לזכר לאקי

לזכר לאקי ../images/Emo16.gif

לאקי שלי הלך לעולמו ביום ראשון 1.7.07. הרדמנו אותו לאחר שסבל ממחלת לב ומקריסת מערכות. בכל יום מצבו הלך והדרדר. סירבתי להאמין שהכלב שלי ימות. הוא חי אצלנו 15.5 שנה, וזכה לחיים מאושרים... הוא בילה איתנו בבתי מלון, אכל את האוכל הכי טעים שיש, אהב טיולים, היה ישן איתנו במיטות, פשוט כמו תינוק. והנה, הוא הלך, ולנו מאוד כואב ועצוב, ואני לא יודעת איך להתמודד עם המוות שלו... מאז שהלך אני מדמיינת אותו בכל פינה בבית, מרגישה שהוא עדיין נמצא איתנו... אבל לאחר כמה שניות מתעוררת למציאות המרה ומבינה שלאקי איננו עוד. יש לי רגשות אשמה גדולים שכביכול אני גזרתי עליו את מותו. אני מבקשת ממנו סליחה על שקטעתי לו את חייו, שכבר לא היו ממש חיים... לא רציתי להיפרד, פשוט לא הייתי מסוגלת, אבל הוא סבל נורא... הייתה לו נשמה של מלאך. היה כלב מקסים! מאחלת לכולכם כלב כזה... יהי זכרו ברוך.
 

טון טון1

New member
../images/Emo14.gif משתתפת בצערך הכבד ../images/Emo201.gif

תהיי חזקה ותחשבי שנתת ללאקי חיים טובים עם כל הפינוקים והוא בטוח היה כלב מאושר. הוא זכה להמון אהבה והזדקן בכבוד. את לא גזרת עליו את מותו, את נתת לו את החיים הכי טובים שיכלת. הכאב גדול ולאקי חסר לכם בכל דקה ודקה, אבל הוא סבל ועשיתם את הדבר הנכון.
לזכרו תזכרו את הזמנים הטובים שלכם ביחד. החזיקו מעמד.
 

nelli89

New member
משתתפת בצערך וחווה את אותו הדבר כמוך

אם תדפדפי למטה תראי את מה שכתבתי על הכלבה שלי אני ככ מבינה אותך-כל דבר בבית מזכיר את הכלב הכל ריק ומיותם וההרגשה בלתי נסבלת ומביאה מיד לדמעות אני מחבקת אותך ומזמינה אותך לכתוב לי מתי שאת מרגישה צורך ,נראה לי שהם הורדמו בגלל משהו דומה ואולי נוכל לעזור אחת לשניה יהי זכרו ברוך
 

קוקה7

New member
לזכרו...../images/Emo16.gif עצוב מאוד...

אבל אלו החיים לצערנו... טייסון שלי גם בן 15.5 אני מניחה שגם הוא יפרד ממני מתישהו בזמן הקרוב.... מפחידה המחשבה על כך...
 
למעלה