ליאתו'ש גוגוניתתתתתתתתת

ליאתו'ש גוגוניתתתתתתתתת../images/Emo25.gif

יאללה כפרה אני חושב שאת כבר יותר מידי זמן בצבא הגיע הזמן שישחררו אותך ותחזרי אלינו מהררררררררררר חוץ מזה שיהיה לך יום טוב נשמה
 
למעלה