לומדים להכיר את: SethDoe

SethDoe

New member
כנראה שהיום תורי להציג את עצמי

מצטער שאני לא ממתין שדור יפתח את השירשור הזה, פשוט משעמם לי. :) תרשו לי לגנוב מעצמי ולצטט כאן את ההודעה שרשמתי לפני מספר ימים: |הציטוט| סתם על עצמי: קודם כל, נעים מאוד! קוראים לי אילן, אני בן 20 מחולון, וגם אני פריק של טלוויזיה. אני משוגע על חדשות רייטינג והפקה - בעיקר מארה"ב, קרוע על קומדיות, חולה על דרמות, מרותק לריאליטי ולא ממש אוהב מד"ב. אם אני מקשקש לפעמים - זה מאחר שאני לא יכול להמנע מכך (סטודנט למשפטים בשנה ג', עתודאי). אז סליחה מראש. אני כותב מאמרים בנושא טלוויזיה שחלקם מפורסמים באתר שלי, שלא אפרסם כאן את כתובתו כדי להמנע מפרסומת, אבל אשמח לשלוח בפרטי אם מישהו מעוניין לקרוא. בבקשה תקראו . חוץ מזה, אני ברמן מתחיל וחובב מוזיקת אינדי. חלקכם לא מכירים אותי, אבל אני נמצא בפורום כל הזמן וקורא בעניין את כל ההודעות (גם בשם המשתמש הקודם שלי "אילןר"). לדעתי, פורום טלוויזיה-רייטינג צריך להיות פורום האב של כל הפורומים שעוסקים בסדרות טלוויזיה. הפוטנציאל של הפורום אדיר, ואפשר לפתח אותו באמצעות הזרמת מידע מעודכן וענייני ושיתופי פעולה עם פורומים קרובים בתפוז, תוך שמירה על הגיבוש בין החברים הקבועים והחדשים של הפורום. טוב, מספיק עם הרשמיות הזאת... כאן לכל שאלה, אילן. |סציטוט|
 

בוביץ

New member
למה אתה לא מפרסם את האתר שלך?

מה רע בלפרסם את האתר שלך? כלומר אני הייתי מעוניין מאד להכנס לאתר טלוויזיה כי אני מכיר מעט אתרים ישראלים שמתעסקים בטלוויזיה.
 

SethDoe

New member
../images/Emo22.gif

לא רציתי לעשות פרסומת לעצמי...
האתר לא עוסק בטלוויזיה, אלא בכל מיני שטויות ובה בין היתר, ובכל אופן, אם אתה מעוניין, יש קישור לאתר בעולם שלי. ישנם מאמרים שכתבתי בחלק שעוסק ב"חומר טוב". לצערי האתר לא ממש מעודכן בשל מחסור במוזה, אבל בכל זאת השקעתי במה שכתבתי שם.
 

SethDoe

New member
לגבי אופן קידום הפורום

המטרה שלי בניהול הפורום היא לקדם את התעבורה בפורום ואת ההשתתפות בו, וכותצאה מכך את ההנאה ממנו. האלמנט הראשון שאני חושב שצריך לטפח הוא קשרים עם פורומי הנישה, דהיינו למשוך לפורום טלוויזיה גולשים מפורומים יעודיים של תוכניות טלוויזיה וכוכבים. את זה אפשר לעשות על-ידי ביקורות שבועיות מסודרות על הפרקים ששודרו. בתקווה שחברי הפורום יהיו מעוניינים, לכל סידרה פופולרית יתנדב חבר פורום וידאג לפרסם ביקורת על הפרק האחרון ששודר, על כל העונה, על המוזיקה ועל כל העולה על רוחו. כך יגיעו לפורום חובבי טלוויזיה חדשים שעד היום אולי לא מצאו כאן מענה לנושאים המעניינים אותם. אלמנט שני הוא אירוח של אישים מתחום התקשורת. כפי שכבר הזכרתי, אני לומד בקורס "דיני תקשורת ושידורים" שמעבירה דורית ענבר. אני אשמח להעלות בפניה את רעיון ההתארחות בתפוז. נוסף על כך, בשנה שעברה למדתי אצל אילנה דיין את הקורס "חופש הביטוי בדמוקרטיה ליברלית", וגם היא עודנה מלמדת בפקולטה, וניתן להציע את הרעיון גם בפניה. לגבי הקשרים עם עיתון רייטינג, נראה לי שהכלי הטוב ביותר ביותר שנוכל לקבל מהם הוא לוח שידורים יומי שיתפרסם כאן בפורום, ובוודאי יתרום לשימושיות של הפורום, כך שיהיה יעד מרכזי לכל המידע שקשור לטלוויזיה. הנכונות של העיתון לשיתוף פעולה עם הפורום היא דבר שבהחלט כדאי למנהלים לבדוק. עניין אחרון שלדעתי חשוב לדון בו הוא גיבוש הפורום. אני סבור שלצורך מטרה זו חשוב שתהיה אווירה נעימה בפורום. אני דוגל בחופש ביטוי מוחלט, ואני חושב שמחיקת הודעות היא מוצא אחרון. הפתרון למריבות הוא לא בחסימת משתמשים או בקללות חזרה, אלא בהידברות שלווה. לעניין טרולים, למזלנו הפורום לא מושך כרגע כאלה, אבל לכשיגדל כנראה שיתחילו להגיע לכאן מיני מטרידים כפייתיים, ואת אלו בלבד ניתן יהיה לחסום במידת הצורך. אני סבור שהראיון של אתי לגבי הקרנות משותפות לפרקים חדשים ותוכניות מיוחדות הוא פנטסטי
ואני בהחלט מתכוון לתמוך בו, בלי קשר לזהות המנהל החדש. חוץ מזה, אני חושב שהדרך הטובה ביותר להשיג גיבוש בפורום היא על-ידי הפיכתו לגוף מלא במידע מעניין, רלוונטי, שימושי ומקצועי, אבל מעבר לכך ידידותי ותומך. כך כל הגולשים יהנו לבקר בפורום וירצו להשתייך לקהילה המצויינת שמתפתחת בו.
 
מתמודד עם הצעות קונקרטיות

סוף סוף! אני שמח שלפחות אחד המתמודדים הציג תוכניות קונקרטיות לשיפור הפורום. אחלה רק תוכל לציין בבקשה (לבורים שבננו שלא לוקחים קורסים במשפטים) מי זאת דורית ענבר.
 

בוביץ

New member
זאת שהרסה את טלעד

היתה היור של טלעד לפני המכרז. והביאה אותה למקום האחרון במכרז.
 

talrv

New member
מצטערת שאני חוזרת על עצמי..

אבל אשמח אם תוכל להרחיב על תוכניותך לגיבוש הפורום. ציינת שזה חשוב, אך מה אתה מאמין שאתה יכול לעשות כדי להשיג את הגיבוש הזה? טל. BTW, עדיין לא הבנתי מי בוחר בסוף, אנחנו או דור, אז אם מישהו יודע..
 

SethDoe

New member
בשמחה!

ציינתי למעלה שהדרך הטובה ביותר לגבש את הפורום היא על-ידי הפיכתו לכלי מעניין ושימושי. באמצעות שימת דגש על הזרמה של אינפורמציה איכותית לפורום בעזרת חבריו, יווצר מצב שגולשים יכנסו לפורום בשמחה ובציפיה להשכיל ולשתף במידע חדש, והם יחזרו ויבקרו בו באופן קבוע. רוח זו של שיתוף תביא ליצירת מחוייבות לפורום ותוך כך גם לגיבוש. רעיונות נוספים הם הפעלות שבועיות כמו "זהה את הסלב שהחיוך שייך לו", "מאיפה לקוח הציטוט הבא?", שאלות טריוויה שונות (בדומה לשאלות המופיעות בסוף הטור של מארק ברמן במדיהוויק) וכיוצ"ב. בנוסף, בנקודות ציון חשובות בלוח השנה (תחילת עונת הסתיו וסיומה) ניתן יהיה לערוך מסיבות פורום, בביתו של אחד החברים או במקום אחר, במהלכן לקשקש על הא ועל דא
ולהקרין פרקים מיוחדים של סדרות אהובות. גולת הכותרת של המסיבות הללו תהיה טקס פרסים - לסדרות אהובות (או, חלילה, שנואות), שחקנים מוצלחים (וכאלה שאהם... קצת פחות), חברי הפורום שתרמו הכי הרבה מידע וכולי.
 

LoLo16

New member
../images/Emo45.gif בהחלט תשובה טובה, ושאלה:

מדוע לא השתתפת יותר בפורום עד היום
 

SethDoe

New member
אני קורא וכותב בפורום זמן לא קצר

אני קורא וכותב בפורום זמן לא קצר בכלל. אמנם זה היה במינונים משתנים, אבל תמיד השתתפתי.המחוייבות שלי לפורום היא במעלה ראשונה, ואני מוכן להשקיע בו ויכול להשקיע בו זמן ואנרגיות, למרות לימודי ושאר עיסוקי, משום שמדובר בנושא שקרוב לליבי ומרתק אותי במיוחד. אני חושב שיש לי המון להציע לקהילה בפורום מבחינת כישורי האישיים, הבינאישיים והרעיונות שלי. אני לא רואה את פורום טלויזיה-רייטניג כעוד פורום בתפוז שאפשר לקשקש בו, אלא כמקור מידע וכמוקד בידורי בעל פוטנציאל להתפרסם ולהוביל ברמה הארצית. הפורום הוא אחת הבמות היחידות, למרבה התדהמה, למאות אלפי צופי הטלוויזיה בארץ, שבוודאי ישמחו לערוץ אינפורמציה וביקורת על הנעשה בעולם הטלוויזיה והשידורים בארץ ובחו"ל. אני יודע שזה חסר לי. לפיכך החלטתי להרים את הכפפה - בעצם, את שתיהן - ולהפיח רוח חדשה בפורום. נראה לי שזו מטרה מספיק חשובה כדי לבחור אדם לפי הכישורים שלו, ולא לפי הוותק.
 

dht160

New member
אני רק רוצה להגיד

שלא כדי לצאת סתאם בהצהרות. עיתון רייטינג- לא יוצא שום דבר מהשיתוף פעולה איתם. לפני יותר משנה היינו שם בפגישה,דיברנו על דבריםנהדרים שאפשר לעשות והם אפילו אחרי זה לא התייחסו למנהלים. לגבי הקרנה זה נהדר-גם רציתי לעשות את זה פעם. אבל אל תצפו לגב מתפוז.המקסימום שהם יתנו (אמרו לי) זה דגל. לא מקרן או משהו. רז
 

SethDoe

New member
אני לא מתכוון לרגע שזה יהיה קל, אבל

שווה לבדוק את הנכונות והיכולת של רייטינג לשיתוף פעולה. הפורום יכול להרוויח הרבה מבן ברית כזה, ולכן לא כדאי לוותר מראש על הניסיון לשיתוף הפעולה.
 

Jack Cole

New member
אויש תנוח

ותתעורר בהדרגה. (ותפסיק לדחוף לכאן לכל הודעה את המרמור שלך.
)
 

d@r121

New member
לומדים להכיר את: SethDoe

אתם יודעים מה הנוהל: הוא מציג, אתם שואלים, הוא עונה אתם מתרשמים. (וזה הרבה יותר קל עכשיו כשכל מה שיש לי לעשות זה לשרשר)
 
למעלה