה, גם מבינים וגם מנסים למצוא איזה פתרון, והפתרון עשוי להרגיע באופן משמעותי. סיבות נוספת לאי יכולת להירדם: מצב של חוסר-עייפות מספקת, שיכול לנבוע מיום שבו הגוף, או הגוף + הנפש, לא התאמצו מספיק; עוד סיבה: אכילה או שתייה של דברים מעוררים לפני השינה. לפתרון הבעיה: אפשר לעשות את התרגיל הפסיכולוגי הבא, הנקרא "כוונה פרדוקסלית". אתה אומר לעצמך: 'טוב, אל תירדם עכשיו!' אני לא מרשה לך להירדם! תישאר ער ואל תעז להירדם!' אחרי שאומרים את זה לעצמנו, פתאום כן רוצים להירדם, כאילו "בדווקא"... יש עוד שיטות, אבל אלה הבדוקות ביותר מבחינתי. אז, בהצלחה! שחרירית האחת
 
שחרירית אני מודה לך

אבל עד כמה שידוע לי, אין שום בעיה. חוץ מזה שישנתי קצת בצהריים, וזה מה שדפק את הלילה. שיהיה לך לילה טוב.
 
נשארים ערים.....

בצהריים היה לי כאב ראש נוראי אז נכנסתי למיטה ונרדמתי עד 10 בערב....לא מצליח להרדם.
 
עד 10 ../images/Emo2.gif

פלפל, אם הייתי עושה את זה, הייתי נשארת ערה עד הבוקר. אני ישנתי שעה וחצי אחרי העבודה, וזה דפק לי את הלילה.
 
אני כ"כ מבינה אותך

יצאתי עם מישהו תקופה לא קצרה, וזה נגמר לפני 3 חודשים. ועדיין יש את הגעגוע, אומנם אנחנו בקשר טלפוני, אבל זה לא זה. חסר מה שהיה. אבל אין ברירה וחייבים להתגבר.
 
אני מאמינה שהזמן

עושה את שלו. אין כאב שאי אפשר להיתגבר עליו. צריך לצאת יותר עם חברים, להיות כמה שיותר בחברה, ולא להיות לבד ולשקוע במחשבות. אם אנחנו ניתן לעצמנו זמן פנוי לשקוע במחשבות, לא נצא מזה.
 
למעלה