לו"ז משופר לרכבת

מצב
הנושא נעול.

singera

New member
לו"ז משופר לרכבת

לו"ז משופר לרכבת
אם ככל הנראה הרכבת משתמשת באותם קרונות כל יום לדוג' שרכבת ת"א - נהריה בשעה X תהיה מקרונות מודו. אז שחברי הרכבת יעשו לוז משופר של הסיפרון של הרכבת הכולל את סוג הרכבת (במידה וטענתי הראשונה נכונה) גם במטוסים אני יודע מראש באיזה מטוס אני טס באתר של חברת התעופה למה שלא נידע באיזה רכבת נינסע????
 
אם אינני טועה....

לו"ז משופר לרכבת
אם ככל הנראה הרכבת משתמשת באותם קרונות כל יום לדוג' שרכבת ת"א - נהריה בשעה X תהיה מקרונות מודו. אז שחברי הרכבת יעשו לוז משופר של הסיפרון של הרכבת הכולל את סוג הרכבת (במידה וטענתי הראשונה נכונה) גם במטוסים אני יודע מראש באיזה מטוס אני טס באתר של חברת התעופה למה שלא נידע באיזה רכבת נינסע????
אם אינני טועה....
(ויכול להיות בהחלט שאני טועה, ותמיד גם שאלתי את עצמי את השאלה הזאת) הרכבת משנה כל הזמן את סוגי ומספרי הציוד הנייד בהתאם לתקופה, (לדוגמא, בחופש הגדול יש יותר נסיעות לאיזור הים ות"א לכן משתמשים בקרונות כפולים, ששם הקיבול גדול יותר?) בכל מקרה, המתן לתשובה מחן או אבייתר. (שעליהם תוכל למצוא כתבה מחר בעיתון ידיעות אחרונות)
 

singera

New member
מספרי קרונות

אם אינני טועה....
(ויכול להיות בהחלט שאני טועה, ותמיד גם שאלתי את עצמי את השאלה הזאת) הרכבת משנה כל הזמן את סוגי ומספרי הציוד הנייד בהתאם לתקופה, (לדוגמא, בחופש הגדול יש יותר נסיעות לאיזור הים ות"א לכן משתמשים בקרונות כפולים, ששם הקיבול גדול יותר?) בכל מקרה, המתן לתשובה מחן או אבייתר. (שעליהם תוכל למצוא כתבה מחר בעיתון ידיעות אחרונות)
מספרי קרונות
לא איכפת לי איזה מספר הוא איכפת לי לדעת את סוגו!! כשאני טס לחו"ל מעניין אותי לדעת איזה מטוס אני טס (בואינג 737/757/747/757/767/777 או אירבאס על סוגיו השונים) כמו כן חשוב לי במטוסים לדעת מאיזו סידרת יצור כמו שיש 747-100 שמת, 747-200 הדגם הקלאסי, 747-300 הדגם הכושל, 747-400 המודרני שעדייין לא בנו מטוס 747 יותר מתקדם אך יש גם תתי סידרות כגון 258 שיש לאלעל ובדרך להכחדה....
 

singera

New member
בהמשך לפוסט הקודם

מספרי קרונות
לא איכפת לי איזה מספר הוא איכפת לי לדעת את סוגו!! כשאני טס לחו"ל מעניין אותי לדעת איזה מטוס אני טס (בואינג 737/757/747/757/767/777 או אירבאס על סוגיו השונים) כמו כן חשוב לי במטוסים לדעת מאיזו סידרת יצור כמו שיש 747-100 שמת, 747-200 הדגם הקלאסי, 747-300 הדגם הכושל, 747-400 המודרני שעדייין לא בנו מטוס 747 יותר מתקדם אך יש גם תתי סידרות כגון 258 שיש לאלעל ובדרך להכחדה....
בהמשך לפוסט הקודם
לא מעניין אותי מספר הזנב של המטוס
 
שימוש ברכבות

אם אינני טועה....
(ויכול להיות בהחלט שאני טועה, ותמיד גם שאלתי את עצמי את השאלה הזאת) הרכבת משנה כל הזמן את סוגי ומספרי הציוד הנייד בהתאם לתקופה, (לדוגמא, בחופש הגדול יש יותר נסיעות לאיזור הים ות"א לכן משתמשים בקרונות כפולים, ששם הקיבול גדול יותר?) בכל מקרה, המתן לתשובה מחן או אבייתר. (שעליהם תוכל למצוא כתבה מחר בעיתון ידיעות אחרונות)
שימוש ברכבות
באופן עקרוני, לוח הזמנים התפעולי (כלומר הפנימי והמלא) של רכבת ישראל מגדיר איזה סוג של ציוד יפעיל כל רכבת. סדורים אלו נקבעים, ככל האפשר, בצורה שתנצל בצורה המלאה ביותר את הציוד הזמין בזמן כתיבת הלוח תוך מתן זמן לתחזוקה וכן יצירת גיבוי. כמובן שכשיוצרים את הסידורים יש להתחשב גם במדיניות השירות של הרכבת (לדוגמה - 'כל הפרבריות של בנימינה = קומותיים' או 'כל הרכבת מכפר סבא לרמלה/בית שמש/ירושלים = IC3') עם זאת, כמו שאיבתר הזכיר, הנסיבות התפעוליות היום-יומיות גורמות בפעמים רבות לשינויים ביישום התוכנית - כך, הרכבת האחרונה מנהריה דרומה בימי חול - רכבת 195 (נהריה 21:08 - תל אביב ההגנה) אמורה להיות מורכבת תמיד מקרונות גרורי קטר, אולם לעיתים יוצא לי לנסוע בה בקרונות דו-קומתיים או קרונועים.
 
תקשיב חבוב ! הרכבת לא משתמשת

לו"ז משופר לרכבת
אם ככל הנראה הרכבת משתמשת באותם קרונות כל יום לדוג' שרכבת ת"א - נהריה בשעה X תהיה מקרונות מודו. אז שחברי הרכבת יעשו לוז משופר של הסיפרון של הרכבת הכולל את סוג הרכבת (במידה וטענתי הראשונה נכונה) גם במטוסים אני יודע מראש באיזה מטוס אני טס באתר של חברת התעופה למה שלא נידע באיזה רכבת נינסע????
תקשיב חבוב ! הרכבת לא משתמשת
כל יום באותם סוגי קרונות למרות שזו השאיפה. לא ניתן טכנית לשלוח כל יום את אותו הסוג באותה השעה בגלל 2,000 סיבות שונות שאת חלקן לא אפרט מסיבות ביטחון ! מטוסים זה סיפור אחר ואינני מכיר אותו כי אינני מתעניין במטוסים. מצידי לטוס למנצ'סטר במטוס נורד או במטוס קונסטליישן או ב- F-15I - אותו דבר כולם ! למרות שהייתי מעדיף את המיראז' III של חיל האויר ואת מטוס מס' 755 במיוחד ! וקח בחשבון שאם OUT OF THE BLUE יש תקלה בקטר מס' 739 למשל (הידוע בתקלות רבות במע' צנרת המים שלו), אזי יתכן שתגלה לפתע קרונוע IC-3 במקום גרורת קטר. לפני שבועיים וחצי הגיע קטר מס' 124 לתל-אביב סבידור והסיע את רכבת הנוסעים לחיפה ! זה גרם לאיחור כמובן אך ה- G-12 לא איכזב. מס' הציוד חשוב מאוד וקח זאת בחשבון !!! קטר מס' 124 הגיע לחיפה באיחור ! אם היו קושרים את קטר מס' 125 לרכבת - היא היתה מגיעה בזמן ! אתה יודע למה ?? [חן: אל תענה על השאלה, תן לו לבד ! תודה וסופר לילה טוב ונעים לכולם נמר הפלדה הירושלמי !
 

אמיר72

New member
מה יש לך ממיראז' 755 ?

תקשיב חבוב ! הרכבת לא משתמשת
כל יום באותם סוגי קרונות למרות שזו השאיפה. לא ניתן טכנית לשלוח כל יום את אותו הסוג באותה השעה בגלל 2,000 סיבות שונות שאת חלקן לא אפרט מסיבות ביטחון ! מטוסים זה סיפור אחר ואינני מכיר אותו כי אינני מתעניין במטוסים. מצידי לטוס למנצ'סטר במטוס נורד או במטוס קונסטליישן או ב- F-15I - אותו דבר כולם ! למרות שהייתי מעדיף את המיראז' III של חיל האויר ואת מטוס מס' 755 במיוחד ! וקח בחשבון שאם OUT OF THE BLUE יש תקלה בקטר מס' 739 למשל (הידוע בתקלות רבות במע' צנרת המים שלו), אזי יתכן שתגלה לפתע קרונוע IC-3 במקום גרורת קטר. לפני שבועיים וחצי הגיע קטר מס' 124 לתל-אביב סבידור והסיע את רכבת הנוסעים לחיפה ! זה גרם לאיחור כמובן אך ה- G-12 לא איכזב. מס' הציוד חשוב מאוד וקח זאת בחשבון !!! קטר מס' 124 הגיע לחיפה באיחור ! אם היו קושרים את קטר מס' 125 לרכבת - היא היתה מגיעה בזמן ! אתה יודע למה ?? [חן: אל תענה על השאלה, תן לו לבד ! תודה וסופר לילה טוב ונעים לכולם נמר הפלדה הירושלמי !
מה יש לך ממיראז' 755 ?
המטוס הזה התרסק פעמיים, פצע קשה שני טייסים, פספס בקרבות אויר כי התותחים לא פעלו, ובו אתה רוצה לטוס ? אתה מתאבד שיעי ?
 
כי אחרי הכל הוא שוקם וטס כיום

מה יש לך ממיראז' 755 ?
המטוס הזה התרסק פעמיים, פצע קשה שני טייסים, פספס בקרבות אויר כי התותחים לא פעלו, ובו אתה רוצה לטוס ? אתה מתאבד שיעי ?
כי אחרי הכל הוא שוקם וטס כיום
באל-סלוואדור עם המס' המקורי ! אבל אני לא ממש מתעניין במטוסים. צר לי אבל המשותף היחיד זה...קטר מס' 755 שהוא כרגע האחרון באופן זמני. פשוט אמא שלי היתה מחנכת של אחד מהטייסים שטסו פעם על 755 ויש לנו בבית תמונה של ה- 755 על הקרקע עדיין כשהוא חדש לחלוטין. יום טוב !
 
בטח

תקשיב חבוב ! הרכבת לא משתמשת
כל יום באותם סוגי קרונות למרות שזו השאיפה. לא ניתן טכנית לשלוח כל יום את אותו הסוג באותה השעה בגלל 2,000 סיבות שונות שאת חלקן לא אפרט מסיבות ביטחון ! מטוסים זה סיפור אחר ואינני מכיר אותו כי אינני מתעניין במטוסים. מצידי לטוס למנצ'סטר במטוס נורד או במטוס קונסטליישן או ב- F-15I - אותו דבר כולם ! למרות שהייתי מעדיף את המיראז' III של חיל האויר ואת מטוס מס' 755 במיוחד ! וקח בחשבון שאם OUT OF THE BLUE יש תקלה בקטר מס' 739 למשל (הידוע בתקלות רבות במע' צנרת המים שלו), אזי יתכן שתגלה לפתע קרונוע IC-3 במקום גרורת קטר. לפני שבועיים וחצי הגיע קטר מס' 124 לתל-אביב סבידור והסיע את רכבת הנוסעים לחיפה ! זה גרם לאיחור כמובן אך ה- G-12 לא איכזב. מס' הציוד חשוב מאוד וקח זאת בחשבון !!! קטר מס' 124 הגיע לחיפה באיחור ! אם היו קושרים את קטר מס' 125 לרכבת - היא היתה מגיעה בזמן ! אתה יודע למה ?? [חן: אל תענה על השאלה, תן לו לבד ! תודה וסופר לילה טוב ונעים לכולם נמר הפלדה הירושלמי !
בטח
כי את קטר 125 שיפרו והוא היחיד מקטרי ה G-12 שיכול להגיע ל-140 קמ"ש כמובן ששיפור זה בא על האצה וכוח אבל אני חושב שיש כבר שירשור על זה. ביי
 

kbb

New member
לפי מה שאני זוכר

לו"ז משופר לרכבת
אם ככל הנראה הרכבת משתמשת באותם קרונות כל יום לדוג' שרכבת ת"א - נהריה בשעה X תהיה מקרונות מודו. אז שחברי הרכבת יעשו לוז משופר של הסיפרון של הרכבת הכולל את סוג הרכבת (במידה וטענתי הראשונה נכונה) גם במטוסים אני יודע מראש באיזה מטוס אני טס באתר של חברת התעופה למה שלא נידע באיזה רכבת נינסע????
לפי מה שאני זוכר
כשנכנסו לשירות הקרונועים (שהיו בזמנו שיא הטכנולוגיה של הרכבת בארץ) איפשהו בסוף שנות ה-90 בלוחות הזמנים היה מסומן אם הרכבת תהיה מקרונועי IC3 כמו שיש היום הפרדה בצבע בין רכבת פרברית לרכבת בינעירונית. הסימון היה ע"י צביעת הרקע בלוח והערה בתחתית העמוד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה