לילה טוב כוווולם! איזה יום!
לא

supercellstorm

New member
לילה טוב כוווולם! איזה יום! ../images/Emo13.gif לא

לא הייתי יכול לכתוב כל היום כי הייתי בחוץ! איזה גשם!!! וואו...מילים רבות נאמרו כבר אז אני אשאר פשוט ככה
ומה זה הגוש האדיר הזה שמגיע, אגב יש עננות גבוהה של לפני סערה בחוץ
 

supercellstorm

New member
עננים מפותחים מגיעים,גוש קטן אבל

מאוד מפותח בדר לאזור נתניה,וגושים אפורים-תחילה של משהו גדול בטח- בצפון מערב!!!
 
למעלה