לחזור? אוף עם הצבא הזה!

yard2010

New member
לחזור? אוף עם הצבא הזה!

היי שיחקתי WoW בתקופה של שנה מלפני הגיוס (נוב' 10), ואף על פי שממש לא התמכרתי (הגעתי עד רמה 50 בערך, הרבה פעמים הפסקתי וחזרתי וכו'...) ממש נהנתי מהמשחק. שהתגייסתי בנובמבר שנה שעברה אמרתי שלום למשחק בידיעה שאני הולך לא לשחק בו בשלושת השנים הבאות כי זה יהיה מממש בזבוז (אני חי"רניק, לא יוצא לי הרבה לראות את הבית). עכשיו עולות בי 2nd thoughts.. מה אתם אומרים? אתם הייתם שמים את ה-60~70 שקל בחודש בשביל כמה ימים של משחק בחודש בלבד? (נניח שאני אסגור פעם אחת בחודש ל-3 חודשים הקרובים, אחרי זה זה יהיה 16 יום בבסיס עוד 5 בבית, שזה לא כזה נורא, אבל עדיין) מה גם שהרציפות וההמשכיות תפגע, יהיה לי קשה למצוא חברים ויכול להיות שפתאום אני לא אראה אנשים מהמשחק 28 יום עם ההנפצות של הצבא שלנו..
 

lizard

New member
לא, חכה לסיום הצבא. בטח אם אתה צריך לשלם על

זה
 

I3lack1

New member
לא

כי גם אני הייתי חירניק, ולא משנה כמה חנון אתה - כשאתה חוזר הבייתה אחרי 21, 28, 35, אתה צריך לנצל את הזמן בבית לשינה, משפחה, חברים, אוכל טוב, ושאר דברים משמחים (גם אם אתה מכליל את WOW כמשהו משמח).
 

מירטל

New member
כן.

נכון, 60 - 70 שקל ממשכורת של חייל נראה הרבה, אבל אם חושבים שזה בערך כרטיס לסרט + קולה + פופקורן..... ואם אתה רוצה לבלות את החופשות שלך בחדר ממוזג עם מול מחשב, תהנה מזה בלי לזרוק *** על אף אחד, יש אנשים שמעבירים ככה את כל השירות שלהם.
 

Kingeh

New member
ממליץ שלא.

וורלד אוף וורקראפט זה משחק שאתה לא יכול להגיע בו לשום דבר אם אין לך את הזמן להשקיע בו. ריידים אתה לא ממש תוכל לעשות אם אתה חוזר אחת ל... PVP אתה תוכל לעשות, אבל פעם ב... ולמען האמת זה אספקט מדכא. ולשחק וואו בשביל לעשות דיילי קווסטים ברמה 85 לא שווה לדעתי. ככה שכל עוד אתה בצבא ולא יוצא לך להיות פעיל מספיק, הייתי ממליץ לך שלא.
 
למעלה