אזרחים ללא זכויות הצבעה =
פצצה מתקתקת, אוטונומיה היא לא פיתרון ולא כלום, זה עדיין הנצחת שליטה על עם אחר שאין לו זכויות שוות ומלאות כמו לך, גם אם הוא יושב על שטח השייך לנו היסטורית ודתית, זה כמו "כיבוש", זה מציק לי וזה ימשיך להציק גם לכולנו, אז אל תעבדי על עצמך. הפתרון שתנועת הקו הציוני מציעה, דברים בעיניין כבר נשמעו על ידי אביגדור ליברמן, קיסינג'ר, ד"ר עוזי ארד ואחרים, קביעת גבולות ישראל לא על פי משיחיות התנ"ך וארץ ישראל השלמה אלא על פי בסיס דמוגרפי, ללא קשר לקווי 67', או "כיבוש", יצירת רצף טריטוראלי שעליו תהיה מדינת ישראל כבית לעם היהודי, מדינה עם רוב מוחלט של יהודים, בה כולם אזרחים, ללא אוטנומיות ואזרחים ללא זכויות הצבעה, נכון שזה לא תהיה ארץ ישראל השלמה, אבל זה יבטיח את ישראל כבית לעם היהודי. עושים את זה לפי חלוקת שטחים, המשולש, ואדי ערה ואום אל פחם נשארות במקומם, הגבול עובר מערבה, הם עוברים לפלשתין, לא אוטונומיה, אלא מדינה עצמאית לחלוטין, גם השכונות הפלשתיניות במזרח ירושלים, מאחר והם פלשתינאים ומאחר ואין להם מעמד מלא של אזרחים במדינת ישראל גם עוברים למדינת פלשתין. ישראל משאירה אצלה את גוש עציון, אריאל, חלק מהבקעה וכל הישוביים סביב י-ם, את כל השאר, תמורה או לא, פרס לטרור או לא - מפנים. הפתרון לא מושלם, לא נוכל לפנות פלשתינים מהגליל אן מקומות אחרים ולכן הם ישארו אצלינו, כמיעוט קטן בהרבה. נעשה את זה עם גב בינלאומי וזה יצליח. אם תהיה יריה אחת מתוך אותה פלשתין, היא תחדל מלתהתקיים, הפלשתינים יברחו לכל עבר, אני לא דואג.