ליגת העל - רבע הגמר משחק מספר 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א

ORIZACKEN

Well-known member
22/5, יום ראשון, שעה: 21:00, אולם: היכל קבוצת שלמה, שידור ישיר ספורט 5.

במכבי יעדרו: קיירי תומאס, אנטה זיזיץ', ואנגל'ו קלויארו.

בהפועל יעדרו: פול סטול, ינטה מייטן, וג'יימס יאנג, ג'קובן בראון בספק למשחק.


 

ORIZACKEN

Well-known member

דיברגנט חדש

Well-known member
מכבי מנצחת ועולה לחצי גמר הפלייאוף, שם היא תפגוש את בני הרצליה לסדרה של הטוב מ 3 משחקים, הסדרה תתחיל ביום חמישי עם יתרון ביתיות של מכבי.

עם זיזיץ'?
 

דיברגנט חדש

Well-known member

"אוהדי הפועל לא אוהבים את ישראל, בואו לבכות"

ווילבקין על הדרבי הסוער בו הושלכו חפצים: "רק אנשים רעים עושים את זה", "המשחקים נגדם הם אחת הסיבות שאני שונא לשחק בישראל". הפועל ת"א ענתה לו​

מערכת ONE|16:51
ווילבקין משתיק את הקהל

ווילבקין משתיק את הקהל
(איציק בלניצקי)

אחרי שאתמול (ראשון) עלתה מכבי ת”א לפיינל פור של ליגת ווינר סל כשגברה 75:82 בדרבי על יריבתה העירונית הפועל והשלימה 1:3 בסדרת רבע הגמר במשחק שהיה לא שקט, כוכב הצהובים, סקוטי ווילבקין, בחר להתבטא בשידור חי בנוגע למשחק ולענות על שאלות האוהדים תוך כדי שהוא מבלה במשחק וידיאו.

במהלך הלייב, אותו בחר להציג בחשבון הטוויטר שלו עם הכיתוב “אוהדי הפועל בואו לבכות”, האמריקאי בחר להתייחס לדרבי הסוער: "שיחקתי ביוון בקריירה שלי וזה לא היה דומה למה שקרה. שם מי שהשליך חפצים מיד נתפס ונזרק מהאולם. לדעתי אוהדי הפועל לא אוהבים את ישראל, אם הם היו אוהבים אותה, הם לא היו שרים שירים על שואה. המשחקים נגדם הם אחת הסיבות שבגללן אני שונא לשחק בליגה הישראלית".

“אם אוהדי מכבי היו עושים מה שאלו של הפועל עשו אתמול, הייתי מנסה לעצור אותם ואומר להם שאני לא תומך בהם. עשיתי את זה כשהם שרקו בוז כשג’ייקובן בראון נפצע וגם כשהיו שריקות בוז ליובל זוסמן, אני לא אוהב את הדברים האלה אבל זה לא אותו דבר. אני לא מרגיש רע לגביי שום דבר שאמרתי על אוהדי הפועל”, המשיך בתקיפות.

“אנשים רעים עושים את מה שאוהדי הפועל עשו אתמול, אם אתה עושה את זה או תומך בזה – אתה אדם רע. אני לא אומר שאוהדי מכבי מושלמים, ברור שלא, הם עושים דברים משוגעים אבל אין להשוות בין השניים. אם אוהדי מכבי היו שרים על השואה אני הייתי רוצה לדעת מזה”, הוסיף.

סקוטי ווילבקין

סקוטי ווילבקין
(רדאד ג'בארה)

“אוהדי הפועל ירושלים מקניטים אותי כל פעם שאנחנו משחקים נגדם, אבל מה שאוהדי הפועל ת”א עושים פשוט לא מתקבל ובגלל זה אני לא מכבד אותם. נגד ירושלים לפחות כיף לי לשחק כי זה חלק מהכדורסל. אני לא מבין איך אפשר להשוות ישראלי לנאצי, זו המדינה שלכם”, סיים.
הפועל ת”א הגיבה לאמירות של השחקן:
 
למעלה