ליהיא זעזעה אותנו איך בגדה באבירם שכחתם?...

bigsis7

New member
נישואין אזרחיים לא נחשבים אצלנו...

יש לי חברה ששילמה קרוב ל 40000 דולר לבחור אמריקאי כדיי שיתחתן איתה בשביל גרין קארד, חיה שם כעשר שנים נשואה על הנייר בלבד לא ראתה את הבחור 9 שנים ו חמישה חודשים..ובארץ בכלל לא יודעים על זה והיא לא נחשבת נשואה...ביטול הנשואים שם נעשה דרך העירייה בכלל...ליהיא לא עברה על שום חוק או הלכה יהודית לצורך העניין...זה דבר ידוע שישראלים שיורדים לארה"ב מתחתנים כדי לקבל גרין קארד...בדרך כלל העניין נעשה ע"י מתווכים שלוקחים על זה כסף...הריי לא ניתן לשהות בארה"ב ולעבוד בה אחרת...
 

bigsis7

New member
אתה מתבזבז בארץ ובפורום

תרד מהארץ ותציע את שירותייך ל FBI .... חפרת ...לא נמאס לך?!
 
לא, אני משרת את מדינתי האהובה

על ידי נקיון הזבל בתוכה. עבודה מלכלכת ומאתגרת. אך יש בה גם סיפוק.
 

bigsis7

New member
אני מציעה לנקות את המדינה גם מהזבל אבירם

יש לו תוכנית אינטרנט הוא מחפש צעירה יהודיה מבנות ארצנו...כן אותה ארץ שהוא בחר לנטוש לטובת ארה"ב ... אותו אבירם שנשוי בנישואים, לצורך קבלת גרין קארד כי אחרת איך התאפשר לו להישאר בלוס אנגלס כל כך הרבה שנים ועוד לפתוח עסק... כן הוא עשה בדיוק את אותו הדבר כמו ליהיא אך מהצד השני... אז מה הוא פחות זבל ממנה?! אגב הוא הוליך שולל בחורה אמריקאית חי איתה חיי אישות מלאים והתחתן איתה לצורך הגרין קארד... במקביל ניהל מערכת יחסים עם ליהיא. ליהיא בניגוד אליו לא קיימה חיי אישות עם הבחור שעזרה לו לקבל גרין קארד... אז מי לדעתך יותר מלוכלך ומי לדעתך יותר מזבל את המדינה שלנו?!
 
ליהיא יותר מזבלת את המדינה

* הלבינה פנים ברבים - שקול לשפיכות דמים * הנהיגה חרם על בחורה תמימה - שקול לשפיכות דמים * גנבה - חלבה, בירות, סיגריות, יין * התחתנה תמורת כסף על מנת לסדר גרין קארד - פושעת הגירה * נאפה ובגדה גם בארוס מול מצלמות הטלויזיה וגם בבעלה * מנסה בכל כוחה להפריד בין עמיר וסיון * סכסכנית מספר 1 בבית * רכלנית מספר 1 בבית * כל "שמחת החיים" שלה נובעת מלגלוג והשפלה של אחרים. מתוך זה אבירם אולי עשה סעיף טוחצי. אבל לא אתנגד גם להכנסתו לכלא על שיתוף פעולה עם פשע פדרלי. עצם העובדה שהיה חבר 6 שנים של יצור כמו ליהיא לא אומר עליו טובות.
 

bigsis7

New member
מעניין שבחור מהוד השרון נלחם בשביל ארה"ב

נכנסת חזק לדמות מה...?!
 

livna555

New member
מי בכלל לעזעזל נתן לכם את הזכות לשפוט אותם???

אם הם פשעו החוק ישפוט אותם. תתייחסו רק להתנהלות של ליהיא בבית ואין צורך ביותר מכך. אני בכל אופן אוהבת את ליהיא - היא לא פרחה וצעקנית כמו נופר/היא לא עציצית ודבילית כמו סיוון/היא לא כוחנית ובהמית כמו פרידה. בסה"כ היא בחורה מלאת שמחת חיים שהולכת אחר רצונותיה וזורמת באופן כללי. אני הולכת לסמס לה הערב.
 
טוב רק מההתנהלות שלה בבית:

שימי לב שהורדתי רק סעיף אחד. * הלבינה פנים ברבים - שקול לשפיכות דמים * הנהיגה חרם על בחורה תמימה - שקול לשפיכות דמים * גנבה - חלבה, בירות, סיגריות, יין * נאפה ובגדה גם בארוס מול מצלמות הטלויזיה וגם בבעלה * מנסה בכל כוחה להפריד בין עמיר וסיון * סכסכנית מספר 1 בבית * רכלנית מספר 1 בבית * כל "שמחת החיים" שלה נובעת מלגלוג והשפלה של אחרים. פסק הדין: אשמה! גזר הדין: הדחה בבושת פנים הישר אל בית הכלא האמריקאי!
 
"תקוע חזק" הוא ביטוי חזק מדי

אבל איני מתבייש בשום ידע שיש לי. גם לא באמנות נישתית כמו קומיקס.
 
למעלה