" לוקר: פרויקט הרכבת לאילת - לא כדאי במימון פרטי".
" לוקר: פרויקט הרכבת לאילת - לא כדאי במימון פרטי".
כתבה נוספת בסדרה הבלתי נגמרת. הפעם אומדן הפרויקט מסתכם "רק" ב-30 מיליארד ש"ח והוא כולל את רכש הציוד הנייד, כביש גישה בין הרכבת לנמל ואומדנים מוטים כלפי מעלה (לפחות ב-25% להערכת אנשי מקצוע שניהלו בפועל מגה פרויקטים) של יתר מרכיבי הפרויקט.
" לוקר: פרויקט הרכבת לאילת - לא כדאי במימון פרטי".
כתבה נוספת בסדרה הבלתי נגמרת. הפעם אומדן הפרויקט מסתכם "רק" ב-30 מיליארד ש"ח והוא כולל את רכש הציוד הנייד, כביש גישה בין הרכבת לנמל ואומדנים מוטים כלפי מעלה (לפחות ב-25% להערכת אנשי מקצוע שניהלו בפועל מגה פרויקטים) של יתר מרכיבי הפרויקט.