לחות לעיניים

pegasus2

New member
לחות לעיניים

שאלה- האם אתן שמות קרם לחות גם מתחת לעיניים עצמן? מה קורה כשמדובר בקרם לחות לעור שומני, שאמור לכווץ את הנקבוביות? זה לא מסוכן? מה לגבי קרם ידיים? באיזה גיל כדאי להתחיל להשתמש ובאיזה? תודה.
 

I Was Hoping

New member
לא כדאי

למרוח קרם לחות לעור שמן על העיניים, מכיוון שהעור שמסביב לעיניים הוא עור יבש יותר מעור הפנים ודורש יותר לחות. לשם כך נועדו קרמים מיוחדים לעיניים. ממליצה לך לרכוש אחד כזה. קרם ידיים - אין לזה גיל. אישית אני מקפידה מאוד על מריחה של קרם ידיים על בסיס יומי, כמה פעמים ביום. יש מגוון רחב מאוד, וזה תלוי בסוג העור שלך. אני בוחרת את העבים היותר כי העור שלי יבש, אבל יש גם קלילים יותר.
 

In Limbo

New member
נצל"ש קרם ידיים

הילה באיזה קרם ידיים את משתמשת? לא מעצבן אותך למרוח קרם ידיים ואז אי אפשר לגעת בשומדבר?..
ראיתי אצל מישהי קרם ידיים של ג'ייד, היה לו ריח טוב אבל לא ניסיתי אותו, מישהו ניסה?
 

I Was Hoping

New member
עכשיו אני משתמשת

בקרם של BIOTHERM, נחמד. האמת היא, בובה, שזה לא ממש משנה, כל עוד הקרם עבה לי מספיק ולא מסריח - אני והידיים שלי מרוצות. מה את מחפשת בדיוק? אצלך לוקח לי שנה לקלוע בינגו עד שאת מרוצה (ילדה מאתגרת), אבל זה כייף. פרטי פרטים, גברת!
 
זה מאוד אישי

מסוכן - זה לא. את צריכה לנסות ולראות איך העור שלך מרגיש. אני שמה קרם קל לעיניים ומעליו את קרם הפנים שלי. ההבדל ברכיבים בין קרמים לעיניים לקרמים לפנים הוא לא מאוד גדול, ומי שלא נוטה לרגישות מיוחדת לא חייבת להוציא המון כסף על קרם עיניים. אפשר להשתמש בקרם הפנים, אבל כמובן - כל תכשיר שאת שמה, המבחן האמיתי שלו זה אך העור מרגיש. אגב, אם את לא מקפידה להרכיב משקפי שמש, מומלץ לשים קרם עיניים שמכיל מסנני קרינה.
 
למעלה