לו"ז חדש לרכבות בקו נהריה-חיפה, הרעת השירות בצורה משמעותית

מצב
הנושא נעול.

קצף גל

New member
לו"ז חדש לרכבות בקו נהריה-חיפה, הרעת השירות בצורה משמעותית

לו"ז חדש לרכבות בקו נהריה-חיפה, הרעת השירות בצורה משמעותית
נסיעה למפרצית שנמשכה פחות מעשרים דקות מעכו, כעת 35...
לחוף הכרמל היה 35 דקות, עכשיו 45...
כל הרכבות מאספות ועוצרות ב כ ל ה ת ח נ ו ת , כולל סתם האטה, כולל עצירות רבות מחוץ לתחנות, כולל סחיבת זמן מיותר סתם סתם סתם.
 

amit1270

New member
"סתם סתם סתם" - למה לא לבדוק שרשור אחד למטה?

לו"ז חדש לרכבות בקו נהריה-חיפה, הרעת השירות בצורה משמעותית
נסיעה למפרצית שנמשכה פחות מעשרים דקות מעכו, כעת 35...
לחוף הכרמל היה 35 דקות, עכשיו 45...
כל הרכבות מאספות ועוצרות ב כ ל ה ת ח נ ו ת , כולל סתם האטה, כולל עצירות רבות מחוץ לתחנות, כולל סחיבת זמן מיותר סתם סתם סתם.
"סתם סתם סתם" - למה לא לבדוק שרשור אחד למטה?
 
זה לו"ז זמני בגלל עבודות חיבור מסילת העמק למסילות החוף

לו"ז חדש לרכבות בקו נהריה-חיפה, הרעת השירות בצורה משמעותית
נסיעה למפרצית שנמשכה פחות מעשרים דקות מעכו, כעת 35...
לחוף הכרמל היה 35 דקות, עכשיו 45...
כל הרכבות מאספות ועוצרות ב כ ל ה ת ח נ ו ת , כולל סתם האטה, כולל עצירות רבות מחוץ לתחנות, כולל סחיבת זמן מיותר סתם סתם סתם.
זה לו"ז זמני בגלל עבודות חיבור מסילת העמק למסילות החוף
שמסוקרות כאן בשבוע האחרון כל יום.
בתקופת הלו"ז הזה הרכבות נוסעות במקטע העבודות על מסילה בודדת במעקף זמני ולכן היה צורך לצמצם את מספר הרכבות (לבטל את הרכבות הפרבריות ולהפוך את הרכבות הבינעירוניות לפרבריות). בעוד כחצי שנה השירות יחזור לקדמותו (לפחות).
 

קצף גל

New member
מצוין, חדשות טובות! סליחה מכל הקבועים כאן והתנצלות

זה לו"ז זמני בגלל עבודות חיבור מסילת העמק למסילות החוף
שמסוקרות כאן בשבוע האחרון כל יום.
בתקופת הלו"ז הזה הרכבות נוסעות במקטע העבודות על מסילה בודדת במעקף זמני ולכן היה צורך לצמצם את מספר הרכבות (לבטל את הרכבות הפרבריות ולהפוך את הרכבות הבינעירוניות לפרבריות). בעוד כחצי שנה השירות יחזור לקדמותו (לפחות).
מצוין, חדשות טובות! סליחה מכל הקבועים כאן והתנצלות
שלא הכנתי ש.ב. כראוי. בשורות טובות.
 

קצף גל

New member
אגב, אם כך חבל שפשוט לא ציינו כל זאת ע"ג הלוחות

זה לו"ז זמני בגלל עבודות חיבור מסילת העמק למסילות החוף
שמסוקרות כאן בשבוע האחרון כל יום.
בתקופת הלו"ז הזה הרכבות נוסעות במקטע העבודות על מסילה בודדת במעקף זמני ולכן היה צורך לצמצם את מספר הרכבות (לבטל את הרכבות הפרבריות ולהפוך את הרכבות הבינעירוניות לפרבריות). בעוד כחצי שנה השירות יחזור לקדמותו (לפחות).
אגב, אם כך חבל שפשוט לא ציינו כל זאת ע"ג הלוחות
פשוט היו צריכים לכתוב" זמני עקב תשתיות" או משהו...
 
היו וישנם פרסומים הן בתחנות והן באתר הרכבת כבר מלפני מספר

אגב, אם כך חבל שפשוט לא ציינו כל זאת ע"ג הלוחות
פשוט היו צריכים לכתוב" זמני עקב תשתיות" או משהו...
היו וישנם פרסומים הן בתחנות והן באתר הרכבת כבר מלפני מספר
שבועות.
 

קצף גל

New member
מצד שלישי, מדוע קו נהריה-מפרצית גם הוא איטי ככ?

לו"ז חדש לרכבות בקו נהריה-חיפה, הרעת השירות בצורה משמעותית
נסיעה למפרצית שנמשכה פחות מעשרים דקות מעכו, כעת 35...
לחוף הכרמל היה 35 דקות, עכשיו 45...
כל הרכבות מאספות ועוצרות ב כ ל ה ת ח נ ו ת , כולל סתם האטה, כולל עצירות רבות מחוץ לתחנות, כולל סחיבת זמן מיותר סתם סתם סתם.
מצד שלישי, מדוע קו נהריה-מפרצית גם הוא איטי ככ?
כעת לאחר שקראתי את דברי המלומדים כאן, ואף עיינתי בצילומים והבנתי את העניין, אז מדוע קו נהריה-מפרצית נפגע? העבודות הן מדרום למפרצית, הלא כן?
 
משתי סיבות:

מצד שלישי, מדוע קו נהריה-מפרצית גם הוא איטי ככ?
כעת לאחר שקראתי את דברי המלומדים כאן, ואף עיינתי בצילומים והבנתי את העניין, אז מדוע קו נהריה-מפרצית נפגע? העבודות הן מדרום למפרצית, הלא כן?
משתי סיבות:
1. הרכבות עוצרות כעת ביותר תחנות.
2. קטע צוואר הבקבוק בין לב המפרץ לחיפה משפיע גם על הרכבות בקטע הצפוני יותר, במיוחד אם יש רכבות שמאחרות.
תקראי את הודעת הרכבת על הלו"ז הזה:
[URL]http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/lozSummer15.aspx[/URL]
זה לא לו"ז רגיל. זה לו"ז מאולץ בגלל צוואר בקבוק זמני.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה