ליגת יאהו - שברתי שיא...

ליגת יאהו - שברתי שיא...

עוד אין תוצאות של היום אבל ככל הנראה ניצחתי את ראשון ועליתי לגמר, איזו סימליות שגם בליגה שלנו הגליל ניצחו את ראשון הלילה בדרכם לגמר? בתחילת השבוע ספרתי משחקים וגיליתי שלראשון יש חוץ משחקנים טובים יותר גם 5 משחקים יותר (וזה בתנאי ששני שחקנים שלי שלא שיחקו בשבוע הקודם ישחקו, מה שלא היה ברור בכלל). ולכן החלטתי לשנות טקטיקה, אכול ושתה כי מחר... אין מה לשמור שחקנים שלא תורמים לי כלום היום, בשביל מחר. הצעד הראשון היה מיד להפטר משנים כאלה שלא עזרו בשבוע שעבר, נסטרוביץ ופני הארדווי פינו את מקומם לגימס מיק וקלווין קאטו שגם הם לא נתנו לי כלום. ולכן עזבו למחרת תמורת זכרי ואוסטרטג, ואז נפל לי האסימון, אני צריך הרבה שחקנים כאלו מדרג שני שישחקו המון משחקים בשביל להשוות לשחקנים טובים שמשחקים פחות... ואז החלה הרכבת, שמונה שחקני הרכב שמרו על מקומם אבל החמישה האחרים הוחלפו מידי יום כמעט וכך נשבר השיא, לא פחות מ- 32 שחקנים שיחקו בגליל השבוע ואכן חוללו מהפך. ומתוצאה של 7-2 לחובתי ביום רביעי וחמישי הגענו ל7-2 לטובתי ביום ראשון. חוץ מזה העובדה ששני שחקנים של ראשון לא שיחקו השבוע אבל לא הוחלפו עוד עזרה לשנות את יחס המשחקים לטובתי... וכך כנראה הגליל עולה לגמר, שם ככל הנראה תחטוף מפלה מהגאז, שהשחקנים שלו באמת טובים מדי עבורי... ונסיים בעידוד קטן לימים קשים ג - ליל עליון, ג - ליל עליון
 

אליגטור

New member
אין מה לומר, אני מנג'ר גרוע

בניתי על הכוכבים שלי כרגיל והם אכזבו אותי. רק לשם דוגמא- טרייסי מקגריידי קלע 12 נק' במשחק אחד אחרי שנפצע קלות, דאנקן קלע 13 במשחק אחר, גלן רובינסון לא שיחק במשחק אחד, ג'רום וויליאמס כנ"ל, פי ג'יי בראון לא תרם כרגיל, קורט תומאס דפק משחק עם 4 נק' ו-3 ריב'. ואתה גם מנג'ר טוב אז......... במילה אחת- א-כ-ז-ב-ה
 
שובר שיוויון?

משחק הפלייאוף ביני ובין חולוניה הסתיים בתיקו 4-4. והוא עלה למשחק ל המקום ה-7 ואני נשרתי למאבק על מקום 9. מישהו יכול בבקשה להסביר לי איך שובר השיוויון המעוות של יאהו פועל?
 

delvecchio

New member
let the best win

אני לא מתכוון לשנות טקטיקה ואני דבק באותם שחקנים שהובילו אותי למקום הראשון בעונה הסדירה ולגמר. מקווה שיהיה קרב טוב וספורטיבי, רק תזכרו שהכינוי שלי הוא ג'אז, האמא של כל הלוזרים. מקווה שזה לא ינחס אותי. שיהיה בהצלחה בגמר הפנטזי ליג הראשון של הפורום.
 
הוא לא ממש צריך את זה

יש לו שחקנים באמת מצויינים, והרבה כאלה כך שכנראה הוא ינצח בקלות עם או בלי לוחמה פסיכולוגית... (מה זה, לוחמה פסיכולוגית מצידי????) אבל אני בהחלט מסכים איתו בדבר אחד: may the best team win והטקטיקה שלי שעבדה מולך לא תעבוד הפעם כי כל הקבוצות משחקות הרבה משחקים השבוע, וזה עוד שבוע וחצי ולא שבוע, כלומר אני צריך בערך חודש משחקים של שחקנים בינוניים כדי לכסות על השחקנים הטובים שלו.
 
למעלה