לילה טוב לך רואה בכוכבים ,,

לב אדום

New member
לילה טוב לך רואה בכוכבים ,,

רציתי לכתוב לך כבר הבוקר שקמתי אבל מיהרתי לעבודה,,,יום אחרון שם בלילה חלמתי שאני יורדת במעלית ביתי והמעלית מסתבכת ומתרוצצת לה מקומה לקומה במהירות אטומית,,לא יודעת למה אבל קמתי מבולבלת,,, מה פשר הדבר,,, בבקשה?? שלך לב אדום סקרנית
 
פחדים...

חלומך מרמז על מס` פחדים: פחדים מלפספס את המטרה... יותר מידי לחץ הנובע מהתרוצצויות ועבודה... פחד מכישלון... פחד הנובע מחוסר אונים...את מרגישה מובלת בניגוד לרצונך אל מקומות לא רצויים... חלומות פז, רואה בכוכבים.
 
למעלה