לורד- החזרתי את כככככל המתנות

אמירה

New member
לורד- החזרתי את כככככל המתנות

שקניתי לך לחנות......באמת מגיע לך לחזור לפינה.... מזל שיש לי עורך דינית....ואתה , כדאי לך לשמור על זכות ה........
 

ששק

New member
זכות הנשיקה לששק? :cool: ;-) B-)

נכנסתי ממש לשנייה... לילה טוב , מחכים לראות אותך בארץ ;-)
 

אמירה

New member
היא שלללללללי, זו אותה אחת...

וחוץ מזה שאת שלך.....לא החזרתי.......
 

Iris G

New member
היא מביאה מזוודה גדולה

שיהיה לה מקום למליון הדברים שהיא מביאה לי.
 
למעלה