ליגת החלומות של אופ"א

שחר .ו

New member
ליגת החלומות של אופ"א

הצצה קלה בנבחרת שלי גילתה שחצי מהשחקנים כבר לא רלוונטים (פצועים, הודחו). לכן החלטתי לעשות מעשה טוב ולהזכיר לכולם לרענן את הסגל לפניי המשחקים ביום שלישי.
 

NK The man

New member
והחילופים בחינם...

אתם לא מאבדים ולו נקודה אחת... ד.א - את מי הייתם שמים קפטן בהתחשב במחזור הקרוב רונאלדו(ההגנה של באיירן), שבצ'נקו(ספרטה פראג...), נדבד או זידאן????
 

שחר .ו

New member
כל החילופים בחינם?../images/Emo12.gif

אני מוכן לגלות סוד מחדר ההלבשה, מאז שמיניתי את נדבד הוא הוסיף לי המון נקודות מצד שני אני באמת לא יודע כמה נקודות זיזו צבר.
 

קיר קמט

New member
החילופים בחינם

עד שיחלו המשחקים... זתומרת, בין שבוע לשבוע לא יעלה לכם להחליף. אגב, אפשר להחליף גם שחקנים שלא עפו בחינם עכשיו...
 

NK The man

New member
החלטתי...

בסוף לשים את שבצ'נקו בהתחשב בכושר הטוב שהוא מצוי בו ובהתחשב ביריבה היחסית נוחה!!!
 

שחר .ו

New member
טוב אז הנה הנבחרת המחודשת שלי

כל קשר בין הנוכחית לבין הקודמת מרי בהחלט. במערך התקפי של 4-4-3 קבלו אותם: --------------------- האוורד להאם------------------ פאבון--------------------- פיל נאוויל סולארי------- סקולס----------- ג'וניניו-------------- נדבד ------- פרשו -----------די ואיו ---------ואן נסטלרוי
 

קיר קמט

New member
אל תתנו לפרשו להטעות אתכם

היה לו משחק אחד טוב, אבל בסך הכל, הוא לא פותח באופן קבוע במשחקים של מונאקו... ולגביי די ואיו, הוא צבר עד עכשיו הרבה יותר ממה שהוא יצבור בהמשך... צריך לזכור שאלכס הנסיך היה פצוע במשך כמעט כל השלב הראשון של הצ'מפיונס ליג, ועכשיו אלכס חזר להרכב ודי ואיו לספסל... למרות שטרזגה ממש רע בזמן האחרון. ההרכב שלי - דידה מלדיני, ארנזבל, הינקל חוחלוב, ג'ונינו פרנבוקנו, קאקה, ג'רום רותן כריסטיאנו רונאלדו ,קווין קוראני, אמרה סאביץ' ספסל - טימו הילדברנד חואנפראן, אנצו מרסקה, פרננדו מיירה.
 

שחר .ו

New member
תודה על הטיפים

לא ידעתי שפרשו כמעט ולא משחק ושדל פיירו כבר לגמריי כשיר. אם כך ההרכב שלי חוזר למערך של 4-4-2 אבל עם חוד קטלני במיוחד שכולל את הנרי וואן ניסטלרוי ובהגנה שיבצתי את הובצ'מן מספארטה, לא מה שהתכוונתי אבל זה היה האלתור הכי מהיר שמצאתי אחריי השינויים.
 
למעלה