לחכות?? לזרום???

golanwalker

New member
לחכות?? לזרום???

אז.. אני נמצא במערכת יחסים עם מישהי מאוד יפה, חתיכה, מצחיקה ובנאדם קליל שנעים לי איתו. היא מאוד מאוד רוצה אותי וגם אני די חם עליה.
הבעיה היא שכל הזמן שאנחנו נפגשים העניינים זורמים מהר מדי.. לא עד הסוף אבל סוג של מאוד מתקרב לזה. ותמיד לאחר מעשה מרגיש לי שזה קרה מוקדם מדי.
שאני לא מספיק מכיר אותה או מתחבר אליה בשביל לאפשר את הדברים האלה בקשר הזה..
היינו ידידים במשך שנה ומשהו, ופה ושם יצא לנו לדבר ולהתראות קצת. לפי מה שאני מבין ממנה כבר מקודם היה לה סוג של קראש עלי. אז לפני בערך כבר כמעט חודש התחלנו לצאת.

כיף לי איתה ונעים לי להתכרבל, להתנשק להתחבק ולהתמזמז איתה.. יצאנו קצת לבארים כמה פעמים.. אבל בזמן האחרון אנחנו רק נפגשים אחד אצל השני.
אגב, שנינו בני 20. אני בתול, והיא לא הבחורה הראשונה שאני יוצא איתה. היא, כבר יש לה יותר ניסיון אפשר לומר.. לא בקטע רע או של שרלילה. היא לא. פשוט היו לה יותר מערכות יחסים ממני, וטיפה יותר רציניות.

הבעיה היא שאני פוחד שכשזה יקרה, בין אם בזרימה/חרמנות/חיבה או איזו סיבה שתהיה.. זה יקרה מהר מדי וסוג של יוזיל את הקשר. בד"כ בקשר רומנטי אני זה שאומרים לו לחכות עם זה ובינתיים אני מתפוצץ ומתפרק כשאני לבד, אבל עכשיו זה מצחיק כי מרגיש לי שאני הבחורה השמרנית שמאטה את הקצב.. ותכלס אני עושה את זה בשביל שנינו. אני ממש לא רוצה להגיע למצב שאני מנצל אותה בלי להרגיש אליה מספיק בשביל להגיע לזה. כי אחרת זה סתם קשר של יזיזות ואני לא מחפש כזה.מה גם שלא אצא בסדר כלפיה כי היא כן מרגישה אליי את ה'חיבה' הזאת. 'חיבה' אולי בלשון המעטה.
אז.. כמה זמן בערך אני אמור לחכות עם זה? בד"כ מחכים חצי שנה לפי מה שאני מבין, אבל אנחנו סוג של מכירים כבר כידידים... אז זה כאילו אמור לזרום בטבעי.
ולמה כל פעם שהעניינים מתחילים להתחמם ומתחילים להוריד בגדים אני מרגיש עם עצמי ככ לא בסדר?? ונהיה שקט ועוד ממשיך לזרום איתה במקום לקום ממנה ולהגיד 'לא עכשיו'?
 

Berethor

New member
ולהתנשק איתה לא מוקדם לך?

מלא אם הייתם שומרים נגיעה לגמרי, אבל אני באמת שלא מבין מה הקטע הזה של לא לפה ולא לשם, במיוחד לא בגלאים האלה. אז אתה בתול, אבל 'רק' טכנית, כי חוץ ממין כבר עשיתם 'הכל'. אם יקרה משהו או לא תלוי פה יותר בצד שלך, לה הרי כבר יש ניסיון בזה לטוב ולרע. כן אתה בתפקיד "הבחורה השמרנית" אבל זה בסדר, בתור הצד "הלא מנוסה" מבין השניים זה טבעי שכך זה יהיה, זה שגברים תמיד רוצים זה מיתוס. אין זמן לדברים האלה, זה תלוי לגמרי בכם, זה יכול להיות מוקדם וזה יכול להיות מאוחר, או זה יכול לא להיות בכלל. נכון שאם זה מוקדם מדי זה יכול ליצור רושם מפוקפק, אבל אתם כבר חודש ביחד ואתה מכיר אותה שנה, אני בספק אם זה נחשב מוקדם מדי. טעית לרגע שאולי אתה לא טיפוס כל כך 'רומנטי' מטבעך? לכן אין לך רגשות עליה, או שלחלופין זה אישי עליה, קשה לדעת בברור מהסיפור שלך, אבל עד כמה שידוע לי זה יכול להיות זוגיות אפילו אם אין לך רגשות עליה, תאמין לי שלא תהיו הזוג הראשון בלי זה, זה לא דווקא אומר שאתם יזיזים, יזיזות זה סטטוס שלא נקבע רק לפי זה, אלא קודם כל לפי ההסכם על טיב הקשר בניכם ועל פי הקשר עצמו. אתה תהיה לא בסדר אם תשקר עליה שאתה אוהב אותה, אבל כל עוד אתה כנה איתה אז אין פה בעיה, פשוט תגיד לה את זה, אולי אפילו תתפלא לגלות אם לא כל כך אכפת לה מזה. אתה מנצל אותה? אם כבר היא מנצלת אותך, שכחת שאתה בתפקיד "הבחורה השמרנית"? מה גם שכל עוד תהיה כנה ומתחשב אז אינך נצלן, מה שלפי ההודעה שלך גם ככה עושה רושם שככה אתה.
 

golanwalker

New member
אוקיי אני אסביר את עצמי.

שנינו מחבבים אחד את השנייה. שנינו נמשכים אחד לשנייה.
אבל למרות שאני מכיר אותה למעלה משנה אני לא חושב שזה הזמן המתאים עדיין. הקשר בינינו לא היה רציף ושנינו יצאנו עם אחרים, ועברנו פרידות לא קלות. רק לאחרונה חזרנו להתקרב, וזרמנו לכיוון הזה.
זאת פשוט הרגשה שיש לי כל פעם שאנחנו לבד. כאילו שזה לא בדיוק נכון עכשיו. כל המסביב של החיבוקים והנשיקות קורה כי כן יש משיכה וכן יש חיבור. זה פשוט משחק מקדים. כנראה שזה בגלל שזה הכי רחוק שהגעתי אי פעם.
אני פשוט רוצה להרגיש בטוח ונכון כשזה יקרה איתה. לא סתם רק מתוך חרמנות. אין לי מושג איך הדברים האלה נשמעים פה לאחרים ותכלס אני לא שם זין, אני לא צריך להתנצל על מי שאני ועל מה שאני מחפש.

מה שאני כן רוצה לדעת זה אם כדאי לתת לזה זמן, ואם כן כמה זמן נכון לתת זה מה שמעניין אותי נטו.
 
האם לתת לזה זמן

מצד אחד אתה כותב שאתה לא מתנצל על מי שאתה ועל מה שאתה מחפש, ומצד שני שואל כמה זמן *נכון* לתת לזה.
אין זמן נכון אוניברסלי, אלא רק זמן נכון לך.
בדיוק כפי שאתה לא מתנצל על מי שאתה, תשאל רק את עצמך מה נכון לך. אם יש לך צורך להעמיק את הקשר הרגשי לפני שאתם מעמיקים את הקשר הפיזי- לך עם התחושה הזו.
אתה נשמע בחור עם אינטיליגנציה רגשית גבוהה וקשיבות לעצמך- לך עם זה.
בהצלחה
 

Berethor

New member
אני מבין אותך ועדיין

אתה מפספס פה נקודה חשובה, והיא הנשיקות וכל שאר הדברים שאתה קורה להם משחק מקדים. אז נשיקות לא אכפת לך שיהיה סתם מחרמנות? אבל סקס כן? זה קצת אירוני בהתחשב בכך שדווקא נשיקות נחשב למשהו שאמור להיות יותר רומנטי מאשר סקס, וסקס הוא יותר מיני מטבעו, אם כי כמובן שניהם יכולים להיות זה או זה. שלא תבין לא נכון, ברור שסקס זה יותר רציני מנשיקות, ובכל זאת גם נשיקות אינם דבר של מה בכך, ובגדול גם להתנשק אינך אמור עם 'סתם מישהי'. אז בתכלס אם כבר לחכות להיות 'בטוח לגביה', היה עדיף להימנע גם מזה. אז אתה יכול לחשוב לעצמך 'אבל זה עדיף מכלום', לא בטוח, א' מהסיבה המוסרית שאתה כל כך מודאגת ממנה, אתה במידה מסוימת שובר אותה אפילו עם נשיקות, אפילו אם לא ברמה של סקס, ב' סביר להניח שזה עושה לך גירוי ופיתוי מיותרים, עוד סיבה שזה הופך את זה ליותר בעייתי עבור הרבה אנשים. חוץ מזה ככל הנראה אתה מודאג מזה בגלל עצמך, ובלי קשר עליה, אתה מנסה להציג את זה כחוסר רצון לפגוע בא או כחוסר ביטחון בקשר אבל האמת היא שאתה פשוט לא בטוח שאתה רוצה שהפעם הראשונה שלך תהיה איתה, זה הכל. זה בסדר אני מבין את זה, אבל עצם העובדה שאתה בכל זאת ביחד איתה ועושה את כל הדברים שאתה עושה איתה, שהם ממש לא תמימים או 'רק ידידותיים' אגב, זה 'קצת' מוסר כפול לדעתי.

תראה זה בסדר שאתה שוקל את הנושא ושאתה לא רוצה לפגוע או להיפגע. אבל צריך לשים את הדברים בפרופורציות. אני לא באמת יכול להתעלם מדברים שיש שם. לגבי מה כדאי לך, קודם כל להיות כנה איתה, אתה רוצה להיות מוסרי אז קודם כל אל תשקר לה, תהיה כנה גם לגבי מה אתה מרגיש לגביה וגם לגבי הבתולין. אני בטוח שהיא יכולה לקבל את זה, כמו שאתה קבלת את זה שהיו לה אחרים(מה שלדעתי יותר קשה אם כבר), בנוסף במקרה הספציפי שלך אני דווקא חושב שאין לך סיבה למשוך את זה, זה מיותר, ולא מספיק מוצדק לדעתי. אם היה מדובר במישהי שאין לך כלום איתה, הייתי מציע לך לחשוב הרבה יותר לגביה מאשר מישהי שאתה נמשך עליה, רוצה להיות איתה ועושה מה שעושה איתה, מה חסר פה בעצם? רק אהבה? אהבה לא הפריע לך בדברים האחרים. תתפלא אבל אתם יכולים להיות זוג גם בלי זה, למעשה זה גם מה שהולך שם כרגע, אתם במלא זוג רק בלי סקס. אלא אם אתה חושב שאתם 'יזיזים' אבל אני לא רואה את זה ככה. עכשיו הדבר שאתה צריך לדאוג לגביו פה יותר זה אמצעי הגנה וכו, מבחינה מוסרית באמת שאני לא רואה איפה 'הביג דיל', במיוחד בגלל הרקע שכבר קיים בניכם.
 

Indego

New member
נשים אוהבות יושר...

כשאתה רואה שזה מתקרב לסקס,
תתפוס איתה שיחה ותגיד לה שאתה בתול.

וזה טבעי לגמריי שבפעם הראשונה שלך אתה תתרגש (זה חלק מהקסם של כל הסיפור), אח"כ זה רק ישתפר...
 

bitchsayer

New member
נשים לא אוהבות יושר.

אבל אם הן לא אוהבות אותך מסיבה אחרת, הן תמיד ישמחו לקפוץ על כל גילוי של אי יושר כדי לנפנף אותך
 

רואה 6 6

New member
שיהיה לך בכיף בנאדם,תהנה,תתמזמז,גם תזדיין

נראה כי אתה קצת חושש בעיקר עם מישהי מנוסה קצת ואולי אתה רוצה לדחות את הרגע כדי לא להיכשל בעצם. אתם מכירים המון זמן בכל מיני אופנים.
תוותר קצת על הסיבות שאתה מוצא לדברים. תדמיין שהן לא קיימות .אולי תעלה תובנה אחרת,אמיתית יותר ואולי לא תבין פתאום מה יש להמתין כלכך.
 
חצי שנה?

בגיל 20??

אני בגיל 20 לא חיכיתי חצי שבוע.

שמע חבר, תגיד את האמת, אתה מפחד שהוא קטן מדי, שלא תדע מה לעשות איתו,
ושתהיה משמעותית פחות טוב ממה שהיה לה, נכון?

למזלך, אם היא מחבבת אותך (בלשון המעטה) - זה יהיה מושלם, בלי קשר לניסיון שלך.
 
אתה יודע מה קורה אחרי הפעם הראשונה?

מגיעה הפעם השניה, השלישית, הרביעית ואחרי שנרגעים מתחילים סוף סוף להנות.
הפעמים הראשונות הם בדרך גם לא הכי מדהימות.. זו למידה איטית של שניכם והדרך היא התענוג הגדול. אף אחד לא מתחיל מאהב מושלם. לומדים להקשיב לגוף של השני, מדברים ומשתפרים בכל פעם.
לדעתי האישית, אין הבדל גדול בין מבחינת המשמעות או האינטימיות בין לשכב ערומה עם גבר, לרדת אחד לשני ובין חדירה. אני יודעת שעכשיו זה נראה לך עיניין גדול- אבל זה לא.
זה לא יוריד מערך היחסים בינכם ולא יגרום לשעמום לעלות.
סקס זה כיף!
אל תחכה חצי שנה- תתחיל להנות ברגע שתרגיש שבא לך
 
שלום

בגילאים מבוגרים משלך, נוטים לחכות פחות מחצי שנה. העניין לא הגדרה של כמות הזמן לחכות, אלא שצריך לפתח את הרגש ביניכם וליצור את המגע בגלל אהבה וקרבה רגשית. כשתהיה קרבה רגשית מספיק חזקה, המגע החומרי יגיע ותיהנו ממנו גם נפשית. השקיעו בעיקר בדיבור, בהטבה הרגשית ובעניין הרגשי.
 
למעלה