לילה טוב לכולכם! אני כבר טס לישון.
מ מטייל עם פינגוויינים New member 26/4/04 #1 לילה טוב לכולכם!../images/Emo29.gif../images/Emo165.gif../images/Emo164.gif אני כבר טס לישון.