לידיעת הימנים המתלבטים

marabo

Well-known member
ביבי וסמוטריץ בנו בקדנציה האחרונה 100 ישובים חדשים ביו"ש כולל חומש וגנים וכדים שנמסרו לערבים על ידי שרון ושותפיו.
בנט כשהיה ראש ממשלה - 0
אייזנקוט - בכלל רוצה להרוס ישובים ולגרש יהודים.
אז מה ההתלבטות?
 

1ספי11

Well-known member
ביבי וסמוטריץ בנו בקדנציה האחרונה 100 ישובים חדשים ביו"ש כולל חומש וגנים וכדים שנמסרו לערבים על ידי שרון ושותפיו.
בנט כשהיה ראש ממשלה - 0
אייזנקוט - בכלל רוצה להרוס ישובים ולגרש יהודים.
אז מה ההתלבטות?
שותפו של שרון היה נתניהו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
היה.
כעת נתניהו בנה 100 ישובים ביו"ש
אנחנו אומרים שללא ההתנתקות לא היה שביעי באוקטובר, ביבי יכול היה למנוע את ההתנתקות והוא לא רצה ואפילו לא ניסה ולמעשה התפטר לאחר שווידא שאין כבר שום סיכוי להחזיר את הגלגל לאחור ולמנוע את הגירוש.
 

marabo

Well-known member
אנחנו אומרים שללא ההתנתקות לא היה שביעי באוקטובר, ביבי יכול היה למנוע את ההתנתקות והוא לא רצה ואפילו לא ניסה ולמעשה התפטר לאחר שווידא שאין כבר שום סיכוי להחזיר את הגלגל לאחור ולמנוע את הגירוש.
והיום צהל שולט בחצי עזה שזה הרבה יותר ממה שהיה לפני ההתנתקות
 

צביקה5311

Well-known member
ביבי וסמוטריץ בנו בקדנציה האחרונה 100 ישובים חדשים ביו"ש כולל חומש וגנים וכדים שנמסרו לערבים על ידי שרון ושותפיו.
בנט כשהיה ראש ממשלה - 0
אייזנקוט - בכלל רוצה להרוס ישובים ולגרש יהודים.
אז מה ההתלבטות?
הפניה כך אני מניח היא לימין הרך, הליברלי, הימין הכלכלי. לא אצל כל הימניים ההצבעה תקום או תיפול על התיישבות באיו"ש.
ישבתי השבת עם גיסי, ספק ביביסט, ספק כהניסט
הוא יצביע ימין, כנראה ליכוד, גם אם בראשו יעמוד אחמד טיבי. הבן אדם פנסיונר, נראה לי שגם אם ביבי יקח לו את כל הקיצבאות, ישאיר אותו מרושש, גיסי עדיין יצביע ליכוד.
אני מניח ליש לפחות 14 מנדטים כאלה
אנחנו, מחנה השינוי, צריכים לעבוד על הקהל שחושב
קהל רציונלי שמבין שכל יום נוסף שהליכוד בשלטון, זה עוד נזק למדינה.
בדיוק כמו המערך ב 77, הליכוד מדושן משובע.
הוא רואה בבוחריו עדר. מי שלא יצביע לנו, בוגד במולדת
ערוץ 14 מנבא לליכוד 34 מנדטים. אילו המצב באמת היה כך, האם ביבי היה עושה תרגילי אקרובטיקה שהחרדים לא ינטשו אותו?
הוא מוכן לקחת הימור התאבדותי פוליטית.
אם חוק ההשתמטות יעבור, הבייס של ביבי יראה בזה בגידה בו. ביבי מודע לזה, לכן זו התאבדות
 

חנן44

Well-known member
ביבי וסמוטריץ בנו בקדנציה האחרונה 100 ישובים חדשים ביו"ש כולל חומש וגנים וכדים שנמסרו לערבים על ידי שרון ושותפיו.
בנט כשהיה ראש ממשלה - 0
אייזנקוט - בכלל רוצה להרוס ישובים ולגרש יהודים.
אז מה ההתלבטות?
בשביל מה זה טוב עוד ישובים בשטחים הכבושים?
אין לנו מספיק חיילים להגן עליהם
 

Harrington

Well-known member
מנהל
אין בעיה. אפשר להוציא את הצבא מהגדה המערבית.
מעבר לכך שמגוחך לכנות את האזור כך, הצבא נמצא באיו"ש בראש בין השאר (ובעיקר) כדי להגן על 'ישראל הקטנה'. הימצאותו בשטח, שמתאפשרת אגב בין השאר תודות להתיישבות הענפה, היא זו שמונעת את הגעת המחבלים לתל אביב, נתניה, חדרה וירושלים. תודתך נרשמה.
 

1ספי11

Well-known member
מעבר לכך שמגוחך לכנות את האזור כך, הצבא נמצא באיו"ש בראש בין השאר (ובעיקר) כדי להגן על 'ישראל הקטנה'. הימצאותו בשטח, שמתאפשרת אגב בין השאר תודות להתיישבות הענפה, היא זו שמונעת את הגעת המחבלים לתל אביב, נתניה, חדרה וירושלים. תודתך נרשמה.
הישובים והדרכים לישובים מוגנים על ידי הצבא. לישובים עצמם אין ערך ביטחוני.
 
למעלה