לילה טוב לכולכם!

horfaN42

New member
לוי לב הידעת שאכלתי פיצה../images/Emo78.gif

במסעדת הפינגווין בנעריה ביום שישי. וכל הזמן אמרתי לעצמי אוחחחח איך לוי לב היה צריך להיות פה.
 

tcu6

New member
לוי לב, לכל החבריים שהגיעו למפגש יש

מזכרת קטנה ממנו- לוי לב והחיתולים בשיילג של 1950 בתל-אביב. (אגב תודה חמה לשלי של זהר שטרחה והכינה שי כזה נאה לכל המישתתפים.)
 

horfaN42

New member
כן, שלי תודה על המזכרת! על המקרר

בבית. מאוד יצירתי מקורי ויפה!!
 
לוי לב, טסונמי מסרה שלה תשלח

את הכתובת במסר והיא תשלח לך כי כל שאר המתנות אצלה!!!
 
למעלה