ליברמן מתנגד להעלאת תעריפי התחבורה

מצב
הנושא נעול.

Brendan

New member
ליברמן מתנגד להעלאת תעריפי התחבורה

ליברמן מתנגד להעלאת תעריפי התחבורה
ליברמן מתנגד להעלאת תעריפי התחבורה הציבורית שר התחבורה, אביגדור ליברמן הודיע היום (18.3.03) כי יתנגד נחרצות לתוכנית משרד האוצר להעלאת תעריפי הנסיעה, בתחבורה הציבורית, במסגרת התוכנית הכלכלית החדשה. ליברמן ציין כי העלאת תעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית סותרת כל הגיון כלכלי וכן את מדיניותה של הממשלה לעודד את הנסיעה בתחבורה הציבורית. שר התחבורה הוסיף כי העלאת תעריפים בימים אלה תפגע בשכבות החלשות המהוות את הציבור העיקרי של המשתמשים בתחבורה הציבורית. שר האוצר, בנימין נתניהו הציג אתמול את התוכנית הכלכלית החדשה, הכוללת בין השאר העלאה של 5% בתעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית, זאת מעבר להתייקרויות העונתיות, החלות פעמיים בשנה ב-1 בינואר וב- 1 ביולי, בהתאם לעליית המדד. שר התחבורה ציין כי העלות הגבוהה של הנסיעה בתחבורה הציבורית גרמה לירידה מתמשכת במספר הנוסעים בתחבורה הציבורית בשנים האחרונות ולגידול מתמיד במספר הנוסעים, בכלי הרכב הפרטיים. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 

Brendan

New member
זירוז הפרטת אל-על

ליברמן מתנגד להעלאת תעריפי התחבורה
ליברמן מתנגד להעלאת תעריפי התחבורה הציבורית שר התחבורה, אביגדור ליברמן הודיע היום (18.3.03) כי יתנגד נחרצות לתוכנית משרד האוצר להעלאת תעריפי הנסיעה, בתחבורה הציבורית, במסגרת התוכנית הכלכלית החדשה. ליברמן ציין כי העלאת תעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית סותרת כל הגיון כלכלי וכן את מדיניותה של הממשלה לעודד את הנסיעה בתחבורה הציבורית. שר התחבורה הוסיף כי העלאת תעריפים בימים אלה תפגע בשכבות החלשות המהוות את הציבור העיקרי של המשתמשים בתחבורה הציבורית. שר האוצר, בנימין נתניהו הציג אתמול את התוכנית הכלכלית החדשה, הכוללת בין השאר העלאה של 5% בתעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית, זאת מעבר להתייקרויות העונתיות, החלות פעמיים בשנה ב-1 בינואר וב- 1 ביולי, בהתאם לעליית המדד. שר התחבורה ציין כי העלות הגבוהה של הנסיעה בתחבורה הציבורית גרמה לירידה מתמשכת במספר הנוסעים בתחבורה הציבורית בשנים האחרונות ולגידול מתמיד במספר הנוסעים, בכלי הרכב הפרטיים. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
זירוז הפרטת אל-על
השר ליברמן נפגש עם ראשי אל על במטרה להאיץ ההליכים לקראת הפרטת אל על הפרטת אל על נכנסת להילוך גבוה. שר התחבורה, אביגדור ליברמן נפגש אתמול (יום שני) עם ראשי חברת אל על ודן עימם בהאצת ההליכים לקראת הפרטת אל על. במהלך הישיבה הורה השר ליברמן להגיע להסכמה מהירה בכל הנוגע לחילוקי הדעות עם רשות שדות התעופה, בעניינים השנויים במחלוקת ובהם נושא הסכמי ההתקשרות ביניהם לאחר ההפרטה. שר התחבורה ביקש מראשי אל על להגיע לפתרון מהיר בנושאים שעכבו עד כה את הליך ההפרטה ובהם נושא קרנות הפנסיה וזכויותיהם של העובדים בחברה ולאפשר פרישה מרצון לעובדים שיבקשו זאת. בישיבה שהתקיימה אתמול בלשכת שר התחבורה בירושלים השתתפו בין השאר יו"ר מועצת המנהלים של אל על, מיכאל לוי מנכ"ל אל על, עמוס שפירא ומזכיר החברה, איתמר ברטוב. יצויין כי ועדת השרים לענייני הפרטה, בראשות ראש הממשלה, אריאל שרון החליטה עוד ביולי 2002 להפריט בשלבים את כל אחזקות המדינה בחברת אל על. הועדה החליטה כי בשלב הראשון יופרטו 49% מהון המדינה באל על בדרך של מכירת מניות פרטית בארץ או בחו"ל. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 

oh-da

New member
פשוט בושה למדינה

ליברמן מתנגד להעלאת תעריפי התחבורה
ליברמן מתנגד להעלאת תעריפי התחבורה הציבורית שר התחבורה, אביגדור ליברמן הודיע היום (18.3.03) כי יתנגד נחרצות לתוכנית משרד האוצר להעלאת תעריפי הנסיעה, בתחבורה הציבורית, במסגרת התוכנית הכלכלית החדשה. ליברמן ציין כי העלאת תעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית סותרת כל הגיון כלכלי וכן את מדיניותה של הממשלה לעודד את הנסיעה בתחבורה הציבורית. שר התחבורה הוסיף כי העלאת תעריפים בימים אלה תפגע בשכבות החלשות המהוות את הציבור העיקרי של המשתמשים בתחבורה הציבורית. שר האוצר, בנימין נתניהו הציג אתמול את התוכנית הכלכלית החדשה, הכוללת בין השאר העלאה של 5% בתעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית, זאת מעבר להתייקרויות העונתיות, החלות פעמיים בשנה ב-1 בינואר וב- 1 ביולי, בהתאם לעליית המדד. שר התחבורה ציין כי העלות הגבוהה של הנסיעה בתחבורה הציבורית גרמה לירידה מתמשכת במספר הנוסעים בתחבורה הציבורית בשנים האחרונות ולגידול מתמיד במספר הנוסעים, בכלי הרכב הפרטיים. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
פשוט בושה למדינה
תעריפי התחבורה הציבורית כבד מספיק יקרים, השקעה בתשתיות חדשות נתקעת, שום פיתוח רק קיצוץ וצמצום, איפה ברק ושוחט כשצריכים אותם? אני מקווה שהתוכנית הכלכלית לא תעבור, שיתחילו להבין שצריכים להשקיע על חשבון הגרעון, בדיוק כמו שנעשה בין 1999 ל-2000.
 

raminec

New member
ממשלה מושחתת...

פשוט בושה למדינה
תעריפי התחבורה הציבורית כבד מספיק יקרים, השקעה בתשתיות חדשות נתקעת, שום פיתוח רק קיצוץ וצמצום, איפה ברק ושוחט כשצריכים אותם? אני מקווה שהתוכנית הכלכלית לא תעבור, שיתחילו להבין שצריכים להשקיע על חשבון הגרעון, בדיוק כמו שנעשה בין 1999 ל-2000.
ממשלה מושחתת...
הרי כל אחד יודע שאינטרס של כל ממשלה להגדיל את הכנסותיה לא? פגיעה בתחבורה הציבורית = הגדלת התחבורה הפרטית = הגדלת רכישת מכוניות = הגדלת הכנסות ממיסים. ההכנסות ממיסים תגדלנה וכתוצאה מכך בשנה הבאה הממשלה תוכל להציג הגדלה בהכנסות + הגדלה בהשקעות ב"תשתיות תחבורתיות" שהרי ללא שיפור הכבישים הנחוצים כל כך לתחבורה הפרטית הגידול בתחבורה הפרטית יפחת באופן משמעותי. כך שוב הממשלה פוגעת בשכבות החלשות ומעודדת את השכבות החזקות. התחבורה הציבורית בניגוד לזאת היא תחבורה של כ - ו - ל - ם!! רק תחבורה ציבורית זולה ויעילה יכולה לסייע לשכבות החלשות לצאת מהמצב הכלכלי הקשה שלהן. עובדה שנצפתה בסקרים שנעשו - אנשים בעלי גישה לתחבורה יעילה יש להם אפשרויות תעסוקה רבות יותר==> שפרו את התחבורה המיועדת לחסרי אמצעים וסייעתם להם להגיע למקורות התעסוקה. בנוסף שימוש בתחבורה ציבורית מקטין את מספר תאונות הדרכים את הזיהום גם באוויר גם במים וגם ביבשה וגם יעיל יותר בקיצור זמן ההגעה מאשר כל סלילת כבישים באשר היא.
רק הוזלת התחבורה הציבורית יכול להיות הגיוני במסגרת ממשלה שפויה המעוניינת לא רק להראות טוב אלא גם לעשות טוב לאזרחיה.
 

david80

New member
סקר:

ממשלה מושחתת...
הרי כל אחד יודע שאינטרס של כל ממשלה להגדיל את הכנסותיה לא? פגיעה בתחבורה הציבורית = הגדלת התחבורה הפרטית = הגדלת רכישת מכוניות = הגדלת הכנסות ממיסים. ההכנסות ממיסים תגדלנה וכתוצאה מכך בשנה הבאה הממשלה תוכל להציג הגדלה בהכנסות + הגדלה בהשקעות ב"תשתיות תחבורתיות" שהרי ללא שיפור הכבישים הנחוצים כל כך לתחבורה הפרטית הגידול בתחבורה הפרטית יפחת באופן משמעותי. כך שוב הממשלה פוגעת בשכבות החלשות ומעודדת את השכבות החזקות. התחבורה הציבורית בניגוד לזאת היא תחבורה של כ - ו - ל - ם!! רק תחבורה ציבורית זולה ויעילה יכולה לסייע לשכבות החלשות לצאת מהמצב הכלכלי הקשה שלהן. עובדה שנצפתה בסקרים שנעשו - אנשים בעלי גישה לתחבורה יעילה יש להם אפשרויות תעסוקה רבות יותר==> שפרו את התחבורה המיועדת לחסרי אמצעים וסייעתם להם להגיע למקורות התעסוקה. בנוסף שימוש בתחבורה ציבורית מקטין את מספר תאונות הדרכים את הזיהום גם באוויר גם במים וגם ביבשה וגם יעיל יותר בקיצור זמן ההגעה מאשר כל סלילת כבישים באשר היא.
רק הוזלת התחבורה הציבורית יכול להיות הגיוני במסגרת ממשלה שפויה המעוניינת לא רק להראות טוב אלא גם לעשות טוב לאזרחיה.
סקר:
רק 16% נוסעים לעבודה בתחבורה ציבורית. כתבה בynet!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה