לילה טוב , וחלומות מתוקים לכולםםםםם

לילה טוב , וחלומות מתוקים לכולםםםםם

הייתי כאן . והלכתי לישון במקצתתתתתת פורשת מוקדם היום למיטה . שלכם. אוהבת . אשת המסתור ורעם**
 
למעלה