לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 27- הופך לשחור

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 3 פרק 27- הופך לשחור

התכנית עם האדם והכפפה עורפת הראשים, שעדיין עדיף על רומן ריינס...
 

Diunim

New member
דיווח


סגמנט מצולם: פרינס פומה עומד על גג המקדש ונזכר באיך שמיל מווארטס הביס אותו על התואר וקבר את קונאן. ואמפירו מגיע ואומר שיש רק דרך אחת להשתיק את הקולות והוא יודע את זה... האליפות. פומה שואל מה יקרה אם הוא לא ינצח, ואז ואמפירו אומר שהחזיונות יאכלו אותו. פומה רואה את הוורלדווייד אנדרגראונד נכנסים למקדש ו-PJ בלאק עושה לו אצבע משולשת. פומה אומר שהוא לא יפסיד לא משנה מה. הוא קורה לואמפירו המאסטר.
&nbsp
סיבוב שני בגביע קוואטו: פינדאר (ע' קוברה מון) ניצח את קייג' בפסילה אחרי חצי דקה. השופט ניסה לגרום לקייג' להוריד את הכפפה שלו אבל קייג' סירב ונתן לו קלוזליין, מה שהוביל לפסילה. לאחר מכן קייג' נתן לשופט לוצ'ה דיסטרוייר.
&nbsp
לפני הקרב של סאן אוף האבוק מול דאנטה פוקס, סאן אוף מאדנס יצא ותקף את סאן אוף האבוק בקהל עם שרשרת. לאחר מכן דאריו קוואטו יצא והכריז שהוא לא מתכוון לדחות את הקרב, אז שהאבוק ייכנע או יתכונן להילחם. כמובן שהאבוק החליט להילחם.
&nbsp
סיבוב שני בגביע קוואטו: דאנטה פוקס ניצח את סאן אוף האבוק אחרי תשע דקות, כשהאבוק פספס שוטינג סטאר פרס וחטף פוקס קאצ'ר.
&nbsp
סגמנט מצולם: PJ בלאק מדבר עם הוורלדווייד אנדרגראונד ואומר שעוד מעט הקרב מול פומה. ג'וני מונדו מכיר לו את בנג'מין קוק, הסוכן שלהם. קוק אומר שמדובר באוסף הכישרונות הגדול ביותר אי פעם, אולי חוץ מריקי מנדל. הם צריכים לקבל את הקידום הכי גדול, והוא זה שייצג אותם. הם ישלטו בארגון. ג'וני מאחל בהצלחה ל-PJ.
&nbsp
סיבוב שני בגביע קוואטו: פרינס פומה ניצח את PJ בלאק אחרי שש עשרה דקות עם 630 ספלאש.
&nbsp
סגמנט מצולם: דאריו מקבל שיחה במשרד שלו ונפגש עם PJ בלאק. הוא מצטער ש-PJ לא יוכל להמשיך בטורניר, אבל בנג'מין קוק התקשר אליו שבע עשרה פעמים (הקרב נגמר לפני חמש דקות...) כדי לבקש עוד סיכוי. דאריו מנתק את הטלפון כשזה מצלצל שוב פעם. דאריו אומר שהוא לא יכול להכניס אותו שוב לטורניר, אבל לקוק היה רעיון אחר. בשבוע הבא, PJ ילחם מול ריי מיסטריו.תהיה לו הזדמנות להראות למאמינים מה הוא באמת מסוגל לעשות. לאחר ש-PJ יוצא, בנג'מין קוק מתקשר לנייד של דאריו ודאריו זורק את הטלפון.
 

Diunim

New member
דעות

תכנית עם שתי קרבות בלבד אבל אחלה של קרבות.
&nbsp
אני חוזר ואומר- קייג' והכפפה זה סטוריליין מעולה, וכן, יותר טוב מכל מה ש-WWE עושים. פינדאר עדיין לא הפסיד לגמרי, אז הוא עדיין די חזק, אבל השאלה היא מה יקרה כשהוא ילחם מול פיניקס? האם פיניקס ינקום?
&nbsp
הקרב בין פוקס והאבוק היה מגניב, ההתקפה לפני גם טובה. סאן אוף האבוק קשוח לגמרי. אוהב את הסטוריליין החדש. עכשיו אנחנו יודעים שפוקס יצטרך להילחם מול פומה, ושם כנראה הוא ייעצר...
&nbsp
אם כבר מדברים על פומה- המנצח הוודאי פה, היה לו קרב מדהים עם PJ. אבל מה זה היה בהתחלה, מה זה תצוגת התעמלות?! ויידר לא יאהב את זה! אבל אחלה של מיין איבנט.
&nbsp
בנג'מין קוק מוזר, אבל הסגמנט עם דאריו היה מצחיק.
&nbsp
אז השאלה היא- האם מאק או טחאנו יפגשו את פנטגון או דראגו? אני חושב שפנטגון יתקדם וכמובן שתמיד עדיף לקדם את מאק על פני טחאנו, שצריך את המהפך של פיימוס בי... מיל בטוח ינצח את קריין. מה שאומר שיהיה לנו פומה מול פיניקס או פינדאר (עדיף פיניקס לדעתי), ופנטגון מול מיל (קרב ענק), מה שאומר שפומה יצטרך לנצח את מיל שוב או את פנטגון בגמר, אז הגמר בטוח יהיה טוב.
&nbsp
ושבוע הבא- ריי מול PJ! האמת שזה מעניין, הם לא נפגשו אחד מול השני אף פעם ב-WWE. אז יאללה!
 

y2pach1

New member
בשביל הספורט

מאמין שקריין יינצח את מייל,
ואז הסיפור עם קטרינה ייתפתח.
עם כל שאר התוצאות אני מסכים.
עד כה אחלה טורניר, אני אוהב שמדי
פעם יש הפתעות כמו פינדר גורם לכך
שתמיד יש אפשרות להפתעה.
לדעתי פומה יינצח את הטורניר ובגמר נגד
פנטגון כחלק מהנקמה של וומיפירו.
 
למעלה