ליאתו'ש גוגוניתתתתתתתתת יאללה כפרה אני חושב שאת כבר יותר מידי זמן בצבא הגיע הזמן שישחררו אותך ותחזרי אלינו מהררררררררררר חוץ מזה שיהיה לך יום טוב נשמה