לחיי הטיזר:

רומן ט

New member
את האמת, ה-brightness לא היה מכוון

כמו שצריך כשאתה ועמית צפיתם במקרן. כיוונתי עם AVIA, אבל יכול להיות שטעיתי או שאח"כ שיחקתי שוב עם הסטאפ. בכל מקרה, אח"כ כיוונתי מחדש עם patterns שיש לי במחשב, והתוצאה היתה פרטים רבים יותר בקטעים הכהים, בלי איבוד רמת השחור שהיתה קודם.
 

kfir dahan

New member
Barco Vs. Barco

רומן, יש כאן משהו שאני לא מבין: גם במפגש ב"עולם הדיגיטלי" דיברת על תחושת העומק של השארפ, וגם כאן גנאדי מתייחס לשארפ בתור רפרנס. ואני - לא זכור לי מהדגמת השארפ בעולם הדיגיטלי אפילו קמצוץ מתחושת העומק שנותן ה-1209. לפי דעתך - מי נותן תחושת עומק טובה יותר, השארפ או ה-1209, או שזה בכלל הבארקו (JVC) החדש? כפיר
 

רומן ט

New member
קשה לומר.

לדעתי השארפ נותן תחושת עומק גבוהה, גם בהדגמה ההיא וגם (עוד יותר) אצל רן. ברור שגם ה-CRT וגם השארפ נותנים יותר עומק מה-JVC. השוואה ישירה בין השארפ ל-CRT לא עשיתי אז קשה לי לומר, אבל בהתחשב בכך שלדעתי השארפ נתן רק טיפה יותר עומק ברוב הסצנות מול ה-JVC, ואילו ה-CRT היה יותר טוב בתחום הזה בצורה די משמעותית, אני מהמר של-CRT עדיין יש יתרון בתחום זה גם על פני השארפ. אבל כמו שכתבתי, צריך להשוות ראש בראש כי אחרת קשה מאוד לדעת.
 
גנאדי, התיאור שלך מדויק

בשל בעיית ה-uniformity של הטכנולוגיה , יש איבוד גדול מאד של פרטים בסצינות כהות. בוודאי בהשוואה לשרפ או ל-CRT. גם בסצינות בהירות, לדגומא של שמיים כחולים, ניתן להבחין באי האחידות. בסך הכל מקרן זהה ל-DreamVision כאשר ביחידה הספציפית הזו, קיימת בעיה של convergence. הבעיה בכל הסיפור שמדובר במזל טהור על איזו יחידה אתה נופל. רן
 
למעלה