לחזור להיות בקשר עם ה"אקס"?

לחזור להיות בקשר עם ה"אקס"?

אני בת 21. היינו בקשר כשנה וחצי. היחסים לא היו מוגדרים לגמריי. יצאנו עם אנשים אחרים אבל בילינו הרבה מאד זמן ביחד והייתה אינטימיות מטורפת (הסקס לא היה משהו אבל כן הייתה אהבה). היה חיבור מאד טוב מבחינת האופי ותמיד היה לנו כיף ביחד. באיזשהו שלב התחלתי להקשר יותר מידיי. היו לי מחשבות כמו: "מה יקרה אם תיהיה לו חברה. האם זה ישנה את היחסים ביניינו? ולמה אני בכלל שואלת את השאלה הזאת? מה זה אומר לגביי מה שאני מרגישה כלפיו?". החלטתי שהקשר הזה עושה לי יותר נזק מטוב אז החלטתי לחתוך הכל לגמריי. בלי להפגש יותר, בלי טלפונים, כלום. כי ידעתי שאי אפשר לחזור להיות "סתם ידידים" - היה שם יותר מידיי רגש, לפחות מבחינתי. עברה קצת יותר משנה. הרבה דברים השתנו. אני מרגישה שהתבגרתי והחכמתי, למדתי מטעויות. יש לי יותר בטחון ואני עומדת על שלי. עכשיו אני מבינה שהוא לא טוב מספיק בשבילי ואפילו לא הייתי רוצה להיות איתו בקשר רומטני. למרות זאת, אני שוקלת ברצינות לחזור להיות איתו בקשר. האמת שאני מרגישה קצת בודדה (חברה טובה עזבה את העיר). ואני אומרת- לעזאזל! היה לי כיף איתו, אני מרגישה ששחררתי ממנו קצת אז למה לא לחזור להיות בקשר? אני מרגישה שאני מפסידה את החיים שלי. אני כמעט לא יוצאת. תקועה בבית רוב הזמן (כשאני לא עובדת). השאלה אם זאת סיבה מספיק טובה לחזור אלייו? (אני מודה שזה נשמע קצת פתאטי P:). ומה אם אני אתחיל להקשר אלייו שוב והכל פשוט יחזור על עצמו? אני קצת מבולבלת ואני באמת רוצה לחשוב טוב לפני שאני מחליטה החלטות פזיזות או מתוך סיבות לא נכונות. אשמח מאד לשמוע את דעתכם!! תודה
 

מפתחSoul

New member
לא, זו לא סיבה מספיק טובה.

נראה לי מיותר להגדיל את מעגל החברים שלך ע"י אקסים. ועוד במחיר שאת עלולה לחזור אחורה ולהתסבך על ידו. מה גם שלכי תדעי מה עמדתו בעניין. אבל זה לא מעניין אותנו, את צריכה להגדיל מעגל חברים בריא ולא רטרו.
 
אני מאוד מבינה אותך, גם אני מתגעגעת לפעמים

לתקופות "סוערות" בחיי... אבל גם אני חושבת שבמקרה הזה אולי עדיף לוותר. היו לך רגשות כלפי הבחור הזה ולהיפטר מהם עלה בכאב לב, חבל להיתקל שוב במכשול הזה.
 
לא

אני פשוט לא רואה סיבה טובה ליצור קשר עם מישהו שעשה לך יותר נזק מטוב. את פשוט במצב בו את מתחילה לזכור את כל הדברים הטובים והכיפיים שעשיתם יחד ולא נותנת משקל לכל הדברים הרעים שגרמו לך להפרד ממנו ולא רק להפרד אלא לנתק כל קשר כידי שגם לא תשארו ידידים... אל תכניסי ראש בריא למיטה חולה....
 
לדעתי

כל עוד את אוהבת את האדם כאדם, כדאי שתהיי אתו בקשר. אם את אוהבת את האקס באופן ידידותי, היי ידידתו. אם פעם תאהבי אותו רומנטית, היי חברתו. צרי קשר עם כל אדם שאת אוהבת בכל אופן שהוא.
 
למעלה