לו ישראל הרגה ערבים במסגדים.|זהי

bingoman

New member
לו ישראל הרגה ערבים במסגדים.|זהי

כפי שעושים זאת על ימין ועל שמאל אנשי הפתח נגד החמאס או ההפך, תארו לכם שכל העולם כבר היה רוצה לזרוק את ישראל מן האום, להטיל סנקציות עליה, חרם ועוד ועוד כאלה דברים. אך כשהערבים טובחים זה בזה במסגדים והדם הערבים נישפך על ידי ערבים במסגדים כמו יין- הכל בסדר והעולם עובר לסדר היום!! לצביעות העולם אין שום גבולות !!!!
 

shy-1

New member
דווקא פה,צביעותך גדולה מזו של העולם

שהרי אם יהודים יהרגו יהודים במסגרת סכסוך על: האם מותר לחטט בחוטם בשבת, אם לאו? מבטיח אני לך, שגם אז לא יתערבו, אך אם יכנסו 10 חמושים לבית כנסת בטבריה, וירצחו 50 מתפללים יהודים, העולם כן יגיב.
 

onlytrue

New member
כמה טוב שהשיכחה באה עם הגיל

אפשר לשכוח מה שלא נוח. טרוריסטים ערבים תקפו בתי כנסת בעשרות מקרים והעולם עבר לסדר היום, כי יהודים מתים זה לא אישיו. כמו כן זכור המקרה שערבי רצח עשרות יהודים בשעת סדר פסח והעולם לא התקומם
 

onlytrue

New member
תזכורת:23 הרוגים בשני בתי כנסת

16.11.2003 לפחות 23 בני אדם נהרגו אתמול (שבת) בבוקר בפיצוץ סימולטני של שתי מכוניות תופת סמוך לשני בתי כנסת באיסטנבול שבטורקיה. לפחות תשעה מבין ההרוגים הם יהודים, ולפחות 11 מהם מוסלמים. 303 בני אדם נוספים נפצעו, כ-100 מהם יהודים.
 

onlytrue

New member
תזכורת: טבח ליל הסדר../images/Emo70.gif

הפיגוע בוצע בליל ה-27 במרץ 2002, בו נחגג ליל הסדר של פסח על ידי יהודים ברחבי העולם. מלון פארק בנתניה הכין ארוחה חגיגית ל 250 אורחיו, שרובם היה קשישים ללא קרובים בארץ וחלקם ניצולי השואה. הארוחה נערכה בחדר האוכל שבקומת הקרקע. מחבל פלסטיני, עבד אל-באסת עודה, שנשלח ע"י בכירי החמאס קייס עדואן (מטובאס) ועבאס אל-סייד (מטול כרם), נכנס לחדר האוכל ופוצץ את עצמו במרכזו. מהפיצוץ עצמו נהרגו 28 איש ו-2 מתו מאוחר יותר מפצעיהם. כ-140 נפצעו באירוע, מהם 20 נפצעו קשה. 30 בני אדם נרצחו בפיגוע. רוב הנרצחים באירוע היו קשישים (בני 70 ומעלה), חלקם ניצולי שואה. ההרוגה הצעירה ביותר הייתה בת 20 ואילו המבוגרת ביותר בת 90. בפיגוע נרצחו מספר זוגות נישואים, כמו כן אב ובתו. כשליש מהנרצחים היו תושבי נתניה. אחת ההרוגות הייתה יהודיה משבדיה שבאה להתארח בארץ לכבוד חג הפסח.
 

onlytrue

New member
22 הרוגים בבית הכנסת "נווה שלום"

בחודש ספטמבר 1986 נכנסו שני צעירים שהתחזו לעיתונאים לבית הכנסת במהלך התפילה, וירו באש מקלעים לעבר המתפללים. לאחר שסיימו את מסע הירי הציתו המחבלים את בית הכנסת והתאבדו. מהפיגוע הרצחני בבית הכנסת נשאר ניצול אחד - גבריאל שאול, אז בן 20, שהתחבא מתחת לספסל. ממקום מחבואו הוא ראה כיצד רוצחים המחבלים את אביו, ד"ר משה שאול ז"ל. הנשים שישבו בקומה העליונה של בית הכנסת ראו את בעליהן נקטלים בידי המחבלים.
 

onlytrue

New member
האם מדובר בשיכחה או בהשכחה

אם תבדקו את ההודעות של שי תגלו שהוא נוהג להגן על הממשלה ולהאשים בכל את היהודים
 

HABAKUK

New member
לכן הם עושים זאת ולא אנחנו !

טוהר הנשק מעל הכל ! (כמעט)
 
יש לנצל את זה לטובתנו. טוב שהעולם

שותק על הרג בין הערבים ובין עצמם. הלואי שימשיכו להרוג אחד את השני. זה יחסוך לצה"ל הרבה עבודה.
 
למעלה