לחכמי הפורום, בעיית שמיעה

גילור

New member
דיקור עוזר חבל"ז!!!! הבעיה שמעט

מאוד ילדים בגיל הזה מוכנים לשבת אצל המדקר. זה נורא מפחיד אותם! אבל אין ספק שדיקור עוזר הכי הכי טוב לבעיות נוזלים.
 

guykush

New member
בנושא הזה רק ד"ר דירוא

מנהל מח' א.א.ג. בביה"ח "דנה" בת"א . אפ תרצי טלפונים תגידי ביי גיא
 
יכול להיות שארצה. עוד לא החלטתי

על ניתוח, אם נחליט על כן אשאל אותך. (ומה המצב?)
 
גם אני בממליצים על דר' דירוא

הוא ניתח את הבכור שלי לפני קצת פחות משנתיים שקדים+פוליפים ועומד לנתח את אחד התאומים שלי ביום חמישי הקרוב שקדים+פוליפים+כפתורים
שיעבור בשלום. ולעניינך - לכי למומחים, קבלי עוד חוו"ד אחת או שתיים ואז תחליטי.
 
לא. אנחנו עושים הכל פרטי

דירוא מנתח אותנו פרטי. את הגדול הוא ניתח ברמת מרפא בת"א ועכשיו אנחנו מנתחים ב- HMC (הרצליה מדיקל סנטר). תודה
 
בהצלחה גם לכם ../images/Emo57.gif

מה עושים בסוף? למזלנו יש לנו ביטוח בריאות פרטי כך שזה מתאפשר לנו לבצע את הניתוח באופן פרטי...
 
אצלינו זה קצת מורכב

יש לתומר פוליפ באף, אבל זה לא ה"פוליפ" שמדברים עליו כשאומרים שקדים ופוליפים, ז"א זה לא שקד שלישי. זה ממש גידול (שפיר
) באף שמקורו במחיצת האף (ולא בסינוסים) והוא חוסם לו את מעבר האוויר בנחיר. זה דבר די נדיר, אבל הניתוח הוא פשוט. בגלל הנדירות של התופעה אנחנו חייבים לעשות את הניתוח בבי"ח ציבורי ולא פרטי, בלי קשר לביטוח. ולכן גם חיכינו למעלה מחודשיים עד שקיבלנו את התור לניתוח. אני לחוצה בהיסטריה ובחיים לא הייתי חרדה כ"כ....אבל בראש אני יודעת שיהיה בסדר
 
קדום כל - דיעה נוספת.

כמו שכבר כתבו לך, יכול להיות שלרופא אחר תהיה גישה שונה. אולי יתנו צ'אנס לנוזלים להתייבש באמצעות סירופים מייבשים או לקראת הקיץ שיפור טבעי. למרות ששבתאי הוא בהחלט אוטוריטה והייתי לוקחת מאוד ברצינות את המלצתו. וממה שאני שמעתי, ניתוחים מסוג זה משפרים משמעותית את איכות החיים. שיהיה בהצלחה
 

קרן ט

New member
אותו סיפור רק שאנחנו כבר

שלוש שנים אחרי. שבתאי ניתח בבית חולים מאיר. ההחלמה היית מהירה מאוד ולא היו סיבוכים. צריך לשמור שלא יכנסו מים לאוזנים אז השתמשנו באטמים מיוחדים. האמת שאני אישית לא כל כך מאמינה בטיפולים- ניסינו ולא הלך וכשראינו שיש כבר איקוב שפתי ואין ברירה אז ניגשנו לניתוח.
 

אירישה

New member
יש לי הומאופטית נ-ה-ד-ר-ת!

אם את רוצה, אעביר פרטים במסר. היא מקבלת בחיפה ופשוט הצילה אותנו לדעתי (אבל רק לדעתי) אל תלכי לניתוח. אנחנו היינו כבר עם תאריך מוכן, ומאז אנחנו חדשים לגמרי!!!
 

שרונית28

New member
מההכירות ארוכה שלי

עם ד"ר שבתאי (כשנתיים+) הוא לא ממליץ סתם על ניתוח. אנחנו היינו במעקב ארוך אצלו ואחרי שנסינו הכל הוא המליץ על ניתוח וזה הציל לעומר את השמיעה והדיבור. ושמחה לבשר במעמד זה שהיום ההינו בביקורת והכפתורים נםלטו.
 
אני יודעת, לכן אני בלחץ...

אני מאוד אוהבת אותו. הוא טיפל באחות הגדולה, עם אותה בעיה, ושם הוא לא המליץ על ניתוח. לדעתי הקריטריון שלו זה האחור השפתי. הבעיה שאני לא בטוחה שזה בא מהשמיעה.
 

שרונית28

New member
תבקשי הפניה לבדיקת שמיעה

אנחנו לפני הניתוח היינו כל 3 חודשים בערך בבדיקת שמיעה, שרק הראתה על ירידה בשמיעה ועל התרבות נוזלים. בכל מקרה מאחלת לכם בהצלחה.
 

רונתי

New member
אצלנו היתה ירידה בשמיעה בגלל

נוזלים, ללא דלקות וללא כאבים אך מכיוון שכיתה א נראתה באופק ושם צריך לשמוע היטב, עשינו את ניתוח הכפתורים והבעיה נפתרה מידית, פשוט קסם. לעניין מכשיר השמיעה, הרופא המליץ לנו לא לעשות כי זה מאוד יקר והחדשים קטנים יחסית וילד עלול לאבד אותם די הרבה.
 
למעלה