לילה טוב... איך אתם מרדימים את הילדים?

לילה טוב... איך אתם מרדימים את הילדים?

יש "טקס שינה"? "שמע" ו"המלאך הגואל"? מוזיקה לפני? שיר ערש? מחברים אמבטיה לפיג'מה-מיטה?
 

איתי 102

New member
אז אצלנו.....

הילד הקטן בן כמעט 9 , אשתי עולה איתו למיטה קוראת איתו ספר,שמע ישראל ,המלאך הגואל, נרדמת לפניו, אחרי דקה הוא אצלי בסלון לעוד חצי שעה ועולה לישון.
 

avihal2

New member
חחחח לנו הייתה תקופה דומה

שאישתי החליטה שנמאס לה לרדוף אחריו כל הזמן שיחזור לחדר וילך לישון, אז היא פשוט הייתה נכנסת איתו למיטה ו... המון פעמים היא היתה נרדמת שם, ואני מחכה לה מחוץ לחדר שתצא והיא לא יוצאת ואני גם לא יכול להכנס כי אולי זה בדיוק הרגע שהוא נרדם ואני יפריע לו . קיצער הייתי נתקע מחכה לה לפעמים יותר משעה עד שהייתה יוצאת, עד שאמרתי לה , זהו!!! את לא ישנה איתו יותר זה הרגל רע, לא מקובל עלי, ואז לאט לאט עד שהרגלנו אותו שלא יושנים איתו אלא הוא לבד.
 

פרומית1

New member
אין טקס

נדחפים למיטות עם ספרים עד שאני מכבה אורות,הקטנה בת 5 לפעמים במקום ספר מדליקה קלטת ומיד אחרי האמבטיה יש פיז'מה ולמיטה
 
יאללה לישון... ../images/Emo8.gif

אז הגדולות זה לאחר תחנונים ובקשות,והן אומרות בעצמן ק"ש.. ומעייני מתחננת בעצמה ל"כריתי" היא נרדמת רק עם חפץ מעבר ובקבוק מטרנה..
 
אז אצלנו המהלך הוא כזה

א. ערב-אמבטיות (לא כל יום...אבל כמעט)-פיג'מות. {בימים נדירים שכל זה קורה בשעה שפויה אני לעיתים מקריאה סיפור. זה קורה בערך אחת לכמה שבועות...} שרים "יד ימין על העיניים" אומרים "שמע" ופרשיה ראשונה (לעיתים הילדים אומרים את זה בטעמים כנהוג בת"ת של הבן, וביתי למדה ממנו...) שרים "המלאך הגואל"+"ישימך אלוקים" ואז אני ממשיכה לשיר איזה אילתור שהמצאתי במנגינה של "ישימך" ותוכנו ברכות אישיות. ואז אני יושבת לידם בשקט עד שמישהו מאיתנו נרדם ראשון....
כשהאיש משכיב אותם הוא יוצא בשלב זה ובאורח פלא הם ממשיכים להשאר במיטות. אם אני יוצאת בשלב זה לרוב הם מתחילים לדבר/לקום וכדו' ולכן אני לרוב יושבת שם בחדר עד שהם נרדמים.
 

avihal2

New member
טובבבב אז אנחנו עושים עבודה קלה יחסית

בסביבות השעה 6 כולם כבר מאבדים כיוון ודיי דורשים את המיטה והבקבוק. אז לפעמים כבר הם עשו מקלחת ישר אחרי הגן, אבל אם לא אז מקלחות, ועם הגדול עושים גם ק"ש והמלאך הגואל (כשאני מרדים אותו בכל אופן) מברכים על הבקבוק ו..... מקסימום מקסימום הוא ירצה עוד בקבוק. הקטנה עדיין דיי טרוריסטית עד שהיא נרדמת אבל אנחנו לא נלחמים יותר מידי, פשוט שמים בלול ו..... עד שהיא מתייאשת ונרדמת. והתינוק הכי קל יחסית (אפילו שאין לו בדיוק שעות אבל...) פשוט לתת בקבוק ו....
 

the ror

New member
ואי, אנשים, אני קורא פה את התגובות...

וזה פשוט כל כך חמווווווד...=)
 
למעלה