לחמניות הפתעה של R66 - שאלה

liat ליאת

New member
לחמניות הפתעה של R66 - שאלה ../images/Emo101.gif

אין לי גבינה צפתית/בולגרית בבית עבור המילוי. האם יש אופציה אחרת למילוי שיצא טעים? המצרכים לבצק: 4 כוסות קמח 1/2 שקיק אב' אפיה 1 חב' מרגרינה 1 חב' גבינה לבנה(250ג') 1 שמנת חמוצה 50 ג' גבינה צהובה מגוררת עלי זעטר מיובשים ומרוסקים למילוי (ההפתעה): גבינה צפתית/בולגרית מגוררת זיתים שחורים פרוסים 20 ג' גבינה צהובה מגוררת ההכנה: ללוש את כל חומרי הבצק לבצק רך וחלק. להכניס למקרר לשעה. ליצור נקניק ולחתוך ממנו 20 חתיכות ומכל חתיכה ליצור כדור. לערבב את הגבינות לרדד כדור על משטח מקומח או להכניס את הבוהן ולסובב תוך יצירת חלל בתוך הכדור. למלא בגבינה וזיתים. להדק היטב ולהניח על תבנית משומנת היטב. למרוח ביצה ולפזר מעט שומשום. לאפות בחום בינוני כ- 20 דקות. מקור המתכון: r66
 

liat ליאת

New member
אבל...

אז הלחמניות תהיינה טעימות רק כשהן חמות, לא?
חג שמייח גם לך
 

r66

New member
אתמול הכנתי אותן רק עם חתיכת

גבינה צהובה וזית, בגודל של כדור פינג פונג, לאירוח. אפילו שהיו קרות התחסלו לחלוטין. את יכולה גם לשים מטבוחה או משהו דומה + זית.
 

liat ליאת

New member
אחלה. זה מה שרציתי לשמוע ../images/Emo13.gif

בדיוק על המטבוחה חשבתי ואני לא מאלו שמאלתרים בלי לשמוע קודם בברור שזה אפשרי
 
למעלה