לידעת מפעילי הפורום

kaban

New member
לידעת מפעילי הפורום

היום התקיימו התייעצויות ביחידה מסויימת עליה נכתב כאן אתמול דעו לכם כי העניין היווה פגיעה ביחידה חשוב כי תהיו יותר עם היד על הדופק איני יודע אם יש לכם פרטים על כותבי ההודעה אתמול - אני מאמין כי את פרטיהם אם יש לכם יש להעביר לצהל אני גם לא יודע אם למישהו יהיה זמן להתעסק עם הפורום או עם "תפוז" בעניין לידיעתכם [email protected]
 

lirane1

New member
אני גם ראיתי את ההודעה הזאת אתמול..

מסתבר שיש אנשים בעולם שהם דפוקים על כל הראש, אולי שיגידו גם את מי אנחנו מתכוונים להרוג ומתי וזהו ? מאוד מעניין אותי, איך זה שביטחון שדה לא משוטט באינטרנט או שהוא כן ? ואנשים תפעילו קצת שכל, איפה הראש שלכם לעזאזל? לי אפילו יצא לראות ערבים שמתחפשים לישראלים ומנסים לגלות מידע, אז תפעילו קצת את הראש !
 
אני גם ראיתי את האידיוט...../images/Emo46.gif

שכתב את ההודעה הזאת ואני ישר נתתי תגובה וביקשתי תההודעה תימחק! אני מקווה שישפטו אותו כי הוא באמת עבר על סעיף פגיעה בבטחון המדינה,לדעתי.... יש אנשים כאלו דפוקים!
 
../images/Emo26.gif

מדובר בחייל שפרסם מידע רגיש מאוד בפורום! אבל מאוד מאוד רגיש.. וכמובן אני לא יכול לדבר על זה יותר...
 

lirane1

New member
אני לא אתפלא אם בגללו ביטלו את

המשימה...!! גם חבר שלי סיפר לי על אחד דפקט לגמרי שסיפר גם איפה הם אמורים להיות בשטחים, שזה היה אמור לפגוע באיזה מחבל ובגלל האנשים מפגרים כאלה ביטלו את המשימה! אנשים, גורם ההפתעה זה הדבר הכי חשוב, גם אני כחלק משירותי בבסיס מתעסק ורואה דברים שהם לפעמים אפילו מעל סודי ביותר, ודואג שאף אחד לא יוכל אפילו להבין על מה מדובר, בין אם זה בשיחה, או בכך ששואלים שאלות ואני עונה ממש בכלליות, אז אנשים תפעילו קצת את השכל, ותשמרו על החוקים, זה שהיה פה אתמול ממש מגזים, אולי יש דברים, שקצת מקפידים טיפה יותר מדי כמו איך מגיעים לבסיס מסויים, אבל לדבר על מבצע סודי כמה ימים לפני? נו באמת... לתת למפלצות, חולי נפש האלה אפשרות להתכונן אלינו מראש? NO WAY שימרו על הפה שלכם !
 

ArsaWhat

New member
יש חיילים שזה התפקיד שלהם

להכנס לפורומים באינטרנט ולבדוק הדלפות כמו אלה שהיו פה. קראתי את זה בראיון עם רמ"ח בטחון מידע בעיתון האחרון של "במחנה".
 

lirane1

New member
מעניין איפה הם היו שהיו צריכים אותם

זה בדיוק כמו משטרה, שצריכים אותם הם לא נמצאים. זה גם לא משנה, מספיק שזה יופיע לכמה דקות, וזה כבר פגע בביטחון המדינה, זה שמחקו את זה - לא עוזר בהכרח הרבה. .
 

liran b

New member
למי שקרא את הכתבה ההיא

עם רמ"ח בטחון מידע. הוא אמר שרק בפורומים מרכזים...באינטרנט.. מה זה אומר :) שאנחנו לא פורום מרכזי..... לירן מנסה למצוא משהו מצחיק ביום הרע הזה....
 

lirane1

New member
טוב.. אם אתה לא רוצה לספר..

מה קרה? בעיות קשות של ביטחון שדה בבסיס שלך ?
שפגעו בך קשה ?
סתם צוחק, לי נראה בכל מקרה שאתה לוקח את התפקיד שלך קצת יותר מדי ברצינות אבל יותר ממה שבאמת צריך, אז תשתחרר קצת... תפסיק להיות לחוץ... החיים יותר מדי יפים. ודרך אגב, אני מאוד קרוב לבסיס שלך, אתה בבס"א 18 נכון ?
 

liran b

New member
הלוואי..

הלוואי וזה היה בעיות של בטחון שדה.... כן אני בבס"א....
 

צחי:)

New member
רוצים פתרון לעניין? ../images/Emo11.gif

תנו לאחד מהמשק"י ב"ש שמתרוצצים פה (אני יודע על לפחות ארבעה...) זכויות של מנהל רשת...הוא ייפקח (בהתנדבות כמובן ומתוך רצונו החופשי לתרום) פה שכולם ילדים טובים (דיקטטורה?
),לא עדי כדי הגזמה ומתן סיסמאות לשם הרשאה לכניסה לפורום, אבל מספיק בשביל שדברים חריגים כמו ההודעה המדוברת לא יופיעו פה. מומלץ לתת את זה למורעלים שבינינו...נראה לי שלירן מספיק מורעל בשביל זה
אני כבר שועל זקן... בסה"כ הצעה ידידותית, לא צריך להתנפל.
 

ArsaWhat

New member
אני מצטרף

תנו ללירן הרשאה, גם ככה הוא לא עושה כלום בבס"א
אה צחי, אני מכיר מש"קים צעירים ברוחם ובפז"מם אבל זקנים שבוזים בנפשם...
 

PooKiPsiT

New member
GO לירן!!!!! ../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

הבנתי שכבר מזמן עלה העניין שהוא יהפוך לאחד המנהלים לא הבנתי כל כך למה זה לא קרה.. הוא גם בבית בתדירות גבוהה וגם מבין קצת בביטחון שדה...מה צריך יותר מזה?
 

צחי:)

New member
למה את מזלזלת?

הבחור הוא מש"ק מוסמך. הוא יודע קצת יותר מקצת... לירן, אל תיקח ברצינות את הקטע עם הסיסמאות וההרשאות, צחקתי...
 

PooKiPsiT

New member
אני? לזלזל בלירן? חס וחלילה!

הקצת היה בציניות מן הסתם..
 

Tnalas1

New member
הממ

אני מעוניין לקרוא את הראיון הזה מישהו עדיין מחזיק את הגליון האחרון ויכול לסרוק / להקליד את זה בשבילי? או להגיד לי איך להשיג?
 
למעלה