לחיי הטיזר:

רומן ט

New member
נכון. רק שזה התאום שלו מבית

Barco או בשמו המלא Barco Cineversum Black Wing 2. את האמת, כבר יש מסקנות, אבל אני אמנע בינתיים מלרשום מהן. מי שרוצה לחזות במקרן הכי חם היום, מוזמן לקפוץ אלי מחר (בעצם היום, מוצאי שבת) באזור השעה 18:30-19:00. אם יש מעוניינים, אנא שלחו מסרים כדי שאתארגן ואודא שאין יותר מדי אנשים בסלון אחד קטן...
 

עמיתR

New member
כמה גדול, ככה שוקל 4-קילו בקושי..

אפשר לחיות עם הטייס הזה. חדות, עוצמת תאורה.. מספק תמורה. בהרבה מהקטעים נראה היה שיש קריסת שחורים, אבל לא ידוע לי אם המערכת היתה מכויילת, או שזה היה ככה במקור הHD(רומן?). כן, יש פינות קצת בהירות.. מוזר שלא פתרו את זה עם איזה מסנן CUSTOM, הרי יש עוצמת תאורה מספיקה. תודה לרומן שהשתדל לדחוס כמה שיותר Best Of לזמן הקצרצר שהיה לי; תודה לחתולים שהזכירו שמוצא החתול מהנמר.
 

רומן ט

New member
מקפיץ - כולכם מוזמנים

לצפות בפלא החדש, וכמובן גם לקשקש קצת ולנשנש ולשתות... ואם יש מישהו שמעוניין להביא את המקרן שלו לטקס השפלה פומבי מוזמן גם כן..
 

RBA

New member
היית צריך להוסיף מוסיקת

רקע של STAR WARS. זה נראה כמו מבט-על של דארת' ויידר.
מחכים לעוד אינפורמציה...ד"א זה הדגם החדש ?
 

kfir dahan

New member
ולטובת מי שהחמיץ:

יש מצב לאיזה עדכון של מה היה, איך היה, וכו'? תודה, כפיר
 

Croc

New member
לדעתי זה ממש לא היה מדהים..........

הרוזולוציה טובה כמובן, צבעים טובים. עוצמת הארה מרשימה באמת. אבל היה שם משהו עם השחורים שגם לא היו כאלו עמוקים וגם לרוב היו מציגים את עצמים שחורים בכתמים ללא שום פרטים. לא יודע האם זה בגלל כיוון לא אופטימלי, גליטצ'ים של HTPC או שהמקרן עצמו לא מוצלח................ הרגשת תלת מידית שאני זוכר מהדגמה של שארפ לא הייתה בכלל. אבל זה לפי זיכרון כמובן ועיין לא הכי מיומנת ומקצועית.......... אה, הוא נראה מאוד יפה.
 
למעלה