לופטהנזה תבצע בעתיד טיסות לואו קוסט

לופטהנזה תבצע בעתיד טיסות לואו קוסט

מישראל לברלין, עם חברת הבת ג'רמן ווינגס.
יהיו בה 2 סוגי נוסעים:
כאלו שישלמו עבור ארוחות ו/או הטסת מזוודה ולכן ישלמו יותר
וכאלו שישלמו פחות ללא קבלת שרות כלשהו.
 

לאונידס

Active member
אני לא בטוח אם יהיה שינוי מהותי

גם עכשיו מידי פעם לופטהנזה מוציאה כרטיסים זולים לברלין, באיזור ה 300$.
מעניין אם יהיה שינוי מהותי או שמדובר בשינוי שמי בלבד.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אני טסתי עם הג'רמן ווינגז לקלן, בדיוק כשלופטהנזה התאחדה או השתלטה על הג'רמן ווינגז.
אלו אותם מטוסים של שלושה + שלושה. היתה אפשרות לשדרג למקום ישיבה מוזמן+ארוחה (סנדוויץ בסדר אבל זו לא היתה הסיבה לשדרוג) ומזוודה בנוסף לטרולי, השדרוג בעיני היה שווה. המחיר היה זול יחסית לטיסות הסדירות של לופטהנזה כמובן שככל שמקדימים להזמין כך המחיר זול יותר. הבנתי שרוב הטיסות כיום שלופטהנזה מבצעת מישראל לגרמניה (ובתוך ארופה) הן במטוסים האלו כמדומני שזה האירבוס 319.
 

מאקי

New member
מסוף אוקטובר לופטי הכניסה את ישראל למקומיות

כלומר 3+3
מטוסי איירבוס דומני 320
(לא בטוחה בשם)
אין הזמנת מקום ..אלא בשלב הצק אין 23 שעות קודם לטיסה
עסקים זה הושבה אחד כן אחד לא..כלומר B פנוי

לא ידעתי שגרמן ווינגס טסים לפה....
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
כפי שכתבתי הג'רמן ווינגז קיים בנפרד למרות שהם חלק מלופטי. הם טסים באותם מטוסים ואנשי הצוות
התלוננו שהמשכורות שלהם אינן כמו המשכורות של אנשי צוות לופטי.
לא יודעת אם הענין נפתר או לא. כיום האתר שלהם עדיין עובד כרגיל טיסות אל ומתל-אביב

http://www.germanwings.com/en/Flight-Info/Tel-Aviv-Information-about-the-airport.aspx

אותו מטוס אירבוס 319 או 320 זה אותו מטוס לדעתי.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
הטיסות לאן? אני טסתי אתם רק לקלן, יש להם מתל-אביב טיסות ישירות למגוון יעדים צריך לבדוק. לדעתי אם הטיסה למינכן, פרנקפורט דיסלדורף וכד' זו טיסה ישירה. ראיתי שיש טיסות גם לברלין, לונדון וכד'. אפשר להכנס לאתר נתתי קישור ולבדוק.
 

האנפה

New member
מתוך האתר שדניאלה נתנה

בכל הטיסות לברלין שבדקתי (כמובן לא בדקתי את כולן) כתוב via CGN גם בהלוך וגם בחזור וגם זמן הטיסה ארוך יותר מהרגיל.
 
מתוך כתבה בYNET - תיירות

השנמוך בקו לתל אביב, שתנקוט לפי המתוכנן לופטהנזה, מגיע אחרי שינוי מהותי נוסף מהשנה האחרונה, שבו צימצמה החברה 15 אחוז בקיבולת מושבי הנוסעים במטוסיה בטיסות לארץ וממנה, עקב המעבר למטוסי איירבאס 321A, מטוסים צרי-גוף.

אפשר להכנס לשם ולקרוא את כל הכתבה ואז הדברים יהיו לך ברורים..
 
למעלה