ליברמן מחפש באופן ציני איך לממן את ה 50 מיליארד לעבאס

evglev1

Well-known member
מנהל
זה כמו שתגיד שזה שאתה לא מחלק את המוצר חינם זה בעצם לאסור את המוצרים למי שאין לו כסף.
ובעצם במקום לקחת מס - אתה מציע שהמדינה תהפוך לשוטר-על שמונע מאנשים לקנות מוצר X כי פקיד כלשהו החליט שזה רעיון מגניב ומשעשע.

אני מציע שלא תדבר במונחים שקריים - אלא במונחים נכונים:
לגבות מס זה להטיל עונש על התושבים.
עדיף להעניש תושב שעשה פעולה "שלילית" (כמו השתמש בשירותי המזבלה)
מאשר להעניש תושב שעשה פעולה "חיובית" (כמו לעבוד).

אז מה אתה אומר?
במקום להטיל עונש קל - נטיל עונש כבד,
ונראה איך התושבים מתפתלים.
מזכיר לו איך במועדון דיבייט קיימנו דיבייט על לחייב תרומת איברים לאחר המוות, אז אלה שהיו אמורים לתמוך ברעיון התחכמו והציעו שבמקום שאנשים יחתמו על כרטיס אדי מרצונם, אנשים יצטרכו לבוא להצהיר שהם לא מוכנים שיתרמו את האיברים שלהם ומי שלא מצהיר זאת זה מהווה אישור אוטמטי לקחת ממנו איברים לאחר מותו (אם ימות מוות מוחי כמובן). כמו התקווה שאנשים יחושו בושה לבוא ולהזהיר שהם לא מוכנים שהאיברים שלהם יצילו אנשים אחרים, כך נראה שרוב הזמן נח מציע שאם המשקאות הקלים לא ימכרו בבקבוק ויהיו להכנה עצמית אנשים לא יכינו אותם או יכינו אותם עם פחות סוכר.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני לא אוסר כלום. יש סוכר לבן בשפע שאפשר לקנות ממנו טונות. ולהכין בבית כל משקה מתוק שרוצים. זה שהמשקה מגיע מוכן בבקבוק, זה הדבר שברוב המקרים גורם לצרכן לשתות אותו כאילו היה מים.
זה לא נכון מי שמכור לסוכר ולמתוק מוסיף גם לתה ולקפה הרבה מעבר למומלץ. העובדה שאת הקפה והתה מכינים בלי הסוכר החלב והמים שמוסיפים בנפרד עדיין לא גורמת לכך שאנשים ישתו תה וקפה פחות מתוק ממה שטעים להם.
 

ORIZACKEN

Well-known member
לא נותר להם הרבה זמן כול יום שעובר הם יותר ויותר נחלשים ומתגלים כחובבנים והמחנה הלאומי יותר ויותר מתחזק, בבחירות הקרובות נבוא חשבון בקלפי עם כול הבוגדים שהתחזו לאנשי ימין .
 
למעלה