supercellstorm
New member
לילה טוב כוווולם! איזה יום! ../images/Emo13.gif לא
לא הייתי יכול לכתוב כל היום כי הייתי בחוץ! איזה גשם!!! וואו...מילים רבות נאמרו כבר אז אני אשאר פשוט ככה
ומה זה הגוש האדיר הזה שמגיע, אגב יש עננות גבוהה של לפני סערה בחוץ
לא הייתי יכול לכתוב כל היום כי הייתי בחוץ! איזה גשם!!! וואו...מילים רבות נאמרו כבר אז אני אשאר פשוט ככה