לילה טוב לך רואה בכוכבים ,,
רציתי לכתוב לך כבר הבוקר שקמתי אבל מיהרתי לעבודה,,,יום אחרון שם בלילה חלמתי שאני יורדת במעלית ביתי והמעלית מסתבכת ומתרוצצת לה מקומה לקומה במהירות אטומית,,לא יודעת למה אבל קמתי מבולבלת,,, מה פשר הדבר,,, בבקשה?? שלך לב אדום סקרנית