לידה טבעית שלא בחדר טבעי

אני מלווה לא מעט לידות בלניאדו

ויכולה לומר לך בבטחון שניתן לצאת מחדר הלידה למקלחת במיון לידה. ברור שלא תמיד המקלחון פנוי, ועדיין, האפשרות קיימת והמיילדות בהחלט מאפשרות זאת.
 

קשתענן

New member
אני נכחתי בלידה טבעית ונפלאה

באחד החדרים הרגילים. היולדת לא הורשתה להכנס לחדר הטבעי בגלל מוניטור לא "יפה" כהגדרת המילדת בקבלה ולכן נכנסה לחדר רגיל. אחרי קצת יותר משעה עם המוניטור (בעמידה ועל הכדור) שהיה תקין לשביעות רצון המילדת, הורשנו להוריד אותו ומאז הלידה המשיכה והיתה טבעית לחלוטין.
 

קשתענן

New member
מהרגע שהיולדת סומנה כ"מוניטור לא

יפה" אין דרך חזרה לחדר הטבעי אפילו שבהמשך הכל היה תקין. הם לא לוקחים סיכונים מיותרים ומספיקה פעם אחת של ירידת דופק מתמשכת בקבלה כדי שכל חצי שעה - שעה המילדת תבקש מוניטור. אז היולדת אמנם התחברה כל פעם למוניטור אבל רק בגלל שהיה תקין היא הורשתה להשאר בתנועה ולא במיטה. אני מניחה שאם המוניטור לא היה תקין היא היתה מתבקשת לעלות למיטה. בסופו של דבר זו היתה לידה יחסית מהירה (ארבע שעות מרגע שהגיעה לקבלה ועד ליציאת השליה). אבל ולמרות הכל הלידה היתה טבעית ונפלאה ובדיוק כמו שהיא רצתה רק בלי התפאורה של החדר הטבעי...
 

בלינקה

New member
אם אין לך כסף, למה דווקא לניאדו?

למה לא להגיע לבית יולדות שיש בו חדרים טבעיים חינם, וגם החדרים הרגילים שלו יותר מתאימים ללידה לא התערבותית, לכל הפחות מכיוון שיש בו מקלחת בכל חדר?
 

אמאאור

New member
לידה טבעית בחדר *רגיל*

אפשר לעשות בבתי יולדות שיש להם חדר טבעי שעליו לא משלמים, כמו למשל במאיר בכפ"ס. בניגוד ללניאדו, את מקבלת רק את החדר הטבעי, בלי מיילדת צמודה.
 
אם היא מיילדת פרטית

אם לא הוזמן שרות מיילדת פרטית אז תהיה מיילדת לפי שעות משמרת בין אם זה בחדר "רגיל" ו/או במרכז הלידה בלניאדו.
 

בוסמת1

New member
לא הבנתי../images/Emo4.gif

לא הבנתי מה ההבדל בין לניאדו למאיר? מה זאת אומרת לידה בלי מיילדת? ומה ההבדלים בין החדרים הטבעיםם? ובכלל, מה מומלץ? תודה
 
קצת סדר בבלאגן

בכל בי"ח בחדר לידה יש מיילדת. בלניאדו יש שרות מיילדת פרטית. המיילדת הפרטית (בלניאדו) תהיה עם היולדת מראשית הלידה ועד לסופה. בבתי חולים אחרים, בין אם בחדר רגיל ו/או טבעי, המיילדת עובדת לפי שעות המשמרת שלה. כדי להתעדכן עוד בנושא את יכולה להיכנס לאתר של זהר.
 
למעלה