לחם, עבודה, שלום, לא למוות

לחם, עבודה, שלום, לא למוות

אין יום משעמם בארץ הזאת. מעגל הדמים שב ומקיף אותנו מחד הצבא תוקף מטרות אזרחיות, מאידך מיליטנטים פלסטינים יורים קאסמים על יישובים אזרחים. זה עוסק ביעילות בטרור ממלכתי בעזרת כלי נשק מתוחכמים ואלו עוסקים בטרור חובבני בכלי נשק יותר פרימיטיביים. כך או כך מי שמשלם את המחיר הוא האנשים הפשוטים, ערבים ויהודים. אין ספק כי אילולי הכיבוש והנישול לא היה טרור פלסטיני, אך מצד שני אין ספק כי הטרור הפלסטיני הפוגע בישובים אזרחים בנגב מסייע לכיבוש שכן דוחף את הישראלים ימינה לידי הריאקציה. אמש הצבא הרג שישה פלסטינים ופצע 13 בני-אדם נוספים בפיגוע שביצעו מסוקי קרב ממערב לרפיח. בין ההרוגים ילד בן 7. מקורות פלסטיניים דיווחו כי מסוקי קרב הפציצו רכב פלסטיני שעבר סמוך למחנה אימונים השייך לוועדי ההתנגדות העממית סמוך לאזור תל אל-סלטאן ממערב לרפיח. היום עוד שניים נהרגו בעזה. השאלה היא מדוע אנו עדים להסלמה. התשובה לדעתי הנה כי הממשלה מבקשת להכריח את הממשלה החדשה של חמאס לעשות אחד משני הדברים, או להתנגש עם המיליטנטים הפלסטינים מה שקשה מאוד להאמין כי בשלב זה החמאס יהיה מוכן לכך, או להכריח את האגף הצבאי של החמאס לעשות פיגועי התאבדות ואז לתקוף ביתר שאת. נראה כי זאת התוצאה היותר אפשרית, שכן היום הודיעה הזרוע הצבאית של החמאס השומרת פחות או יותר על שביתת אש מזה שנה כי תפסיק את שביתת האש. ניתן היה לחשוב לאור ההדלפות בדבר תוכניות קדימה והנהגת העבודה לעשות הפיכה צבאית כנגד החמאס כדי לסייע לאבו מאזן המוצג כמתון, אולם זה ברור שאם זו הכוונה , המבצעים הם שלומיאלים מה שקשה להאמין. יו"ר הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס, גינה את הפיגוע ברפיח. הוא הגדיר את הפיגוע כ"תוקפנות אכזרית נגד אזרחים". דובר הממשלה, ע'אזי חמד, גינה את הפשע שביצע הצבא. בשיחה עם העיתונאים אמר שישראל מפעילה את התוקפנות שלה נגד בני העם הפלסטיני, נגד הממשלה ונגד הנשיא עצמו. "שפת האלימות והתוקפנות של ישראל חושפת את השקר הישראלי כאילו שישראל מחזיקה בתפיסה מדינית כלשהי." אמר הדובר. השאלה היא כיצד אנו האנשים הפשוטים, שלא רק שלא נשכרים מפעולות כאלו אלא משלמים את מחירן יוצאים ממעגל הדמים. את התשובה נתנו לפני כשנה ההמונים בספרד, כאשר הממשלה הימנית ניסתה להאשים את הארגון הבסקי הטא בפעולת טרור בעוד שהיה ידוע שמי שעשה אותו היה אל קעיאדה, הן העובדים הבסקים והן הספרדים יצאו יחד להפגנת מחאה אדירה שהפילה את הממשלה הימנית והעלתה את הממשלה הסוציאליסטית. מאחר והכוונה של אולמרט היא להסלים את הקונפליקט, שכן כאשר התותחים רועמים ההמונים הרעבים , כך הוא מקווה, שותקים, מה יהיה תפקידו של השמאל בממשלה כזו, אם לא להוות כיסוי שמאלי לאולמרט? העובדים והעניים בישראל ובשטחים הכבושים זקוקים לעבודה לחם ושלום לא להסלמה והמשך המוות.
 
הפתרון הוא פשוט

לפחות לגבי רצועת עזה - מאחר והחיסולים הישראלים באין בתגובה להתקפות הפלסטיניות, ברור שהיד על השלטר היא ידם של הפלסטינים. אתה רק צריך להסביר להמוני הפועלים הפלסטינים שעליהם להפסיק את ירי הקסאמים על ישראל ואז ברור שהישראלים יפסיקו את החיסולים. מאחר ובעזה כבר אין כיבוש, הפלסטינים צריכים להפנות את מרצם לשיקום כלכלי וחברתי של הרצועה, תוך התבססות על מעברי הגבול למצריים כנתיב אספקה של מוצרים וכנתיב לייצוא תוצרתם. הפלסטינים צריכים להתבסס על המצרים גם כגיבוי הומניטרי - פצועים פלסטינים וחולים פלסטינים צריכים לקבל טיפול בקהיר ולא בתל השומר.
 
רמת השרון

אתה מאמין בסיפר של סינדרלה, או כיפה אדומה? האם אתה מסוגל לראות רק את הגבנת של השכן? עד מתי?
 
הגיבנת של השכן?

אני עדיין מחכה לראות את מליוני הפועלים אמריקאים נמלטים מהקפיטליזם בארה"ב לחופש ולשיוויון בקובה.
 
אולי לא ידוע לך

אולם בקרב העניים בדרום ארצות הברית הנשיא צ'אווס פופלרי בעוד האדון בוש שנוא לאחר שהפקיר את המוני השחורים והעניים בסערה קטרינה. אולם מדוע שזה יעניין אותך?
 

gershon17

New member
והקשר למה שהוא אמר? אין קשר

למה מיליוני אמריקאים שחיים מתחת לקו העוני לא מצטרפים לגן העדן הסוציאליסטי בקובה? ולמה אין בחירות דמוקרטיות בקובה?
 
יותר מזה

זה לא שהעניים בארה"ב לא יוצאים להפגנות. הם מפגינים ועוד איך! ולמה הם מפגינים? האם הם מפגינים בדרישה לבטל את הקפיטליזם ולהשליט בארה"ב קומוניזם? לא ולא! הם מפגינים כדי שלא יוחמרו חוקי ההגירה ושיאפשרו לעוד ועוד אזרחים מבוליביה, ונצואלה וקובה להמלט בעור שיניהם מאימת השלום והשיוויון אל ארץ הקפיטליזם הטהור.
 
מה שהוא אמר?

כרגיל הוא עובד לעגל הזהב של בעלי ההון האמריקאי מבטא שנאה ובוז לעובדים המנוצלים מאמריקה הלטינית שהגרו לארצות הברית ושונא עד מוות את קובה על שהלאימה את הייצור לטובת העובדים. בקיצור הקשקוש הריאקציוני הרגיל.
 

gershon17

New member
כרגיל לא ענית

למה אין מיליוני עובדים אמריקאים עניים ששוחים לחופי קובה להצטרף לגן העדן הקומוניסטי המולאם?
 
האם זה לא ברור?

אליבא דיוסי, הפועלים והעובדים הם פשוט טפשים מדי כדי לדעת מה טוב עבורם. זו הסיבה שהם מעדיפים להיות פועלים נדכאים אצל הקפיטליסטים מאשר להיות אדונים לעצמם בקובה, ונצואלה או בוליביה. זו הסיבה שיוסי שוורץ וחבריו אינם מצדדים במשטר דמוקרטי. הם יודעים שבבחירות דמוקרטיות בקובה יעוף פידל קסטרו לספסלי האופוזיציה (במקרה הטוב). עמים לפעמים הולכים שבי אחרי הסיסמאות הבולשביקיות ומעלים מפלגות קומוניסטיות לשלטון באופן דמוקרטי אך עד מהרה מבינים את הטעות שעשו. אבל הבולשביקים למיניהם אינם מאפשרים לעם לבטא את דעתו בבחירות דמוקרטיות. זו הסיבה שכל המפלגות הקומוניסטיות (למעט מקרה אחד) שעלו לשלטון מאז ומעולם ביטלו את הדמוקרטיה לאחר שזכו בשלטון.
 

adecto

New member
ח'ברה הוא מתחיל להתקדם

לפחות הוא אומר שהצבא הרג ולא רצח זה גם משהו במידה והמחבלון לא היה משתמש בבנו כשכפ"ץ אז יכול להיות שהבן לא היה נהרג אבל... באסה פעם הבאה (בעצם לא תהיה פעם הבאה בשבילם) שיחשבו לפני שהם רוצחים יהודים אין להם אוכל אבל הם מייצרים קאסמים כאילו אין מחר ואגב במקום לגנות את אולמרצ (חס וחלילה שתגנה את רוצחי היהודים נכון?) תגנה את פרץ שהסכים לשבת בממשלה ה"פושעת" הזאת שברוב חוצפתה מגנה על היהודים מרציחות הערבים
 

dirty boots

New member
אולמרט "רצח יהודים"?

תתפלא לגלות שהרבה מאנשי השמאל תוקפים את אולמרט, כי הוא מושחת ועסקן. אולמרט לא "רצח יהודים", אלא אם עמונה ותוכנית ההתנתקות זה רצח בעיניך.
 

adecto

New member
איך הבנת כזה דבר?

אולמרצ בהחלט פשע נגד יהודים אבל לא רצח יהודים אני אמרתי בפירוש שכל מיני סהרורים מהשמאל מעדיפים לגנות את ראש הממשלה במקום לגנות את רוצחי היהודים מהחמאס
 

gershon17

New member
מטרות אזרחיות?

מותר לשאול מיהן המטרות האזרחיות שהתקפנו? כמדומני אותו ילד שנהרג שימש כמגן אנושי לאביו, שכלל וכלל לא נחשב מטרה אזרחית.
 

vantan

New member
פגשת כבר 'מיליטנטים פלסטיניים'

הפועלים לרציחת יהודים? איך הרגשת איתם?
 
מספר קורבנות הטרור הממלכתי

מטוסי קרב הפציצו מחנה אימונים של גדודי אבו אל-ריש,רובם אנשי פת"ח ממערב לח'אן יונס, והרגו שישה פלסטינים לפחות. מקורות פלסטיניים מדווחים כי מסוקי אפאצ'י שיגרו שלושה טילים לפחות לעבר מחנה אימונים השייך לגדודי אחמד אבו אל-ריש. הפלסטינים מדווחים על שישה הרוגים לפחות ופצועים רבים במצב קשה. מוקדם יותר היום הרגה ישראל שני פלסטינים ופצעה ארבעה אחרים בעזה. עדי ראייה מסרו כי מסוקי קרב הפציצו רכב פלסטיני שנסע ברחוב סלאח אל-דין בחלקה המזרחי של עזה והרגו שני פלסטינים מגדודי חללי אל-אקצא, הזרוע הצבאית של תנועת פתח. מקורות פלסטיניים מסרו כי החללים הם סאמי אבו שריעה (22) ומחמוד עג'ור (20). בכך עלה מספר קורבנות הטרור הממלכתי שמפעילה ישראל נגד הפלסטינים בעזה ל-14 בני-אדם. אתמול (שישי) הרגה ישראל שישה פלסטינים ופצעה 13 אחרים בפיגוע שביצעו מסוקי קרב ממערב לרפיח. וכל זה רק כהכנה להקמת ממשלה חדשה ומה יהיה בה תפקיד מפלגות השמאל, אם לא כיסוי תחת שמאלי? אולמרט מבקש לדחוף את חמאס להגיב בפעולות טרורו כנגד אזרחים ישראלים כדי להחריף את עימות הדמים. המטרה היא למנוע את המאבק החברתי שכן בחסות הדם והעשן ןקולות הפיצומים הוא מקווה להטות את המאבק כנגד העוני לביצת הסחי והדמים.
 

vantan

New member
הטרור הציוני משרת את מעמד הפועלים

נגד הקונטר-רבולוציה האיסלאמית. כמו שלנין כתב. לא?
 
לפחות מודה

שהטרור של הצבא הטרור הממלכתי הוא סוג של טרור, זאת כבר התקדמות וצעד ראשון של ירידה מהעץ.
 

adecto

New member
להרוג רוצח יהודים

זה טרור? מוזר שרציחת חפים מפשע כמו גנדי (להבדיל) זה לא טרור להיפך, אצל יוזף זאת סיבה למסיבה
 
למעלה