ליברמן חנך שני קווי רכבת חדשים

מצב
הנושא נעול.

Brendan of DNA

New member
ליברמן חנך שני קווי רכבת חדשים

ליברמן חנך שני קווי רכבת חדשים
ליברמן חנך שני קווי רכבת חדשים: ראשון לציון- תל אביב ובית שמש- תל אביב שר התחבורה: במהלך חמש השנים הבאות יושקעו ברכבת ישראל 20 מליארד שקל שר התחבורה, אביגדור ליברמן חנך היום (יום ראשון) שני קווי רכבת חדשים בין תל אביב לראשון לציון ובין תל אביב לבית שמש. קו הרכבת של ראשון לציון יוצא מתחנת הרכבת החדשה שהוקמה בצומת ראשונים, באזור גן הורדים שבדרום- מזרח לראשון לציון ויגיע עד לתחנת ההגנה שבדרום תל אביב. בשלב הראשון יפעל הקו בתדירות של רכבת אחת בכל שעה וממרץ 2004, עם הגעתם של מערכי קרונועים חדשים יופעלו בקו שתי רכבות בכל שעה. משך הנסיעה מראשון לציון לתל אביב- 19 דקות בלבד. בהקמת הקו הושקעו כ- 175 מיליון שקל. שר התחבורה ציין כי בשנה הראשונה צפוי מספר הנוסעים בקו להגיע ל- 1.2 מיליון נוסעים בשנה ובמחצית הראשונה של השנה הבאה צפוי מספר הנוסעים בקו להגיע ל- 1.8 מיליון נוסעים. ליברמן הצטרף היום לנסיעה הראשונה של הרכבת שיצאה בשעה 07:27 בבוקר מתחנת הרכבת ראשונים שבראשון לציון. אל השר הצטרפו, בין השאר, ראש עיריית ראשון לציון, מאיר ניצן, יו"ר דריקטוריון הרכבת, משה ליאון, מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון ומנכ"ל הרכבת, יוסי שניר. קו נוסף שהחל לפעול היום מתל אביב לבית שמש יאפשר לתושבי בית שמש והסביבה להגיע לתל אביב בתוך 35 דקות בלבד. הקמת הקו כללה את שידרוג המסילה בין נען לבית שמש, באורך של 21 קילומטר וכן את ישור תוואי המסילה, באזור מפגש מסילת הברזל עם כביש חוצה ישראל. לאורך תוואי הרכבת הוקמו שתי תחנות רכבת חדשות ברמלה ובבית שמש. בשלב הראשון יופעלו בין בית שמש לתל אביב 27 רכבות ביום, בשני הכיוונים. על פי התחזית צפוייה הרכבת להסיע בקו זה, בשלב הראשון כחצי מיליון נוסעים בשנה. עלות הקמת הקו – 130 מיליון שקל. ליברמן ציין כי בסוף שנת 2004 יושלם חלקו השני של הקו מבית שמש לירושלים וב- 2005 יוחל בהקמתו של קו רכבת מהיר לירושלים, שיעבור דרך נתב"ג, מודיעין, שער הגיא ויגיע עד הכניסה לירושלים, סמוך לבניני האומה. "חיבורם של ראשון לציון ובית שמש לרשת המסילות הארצית יאפשר לראשונה לתושבי ראשון לציון ובית שמש נסיעה ישירה לתל אביב ומשם לחיפה, עכו ועד נהריה" אמר ליברמן. בנוסף לכך נחנכו היום שתי תחנות רכבת חדשות: תחנת ראש העין- צפון שבצומת קאסם ותחנת אשדוד עד הלום. שר התחבורה הוסיף כי רכבת ישראל עוברת בשנים האחרונות מהפכה תעבורתית שטרם ידעה כמותה. היקף ההשקעות השנתי ברכבת גדל ב- 8 השנים האחרונות פי ארבעה, מכ- 300 מיליון שקל בשנת 1995 ל- 1.2 מליארד שקל בשנת 2003 ומליארד שקל וחצי, בהרשאה להתחייב. מספר הנוסעים ברכבת יגיע עד סוף שנת 2003 ליותר מ- 20 מיליון נוסעים, לעומת 4 מיליון נוסעים בשנת 1995. על פי התחזית צפוי מספר הנוסעים ברכבת להכפיל את עצמו ולהגיע בשנת 2008 ל- 42 מיליון נוסעים בשנה. שר התחבורה מסר כי במסגרת תוכנית החומש של הרכבת יושקעו במהלך 5 השנים הבאות כ- 20 מליארד שקל. כ- 13.5 מליארד שקל מתקציב המדינה והיתרה מגיוס מקורות חיצוניים. התוכנית כוללת גם רכישת רכבות, מערכי "קרונועים" וקטרים, בהיקף של כ- 2.5 מליארד שקלים. ליברמן ציין כי במסגרת ההשקעות בתשתית יוקמו במהלך השנים הבאות עשרות קווי רכבת חדשים ותחנות ובהם: קו הרכבת תל אביב - ראשון מערב, תל אביב- נתב"ג- מודיעין אשדוד- פלשת-רחובות, באר שבע- רמת חובב, מסילה שלישית בפרוזדור איילון, שדרוג קו דימונה- באר שבע ושדרוג והכפלה של קו אשקלון- אשדוד. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 

ארזS

New member
שיהיה בשעה טובה ומוצלחת.

ליברמן חנך שני קווי רכבת חדשים
ליברמן חנך שני קווי רכבת חדשים: ראשון לציון- תל אביב ובית שמש- תל אביב שר התחבורה: במהלך חמש השנים הבאות יושקעו ברכבת ישראל 20 מליארד שקל שר התחבורה, אביגדור ליברמן חנך היום (יום ראשון) שני קווי רכבת חדשים בין תל אביב לראשון לציון ובין תל אביב לבית שמש. קו הרכבת של ראשון לציון יוצא מתחנת הרכבת החדשה שהוקמה בצומת ראשונים, באזור גן הורדים שבדרום- מזרח לראשון לציון ויגיע עד לתחנת ההגנה שבדרום תל אביב. בשלב הראשון יפעל הקו בתדירות של רכבת אחת בכל שעה וממרץ 2004, עם הגעתם של מערכי קרונועים חדשים יופעלו בקו שתי רכבות בכל שעה. משך הנסיעה מראשון לציון לתל אביב- 19 דקות בלבד. בהקמת הקו הושקעו כ- 175 מיליון שקל. שר התחבורה ציין כי בשנה הראשונה צפוי מספר הנוסעים בקו להגיע ל- 1.2 מיליון נוסעים בשנה ובמחצית הראשונה של השנה הבאה צפוי מספר הנוסעים בקו להגיע ל- 1.8 מיליון נוסעים. ליברמן הצטרף היום לנסיעה הראשונה של הרכבת שיצאה בשעה 07:27 בבוקר מתחנת הרכבת ראשונים שבראשון לציון. אל השר הצטרפו, בין השאר, ראש עיריית ראשון לציון, מאיר ניצן, יו"ר דריקטוריון הרכבת, משה ליאון, מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון ומנכ"ל הרכבת, יוסי שניר. קו נוסף שהחל לפעול היום מתל אביב לבית שמש יאפשר לתושבי בית שמש והסביבה להגיע לתל אביב בתוך 35 דקות בלבד. הקמת הקו כללה את שידרוג המסילה בין נען לבית שמש, באורך של 21 קילומטר וכן את ישור תוואי המסילה, באזור מפגש מסילת הברזל עם כביש חוצה ישראל. לאורך תוואי הרכבת הוקמו שתי תחנות רכבת חדשות ברמלה ובבית שמש. בשלב הראשון יופעלו בין בית שמש לתל אביב 27 רכבות ביום, בשני הכיוונים. על פי התחזית צפוייה הרכבת להסיע בקו זה, בשלב הראשון כחצי מיליון נוסעים בשנה. עלות הקמת הקו – 130 מיליון שקל. ליברמן ציין כי בסוף שנת 2004 יושלם חלקו השני של הקו מבית שמש לירושלים וב- 2005 יוחל בהקמתו של קו רכבת מהיר לירושלים, שיעבור דרך נתב"ג, מודיעין, שער הגיא ויגיע עד הכניסה לירושלים, סמוך לבניני האומה. "חיבורם של ראשון לציון ובית שמש לרשת המסילות הארצית יאפשר לראשונה לתושבי ראשון לציון ובית שמש נסיעה ישירה לתל אביב ומשם לחיפה, עכו ועד נהריה" אמר ליברמן. בנוסף לכך נחנכו היום שתי תחנות רכבת חדשות: תחנת ראש העין- צפון שבצומת קאסם ותחנת אשדוד עד הלום. שר התחבורה הוסיף כי רכבת ישראל עוברת בשנים האחרונות מהפכה תעבורתית שטרם ידעה כמותה. היקף ההשקעות השנתי ברכבת גדל ב- 8 השנים האחרונות פי ארבעה, מכ- 300 מיליון שקל בשנת 1995 ל- 1.2 מליארד שקל בשנת 2003 ומליארד שקל וחצי, בהרשאה להתחייב. מספר הנוסעים ברכבת יגיע עד סוף שנת 2003 ליותר מ- 20 מיליון נוסעים, לעומת 4 מיליון נוסעים בשנת 1995. על פי התחזית צפוי מספר הנוסעים ברכבת להכפיל את עצמו ולהגיע בשנת 2008 ל- 42 מיליון נוסעים בשנה. שר התחבורה מסר כי במסגרת תוכנית החומש של הרכבת יושקעו במהלך 5 השנים הבאות כ- 20 מליארד שקל. כ- 13.5 מליארד שקל מתקציב המדינה והיתרה מגיוס מקורות חיצוניים. התוכנית כוללת גם רכישת רכבות, מערכי "קרונועים" וקטרים, בהיקף של כ- 2.5 מליארד שקלים. ליברמן ציין כי במסגרת ההשקעות בתשתית יוקמו במהלך השנים הבאות עשרות קווי רכבת חדשים ותחנות ובהם: קו הרכבת תל אביב - ראשון מערב, תל אביב- נתב"ג- מודיעין אשדוד- פלשת-רחובות, באר שבע- רמת חובב, מסילה שלישית בפרוזדור איילון, שדרוג קו דימונה- באר שבע ושדרוג והכפלה של קו אשקלון- אשדוד. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
שיהיה בשעה טובה ומוצלחת.
 

omer landau

New member
../images/Emo49.gif../images/Emo13.gif יש לי שאלה קטנה../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif

ליברמן חנך שני קווי רכבת חדשים
ליברמן חנך שני קווי רכבת חדשים: ראשון לציון- תל אביב ובית שמש- תל אביב שר התחבורה: במהלך חמש השנים הבאות יושקעו ברכבת ישראל 20 מליארד שקל שר התחבורה, אביגדור ליברמן חנך היום (יום ראשון) שני קווי רכבת חדשים בין תל אביב לראשון לציון ובין תל אביב לבית שמש. קו הרכבת של ראשון לציון יוצא מתחנת הרכבת החדשה שהוקמה בצומת ראשונים, באזור גן הורדים שבדרום- מזרח לראשון לציון ויגיע עד לתחנת ההגנה שבדרום תל אביב. בשלב הראשון יפעל הקו בתדירות של רכבת אחת בכל שעה וממרץ 2004, עם הגעתם של מערכי קרונועים חדשים יופעלו בקו שתי רכבות בכל שעה. משך הנסיעה מראשון לציון לתל אביב- 19 דקות בלבד. בהקמת הקו הושקעו כ- 175 מיליון שקל. שר התחבורה ציין כי בשנה הראשונה צפוי מספר הנוסעים בקו להגיע ל- 1.2 מיליון נוסעים בשנה ובמחצית הראשונה של השנה הבאה צפוי מספר הנוסעים בקו להגיע ל- 1.8 מיליון נוסעים. ליברמן הצטרף היום לנסיעה הראשונה של הרכבת שיצאה בשעה 07:27 בבוקר מתחנת הרכבת ראשונים שבראשון לציון. אל השר הצטרפו, בין השאר, ראש עיריית ראשון לציון, מאיר ניצן, יו"ר דריקטוריון הרכבת, משה ליאון, מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון ומנכ"ל הרכבת, יוסי שניר. קו נוסף שהחל לפעול היום מתל אביב לבית שמש יאפשר לתושבי בית שמש והסביבה להגיע לתל אביב בתוך 35 דקות בלבד. הקמת הקו כללה את שידרוג המסילה בין נען לבית שמש, באורך של 21 קילומטר וכן את ישור תוואי המסילה, באזור מפגש מסילת הברזל עם כביש חוצה ישראל. לאורך תוואי הרכבת הוקמו שתי תחנות רכבת חדשות ברמלה ובבית שמש. בשלב הראשון יופעלו בין בית שמש לתל אביב 27 רכבות ביום, בשני הכיוונים. על פי התחזית צפוייה הרכבת להסיע בקו זה, בשלב הראשון כחצי מיליון נוסעים בשנה. עלות הקמת הקו – 130 מיליון שקל. ליברמן ציין כי בסוף שנת 2004 יושלם חלקו השני של הקו מבית שמש לירושלים וב- 2005 יוחל בהקמתו של קו רכבת מהיר לירושלים, שיעבור דרך נתב"ג, מודיעין, שער הגיא ויגיע עד הכניסה לירושלים, סמוך לבניני האומה. "חיבורם של ראשון לציון ובית שמש לרשת המסילות הארצית יאפשר לראשונה לתושבי ראשון לציון ובית שמש נסיעה ישירה לתל אביב ומשם לחיפה, עכו ועד נהריה" אמר ליברמן. בנוסף לכך נחנכו היום שתי תחנות רכבת חדשות: תחנת ראש העין- צפון שבצומת קאסם ותחנת אשדוד עד הלום. שר התחבורה הוסיף כי רכבת ישראל עוברת בשנים האחרונות מהפכה תעבורתית שטרם ידעה כמותה. היקף ההשקעות השנתי ברכבת גדל ב- 8 השנים האחרונות פי ארבעה, מכ- 300 מיליון שקל בשנת 1995 ל- 1.2 מליארד שקל בשנת 2003 ומליארד שקל וחצי, בהרשאה להתחייב. מספר הנוסעים ברכבת יגיע עד סוף שנת 2003 ליותר מ- 20 מיליון נוסעים, לעומת 4 מיליון נוסעים בשנת 1995. על פי התחזית צפוי מספר הנוסעים ברכבת להכפיל את עצמו ולהגיע בשנת 2008 ל- 42 מיליון נוסעים בשנה. שר התחבורה מסר כי במסגרת תוכנית החומש של הרכבת יושקעו במהלך 5 השנים הבאות כ- 20 מליארד שקל. כ- 13.5 מליארד שקל מתקציב המדינה והיתרה מגיוס מקורות חיצוניים. התוכנית כוללת גם רכישת רכבות, מערכי "קרונועים" וקטרים, בהיקף של כ- 2.5 מליארד שקלים. ליברמן ציין כי במסגרת ההשקעות בתשתית יוקמו במהלך השנים הבאות עשרות קווי רכבת חדשים ותחנות ובהם: קו הרכבת תל אביב - ראשון מערב, תל אביב- נתב"ג- מודיעין אשדוד- פלשת-רחובות, באר שבע- רמת חובב, מסילה שלישית בפרוזדור איילון, שדרוג קו דימונה- באר שבע ושדרוג והכפלה של קו אשקלון- אשדוד. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
יש לי שאלה קטנה

בקטע כתוב שבמרץ הקרוב עם הגעתם של מערכי קרנועים חדשים-אז הכוונה היא לIC3??? חשבתי שהחליטו להפסיק לרכוש אותם מפני שהם לא מתאימים לתוכנית חישמול המסילות __________________________________________________ במפגש המסילה וכביש חוצה ישראל אז המסילה עוברת מעל הכביש או שהכביש עובר מעלייה?
 

david80

Active member
במקום 'מערכי קרונועים' היה צריך

יש לי שאלה קטנה

בקטע כתוב שבמרץ הקרוב עם הגעתם של מערכי קרנועים חדשים-אז הכוונה היא לIC3??? חשבתי שהחליטו להפסיק לרכוש אותם מפני שהם לא מתאימים לתוכנית חישמול המסילות __________________________________________________ במפגש המסילה וכביש חוצה ישראל אז המסילה עוברת מעל הכביש או שהכביש עובר מעלייה?
במקום 'מערכי קרונועים' היה צריך
להיות כתוב 'מערכי קרונות' והכוונה, ככל הנראה, לקרונות קומתיים! לרכבת ישראל אין כרגע כל תוכנית לרכישת קרונועים עד להודעה חדשה!
 

omer landau

New member
תמונה../images/Emo70.gif

ליברמן חנך שני קווי רכבת חדשים
ליברמן חנך שני קווי רכבת חדשים: ראשון לציון- תל אביב ובית שמש- תל אביב שר התחבורה: במהלך חמש השנים הבאות יושקעו ברכבת ישראל 20 מליארד שקל שר התחבורה, אביגדור ליברמן חנך היום (יום ראשון) שני קווי רכבת חדשים בין תל אביב לראשון לציון ובין תל אביב לבית שמש. קו הרכבת של ראשון לציון יוצא מתחנת הרכבת החדשה שהוקמה בצומת ראשונים, באזור גן הורדים שבדרום- מזרח לראשון לציון ויגיע עד לתחנת ההגנה שבדרום תל אביב. בשלב הראשון יפעל הקו בתדירות של רכבת אחת בכל שעה וממרץ 2004, עם הגעתם של מערכי קרונועים חדשים יופעלו בקו שתי רכבות בכל שעה. משך הנסיעה מראשון לציון לתל אביב- 19 דקות בלבד. בהקמת הקו הושקעו כ- 175 מיליון שקל. שר התחבורה ציין כי בשנה הראשונה צפוי מספר הנוסעים בקו להגיע ל- 1.2 מיליון נוסעים בשנה ובמחצית הראשונה של השנה הבאה צפוי מספר הנוסעים בקו להגיע ל- 1.8 מיליון נוסעים. ליברמן הצטרף היום לנסיעה הראשונה של הרכבת שיצאה בשעה 07:27 בבוקר מתחנת הרכבת ראשונים שבראשון לציון. אל השר הצטרפו, בין השאר, ראש עיריית ראשון לציון, מאיר ניצן, יו"ר דריקטוריון הרכבת, משה ליאון, מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון ומנכ"ל הרכבת, יוסי שניר. קו נוסף שהחל לפעול היום מתל אביב לבית שמש יאפשר לתושבי בית שמש והסביבה להגיע לתל אביב בתוך 35 דקות בלבד. הקמת הקו כללה את שידרוג המסילה בין נען לבית שמש, באורך של 21 קילומטר וכן את ישור תוואי המסילה, באזור מפגש מסילת הברזל עם כביש חוצה ישראל. לאורך תוואי הרכבת הוקמו שתי תחנות רכבת חדשות ברמלה ובבית שמש. בשלב הראשון יופעלו בין בית שמש לתל אביב 27 רכבות ביום, בשני הכיוונים. על פי התחזית צפוייה הרכבת להסיע בקו זה, בשלב הראשון כחצי מיליון נוסעים בשנה. עלות הקמת הקו – 130 מיליון שקל. ליברמן ציין כי בסוף שנת 2004 יושלם חלקו השני של הקו מבית שמש לירושלים וב- 2005 יוחל בהקמתו של קו רכבת מהיר לירושלים, שיעבור דרך נתב"ג, מודיעין, שער הגיא ויגיע עד הכניסה לירושלים, סמוך לבניני האומה. "חיבורם של ראשון לציון ובית שמש לרשת המסילות הארצית יאפשר לראשונה לתושבי ראשון לציון ובית שמש נסיעה ישירה לתל אביב ומשם לחיפה, עכו ועד נהריה" אמר ליברמן. בנוסף לכך נחנכו היום שתי תחנות רכבת חדשות: תחנת ראש העין- צפון שבצומת קאסם ותחנת אשדוד עד הלום. שר התחבורה הוסיף כי רכבת ישראל עוברת בשנים האחרונות מהפכה תעבורתית שטרם ידעה כמותה. היקף ההשקעות השנתי ברכבת גדל ב- 8 השנים האחרונות פי ארבעה, מכ- 300 מיליון שקל בשנת 1995 ל- 1.2 מליארד שקל בשנת 2003 ומליארד שקל וחצי, בהרשאה להתחייב. מספר הנוסעים ברכבת יגיע עד סוף שנת 2003 ליותר מ- 20 מיליון נוסעים, לעומת 4 מיליון נוסעים בשנת 1995. על פי התחזית צפוי מספר הנוסעים ברכבת להכפיל את עצמו ולהגיע בשנת 2008 ל- 42 מיליון נוסעים בשנה. שר התחבורה מסר כי במסגרת תוכנית החומש של הרכבת יושקעו במהלך 5 השנים הבאות כ- 20 מליארד שקל. כ- 13.5 מליארד שקל מתקציב המדינה והיתרה מגיוס מקורות חיצוניים. התוכנית כוללת גם רכישת רכבות, מערכי "קרונועים" וקטרים, בהיקף של כ- 2.5 מליארד שקלים. ליברמן ציין כי במסגרת ההשקעות בתשתית יוקמו במהלך השנים הבאות עשרות קווי רכבת חדשים ותחנות ובהם: קו הרכבת תל אביב - ראשון מערב, תל אביב- נתב"ג- מודיעין אשדוד- פלשת-רחובות, באר שבע- רמת חובב, מסילה שלישית בפרוזדור איילון, שדרוג קו דימונה- באר שבע ושדרוג והכפלה של קו אשקלון- אשדוד. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
תמונה

((אני יודע ששאלתי את זה כבר כמה פעמים אבל ההודעה תמיד טסה לארכיון-מישהו יכול לפרט קצת על הכפלת קו תל אביב-ראש העין-כפר סבא
))
 

אלכסיי03

New member
עד ההגנה בלבד?

ליברמן חנך שני קווי רכבת חדשים
ליברמן חנך שני קווי רכבת חדשים: ראשון לציון- תל אביב ובית שמש- תל אביב שר התחבורה: במהלך חמש השנים הבאות יושקעו ברכבת ישראל 20 מליארד שקל שר התחבורה, אביגדור ליברמן חנך היום (יום ראשון) שני קווי רכבת חדשים בין תל אביב לראשון לציון ובין תל אביב לבית שמש. קו הרכבת של ראשון לציון יוצא מתחנת הרכבת החדשה שהוקמה בצומת ראשונים, באזור גן הורדים שבדרום- מזרח לראשון לציון ויגיע עד לתחנת ההגנה שבדרום תל אביב. בשלב הראשון יפעל הקו בתדירות של רכבת אחת בכל שעה וממרץ 2004, עם הגעתם של מערכי קרונועים חדשים יופעלו בקו שתי רכבות בכל שעה. משך הנסיעה מראשון לציון לתל אביב- 19 דקות בלבד. בהקמת הקו הושקעו כ- 175 מיליון שקל. שר התחבורה ציין כי בשנה הראשונה צפוי מספר הנוסעים בקו להגיע ל- 1.2 מיליון נוסעים בשנה ובמחצית הראשונה של השנה הבאה צפוי מספר הנוסעים בקו להגיע ל- 1.8 מיליון נוסעים. ליברמן הצטרף היום לנסיעה הראשונה של הרכבת שיצאה בשעה 07:27 בבוקר מתחנת הרכבת ראשונים שבראשון לציון. אל השר הצטרפו, בין השאר, ראש עיריית ראשון לציון, מאיר ניצן, יו"ר דריקטוריון הרכבת, משה ליאון, מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון ומנכ"ל הרכבת, יוסי שניר. קו נוסף שהחל לפעול היום מתל אביב לבית שמש יאפשר לתושבי בית שמש והסביבה להגיע לתל אביב בתוך 35 דקות בלבד. הקמת הקו כללה את שידרוג המסילה בין נען לבית שמש, באורך של 21 קילומטר וכן את ישור תוואי המסילה, באזור מפגש מסילת הברזל עם כביש חוצה ישראל. לאורך תוואי הרכבת הוקמו שתי תחנות רכבת חדשות ברמלה ובבית שמש. בשלב הראשון יופעלו בין בית שמש לתל אביב 27 רכבות ביום, בשני הכיוונים. על פי התחזית צפוייה הרכבת להסיע בקו זה, בשלב הראשון כחצי מיליון נוסעים בשנה. עלות הקמת הקו – 130 מיליון שקל. ליברמן ציין כי בסוף שנת 2004 יושלם חלקו השני של הקו מבית שמש לירושלים וב- 2005 יוחל בהקמתו של קו רכבת מהיר לירושלים, שיעבור דרך נתב"ג, מודיעין, שער הגיא ויגיע עד הכניסה לירושלים, סמוך לבניני האומה. "חיבורם של ראשון לציון ובית שמש לרשת המסילות הארצית יאפשר לראשונה לתושבי ראשון לציון ובית שמש נסיעה ישירה לתל אביב ומשם לחיפה, עכו ועד נהריה" אמר ליברמן. בנוסף לכך נחנכו היום שתי תחנות רכבת חדשות: תחנת ראש העין- צפון שבצומת קאסם ותחנת אשדוד עד הלום. שר התחבורה הוסיף כי רכבת ישראל עוברת בשנים האחרונות מהפכה תעבורתית שטרם ידעה כמותה. היקף ההשקעות השנתי ברכבת גדל ב- 8 השנים האחרונות פי ארבעה, מכ- 300 מיליון שקל בשנת 1995 ל- 1.2 מליארד שקל בשנת 2003 ומליארד שקל וחצי, בהרשאה להתחייב. מספר הנוסעים ברכבת יגיע עד סוף שנת 2003 ליותר מ- 20 מיליון נוסעים, לעומת 4 מיליון נוסעים בשנת 1995. על פי התחזית צפוי מספר הנוסעים ברכבת להכפיל את עצמו ולהגיע בשנת 2008 ל- 42 מיליון נוסעים בשנה. שר התחבורה מסר כי במסגרת תוכנית החומש של הרכבת יושקעו במהלך 5 השנים הבאות כ- 20 מליארד שקל. כ- 13.5 מליארד שקל מתקציב המדינה והיתרה מגיוס מקורות חיצוניים. התוכנית כוללת גם רכישת רכבות, מערכי "קרונועים" וקטרים, בהיקף של כ- 2.5 מליארד שקלים. ליברמן ציין כי במסגרת ההשקעות בתשתית יוקמו במהלך השנים הבאות עשרות קווי רכבת חדשים ותחנות ובהם: קו הרכבת תל אביב - ראשון מערב, תל אביב- נתב"ג- מודיעין אשדוד- פלשת-רחובות, באר שבע- רמת חובב, מסילה שלישית בפרוזדור איילון, שדרוג קו דימונה- באר שבע ושדרוג והכפלה של קו אשקלון- אשדוד. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
עד ההגנה בלבד?
אז הרכבת מראשון מגיע רק לתחנת ההגנה? והרכבת מבית-שמש? אם כך, זה בטח נובע מהצפיפות באיילון. מישהו יודע מתי אמורה להסתיים הנחת מסילה שלישית בין ההגנה לסבידור? והאם מתכוונים אז להאריך את הקווים החדשים עד האוניברסיטה?
 
שלילי בזנ"ט!!! ז... בעין !

עד ההגנה בלבד?
אז הרכבת מראשון מגיע רק לתחנת ההגנה? והרכבת מבית-שמש? אם כך, זה בטח נובע מהצפיפות באיילון. מישהו יודע מתי אמורה להסתיים הנחת מסילה שלישית בין ההגנה לסבידור? והאם מתכוונים אז להאריך את הקווים החדשים עד האוניברסיטה?
שלילי בזנ"ט!!! ז... בעין !
הרכבות מראשל"ץ ובית-שמש, שתיהן גם יחד וכל אחת לחוד, ממשיכות לכל תחנות תל-אביב. חוזר ומדגיש, לכל תל-אביב ואף לבני-ברק, פתח-תקוה, ראש-העין וכפר-סבא ! לא יודע מי האידיוט במשרד התחבורה ו/או רכבת ישראל שפרסם הודעה שטותית שכזו לעיתונות. גם באתרים אחרים ברשת נתקלתי בזה ושם הרבה גולשים שאינם מומחים/חובבי רכבות התרעמו על כך, ולשוא. שכן הרכבת כאמור ממשיכה לכ"ס דרך 4 תחנות תל-אביב.
 

אלכסיי03

New member
נכון, גם כאן הוזכרה כפר-סבא

שלילי בזנ"ט!!! ז... בעין !
הרכבות מראשל"ץ ובית-שמש, שתיהן גם יחד וכל אחת לחוד, ממשיכות לכל תחנות תל-אביב. חוזר ומדגיש, לכל תל-אביב ואף לבני-ברק, פתח-תקוה, ראש-העין וכפר-סבא ! לא יודע מי האידיוט במשרד התחבורה ו/או רכבת ישראל שפרסם הודעה שטותית שכזו לעיתונות. גם באתרים אחרים ברשת נתקלתי בזה ושם הרבה גולשים שאינם מומחים/חובבי רכבות התרעמו על כך, ולשוא. שכן הרכבת כאמור ממשיכה לכ"ס דרך 4 תחנות תל-אביב.
נכון, גם כאן הוזכרה כפר-סבא
תודה! אז דאגתי לשאו. אולי, מקור הטעות הוא בזמן הנסיעה - 19 דקות, שמתייחס כנראה רק לקטע ראשל''צ - ההגנה. אגב, השאלה שלי לגבי מועד פתיחת המסילה השלישית בעינה עומדת.
 

dvir golan

New member
כתבה מזלזלת

ליברמן חנך שני קווי רכבת חדשים
ליברמן חנך שני קווי רכבת חדשים: ראשון לציון- תל אביב ובית שמש- תל אביב שר התחבורה: במהלך חמש השנים הבאות יושקעו ברכבת ישראל 20 מליארד שקל שר התחבורה, אביגדור ליברמן חנך היום (יום ראשון) שני קווי רכבת חדשים בין תל אביב לראשון לציון ובין תל אביב לבית שמש. קו הרכבת של ראשון לציון יוצא מתחנת הרכבת החדשה שהוקמה בצומת ראשונים, באזור גן הורדים שבדרום- מזרח לראשון לציון ויגיע עד לתחנת ההגנה שבדרום תל אביב. בשלב הראשון יפעל הקו בתדירות של רכבת אחת בכל שעה וממרץ 2004, עם הגעתם של מערכי קרונועים חדשים יופעלו בקו שתי רכבות בכל שעה. משך הנסיעה מראשון לציון לתל אביב- 19 דקות בלבד. בהקמת הקו הושקעו כ- 175 מיליון שקל. שר התחבורה ציין כי בשנה הראשונה צפוי מספר הנוסעים בקו להגיע ל- 1.2 מיליון נוסעים בשנה ובמחצית הראשונה של השנה הבאה צפוי מספר הנוסעים בקו להגיע ל- 1.8 מיליון נוסעים. ליברמן הצטרף היום לנסיעה הראשונה של הרכבת שיצאה בשעה 07:27 בבוקר מתחנת הרכבת ראשונים שבראשון לציון. אל השר הצטרפו, בין השאר, ראש עיריית ראשון לציון, מאיר ניצן, יו"ר דריקטוריון הרכבת, משה ליאון, מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון ומנכ"ל הרכבת, יוסי שניר. קו נוסף שהחל לפעול היום מתל אביב לבית שמש יאפשר לתושבי בית שמש והסביבה להגיע לתל אביב בתוך 35 דקות בלבד. הקמת הקו כללה את שידרוג המסילה בין נען לבית שמש, באורך של 21 קילומטר וכן את ישור תוואי המסילה, באזור מפגש מסילת הברזל עם כביש חוצה ישראל. לאורך תוואי הרכבת הוקמו שתי תחנות רכבת חדשות ברמלה ובבית שמש. בשלב הראשון יופעלו בין בית שמש לתל אביב 27 רכבות ביום, בשני הכיוונים. על פי התחזית צפוייה הרכבת להסיע בקו זה, בשלב הראשון כחצי מיליון נוסעים בשנה. עלות הקמת הקו – 130 מיליון שקל. ליברמן ציין כי בסוף שנת 2004 יושלם חלקו השני של הקו מבית שמש לירושלים וב- 2005 יוחל בהקמתו של קו רכבת מהיר לירושלים, שיעבור דרך נתב"ג, מודיעין, שער הגיא ויגיע עד הכניסה לירושלים, סמוך לבניני האומה. "חיבורם של ראשון לציון ובית שמש לרשת המסילות הארצית יאפשר לראשונה לתושבי ראשון לציון ובית שמש נסיעה ישירה לתל אביב ומשם לחיפה, עכו ועד נהריה" אמר ליברמן. בנוסף לכך נחנכו היום שתי תחנות רכבת חדשות: תחנת ראש העין- צפון שבצומת קאסם ותחנת אשדוד עד הלום. שר התחבורה הוסיף כי רכבת ישראל עוברת בשנים האחרונות מהפכה תעבורתית שטרם ידעה כמותה. היקף ההשקעות השנתי ברכבת גדל ב- 8 השנים האחרונות פי ארבעה, מכ- 300 מיליון שקל בשנת 1995 ל- 1.2 מליארד שקל בשנת 2003 ומליארד שקל וחצי, בהרשאה להתחייב. מספר הנוסעים ברכבת יגיע עד סוף שנת 2003 ליותר מ- 20 מיליון נוסעים, לעומת 4 מיליון נוסעים בשנת 1995. על פי התחזית צפוי מספר הנוסעים ברכבת להכפיל את עצמו ולהגיע בשנת 2008 ל- 42 מיליון נוסעים בשנה. שר התחבורה מסר כי במסגרת תוכנית החומש של הרכבת יושקעו במהלך 5 השנים הבאות כ- 20 מליארד שקל. כ- 13.5 מליארד שקל מתקציב המדינה והיתרה מגיוס מקורות חיצוניים. התוכנית כוללת גם רכישת רכבות, מערכי "קרונועים" וקטרים, בהיקף של כ- 2.5 מליארד שקלים. ליברמן ציין כי במסגרת ההשקעות בתשתית יוקמו במהלך השנים הבאות עשרות קווי רכבת חדשים ותחנות ובהם: קו הרכבת תל אביב - ראשון מערב, תל אביב- נתב"ג- מודיעין אשדוד- פלשת-רחובות, באר שבע- רמת חובב, מסילה שלישית בפרוזדור איילון, שדרוג קו דימונה- באר שבע ושדרוג והכפלה של קו אשקלון- אשדוד. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
כתבה מזלזלת
בערוץ המקומי של חברות הכבלים שמכסה גם את אזור רשל"צ נעשתה אתמול כתבה מקיפה לרגל פתיחת תחנת "ראשונים". נקודת המוצא של הכתבים היא שבניית התחנה זהו מעשה חלמאות שלא יתרום במאומה למצוקה התחבורתית של העיר. לצורך המחשה יצאו שני כתבים מרשל"צ לתל אביב. אחד באוטובוס ואחת ברכבת על מנת לקבוע מה הדרך היעילה יותר. תנאי הפתיחה לא היו זהים, לא נבחנו בכלל פרמטרים כמו נוחות או בטיחות הנסיעה, ,הכתבים יצאו ממקומות שונים ובשעה לא מייצגת , קרי שעת צהריים ( לא שעה שיש בה עומס) ויצא שהכתב שנסע באוטובוס הגיע לכיכר רבין בתל אביב , שעה לפני הכתבת שנסעה ברכבת. למרות שהכבתבה הייתה קלילה ולא רצינית, מסקנות בתחקיר היו חד משמעיות - הרכבת לא כדאית ואך נוספו לכך חיזוקים בדמות נהג מונית חוכמולוג שטען בנחרצות שהקו מטופש כי הוא יוצא לכיוון מזרח ועובר בבאר יעקב רמלה ולוד ..( מדבריו השתמע שהרכבת עוצרת בכל אחת מהתחנות שם..) כמו כן הובאו דבריו של יוסי שניר מלפני מספר חודשים שבו הוא מצר על המחסור בקטרים ומערכי קרונות מה שמשפיע על התדירות והסביר את הסיבה לכך שתחנות רכבת אינןן מגיעות למרכזי הערים. מר שניר יכול לטעון בצדק שדבריו הוצאו מהקשרם. בכתבה הוא בעצם הוצג כקטגור של הרכבת ולא אחד מהדוחפים לפיתוחה! לקינוח הוצג לצופים משאל טלפוני בו הם אמורים לענות בצורת כן/לא לאור הכתבה , האם פתיחת הקו לראשל"צ הוא מעשה חלמאות או לא...
 
פתאים וחלמאים

כתבה מזלזלת
בערוץ המקומי של חברות הכבלים שמכסה גם את אזור רשל"צ נעשתה אתמול כתבה מקיפה לרגל פתיחת תחנת "ראשונים". נקודת המוצא של הכתבים היא שבניית התחנה זהו מעשה חלמאות שלא יתרום במאומה למצוקה התחבורתית של העיר. לצורך המחשה יצאו שני כתבים מרשל"צ לתל אביב. אחד באוטובוס ואחת ברכבת על מנת לקבוע מה הדרך היעילה יותר. תנאי הפתיחה לא היו זהים, לא נבחנו בכלל פרמטרים כמו נוחות או בטיחות הנסיעה, ,הכתבים יצאו ממקומות שונים ובשעה לא מייצגת , קרי שעת צהריים ( לא שעה שיש בה עומס) ויצא שהכתב שנסע באוטובוס הגיע לכיכר רבין בתל אביב , שעה לפני הכתבת שנסעה ברכבת. למרות שהכבתבה הייתה קלילה ולא רצינית, מסקנות בתחקיר היו חד משמעיות - הרכבת לא כדאית ואך נוספו לכך חיזוקים בדמות נהג מונית חוכמולוג שטען בנחרצות שהקו מטופש כי הוא יוצא לכיוון מזרח ועובר בבאר יעקב רמלה ולוד ..( מדבריו השתמע שהרכבת עוצרת בכל אחת מהתחנות שם..) כמו כן הובאו דבריו של יוסי שניר מלפני מספר חודשים שבו הוא מצר על המחסור בקטרים ומערכי קרונות מה שמשפיע על התדירות והסביר את הסיבה לכך שתחנות רכבת אינןן מגיעות למרכזי הערים. מר שניר יכול לטעון בצדק שדבריו הוצאו מהקשרם. בכתבה הוא בעצם הוצג כקטגור של הרכבת ולא אחד מהדוחפים לפיתוחה! לקינוח הוצג לצופים משאל טלפוני בו הם אמורים לענות בצורת כן/לא לאור הכתבה , האם פתיחת הקו לראשל"צ הוא מעשה חלמאות או לא...
פתאים וחלמאים
באקדמיה היו זורקים את "המחקר" הזה לפח הזבל... שיעשו את הבדיקה בשעות הבוקר ואז נראה אותם
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה