לילה טוב אירופה

Nathi

New member
לילה טוב לכולם../images/Emo141.gif

אני מרגישה שהרבה זמן לא הייתי כאן. היה לי הרבה להתעדכן! אני גם ככה נהייתי חיית לילה(בגלל הלימודים וכל זה) אבל עכשיו כשיש אותכם, נהפכתי לערפדית רשמית!!!
 

yosense

New member
Nathi הלילה נמשך..

אם את עוד פה? אני ככה עובד וחוזר להציץ במסך. אז תגידי, זה לא מפריע לך באיזה מקום להשאר עירה? ומה את עושה אם כך ביום... או סליחה, כאשר את מתעוררת?
 

blixgirl

New member
רק להגיד לילה טוב

לא היתי הערב בבית אבל ספרקי עשה אחלה עבודה לגבי האירוח של החברה בפורום,קבל
מה שלומכם ? אתם עדיין ערים בכלל ? נתי יוס ? בליקסי
 

yosense

New member
אכן כן..בשצף קצף

אמנם לילה ממש - 4 בבוקר בערך אכ אני עובד, ונוכחותך מעודדת אותי אכן ספארקיטו ובליקס ממש מתזמרים את החברה - כל הכבוד
 

blixgirl

New member
קבל מנת עידוד נוספת ../images/Emo9.gif

מתי זריחה בספרד ? מול הים המרהיב שיש לך מול הבית זה בטח מדהים...
 

yosense

New member
יש עוד הרבה זמן לזריחה

שלוש שעות בערך. בנתיים הזריקה עזרה ואני מרכיב משהו שמזכיר מטחנת בשר מעופפת.. באדומים ושחורים, הכל מסתחרר כהרגלי..ואת מוצאת אותי מאושר
 

yosense

New member
אני מקווה להעלות את הציורים החדשים

לאתר שלי תוך שבוע שבועיים. באותו זמן יעלו כמה מהם לאתר הגלריה שלי בניו יורק. יש גם אתר מכירה שממוקם במיאמי וגם להם יש תצטגת ציורים שעשיתי. אני מקווה שהם יהיו באמת מרתקים.. אשים את הלינקים פה תוך כשאהיה מוכן - תודה בליקס על התגובה הסקרנית.
 

blixgirl

New member
יוס

באמת נשמע מאוד מסקרן מה שאתה עובד עליו... מאחלת לך הצלחה עם הגלריה בניו יורק והאתר במיאמי. נשמח לראות את הקישורים כשתהיה מוכן ונוסיף את הלינק לפורום שיהיה המשך סופש נפלא בליקסי
 
למעלה