לולאת ולובסקי

מצב
הנושא נעול.

סוניק2222

New member
לולאת ולובסקי

לולאת ולובסקי
גידו, משיהו יודע להסביר מה זה בדיוק לולאת ולובסקי (צומת בגין ופרשת דרכים בת"א)?
הבנתי שזאת הכנה כלשהי לרק"ל ומשהו שאמור לאפשר כניסה למע"ר הצפוני.
אבל לא הצלחתי למצוא מידע קונקרטי יותר של איך זה אמור להיראות. בכל מקום מופיעה תמונה סכמטית מאוד שמצויה גם על השלט באתר.
לא הצלחתי להבין משם כלום.
 

orchilit

New member
חלק מהתשובות-

לולאת ולובסקי
גידו, משיהו יודע להסביר מה זה בדיוק לולאת ולובסקי (צומת בגין ופרשת דרכים בת"א)?
הבנתי שזאת הכנה כלשהי לרק"ל ומשהו שאמור לאפשר כניסה למע"ר הצפוני.
אבל לא הצלחתי למצוא מידע קונקרטי יותר של איך זה אמור להיראות. בכל מקום מופיעה תמונה סכמטית מאוד שמצויה גם על השלט באתר.
לא הצלחתי להבין משם כלום.
חלק מהתשובות-
יש איפשהו כתבה על זה , וכבר היה שרשור על זה כאן. אני בטוח שותיקי השבט אולי יפרטו בהמשך. אבל בגדול :

הלולאה הזו שתרד מדרך בגין (אחרי תחנות האוטובוס, היכן שהכניסה לחניון בפארק וולובלסקי-קרני), ותיהפך לכביש במקום ירידת הולכי הרגל של היום , תאפשר נסיעה למגדלי הצעירים (אזור המע"ר הצפוני) שיהיו בצד השני של דרך בגין (רסיטל לשעבר) ולשאר המגדלים שקמים שם, מעין כביש שירות לשם), דרך מנהרה (שעד היום שימשה כמנהרה להולכי רגל מתחת לדרך בגין) , ממנה גם אפשר יהיה לצאת חזרה לדרך בגין לכיוון דרום בלבד. בשטח האי שיווצר, יוקם מרכז שליטה ובקרה לרכבת הקלה.
 

סוניק2222

New member
אז למה בעצם צריך תשתית כזאת מורכבת?

חלק מהתשובות-
יש איפשהו כתבה על זה , וכבר היה שרשור על זה כאן. אני בטוח שותיקי השבט אולי יפרטו בהמשך. אבל בגדול :

הלולאה הזו שתרד מדרך בגין (אחרי תחנות האוטובוס, היכן שהכניסה לחניון בפארק וולובלסקי-קרני), ותיהפך לכביש במקום ירידת הולכי הרגל של היום , תאפשר נסיעה למגדלי הצעירים (אזור המע"ר הצפוני) שיהיו בצד השני של דרך בגין (רסיטל לשעבר) ולשאר המגדלים שקמים שם, מעין כביש שירות לשם), דרך מנהרה (שעד היום שימשה כמנהרה להולכי רגל מתחת לדרך בגין) , ממנה גם אפשר יהיה לצאת חזרה לדרך בגין לכיוון דרום בלבד. בשטח האי שיווצר, יוקם מרכז שליטה ובקרה לרכבת הקלה.
אז למה בעצם צריך תשתית כזאת מורכבת?
כל המגדלים שצפויים להיות בצד המזרחי של בגין הם פשוט חלק מרחוב.
למה צריך כביש גישה נפרד אליהם?
 

down under

New member
כי לפי מצב הכבישים נכון לעכשיו

אז למה בעצם צריך תשתית כזאת מורכבת?
כל המגדלים שצפויים להיות בצד המזרחי של בגין הם פשוט חלק מרחוב.
למה צריך כביש גישה נפרד אליהם?
כי לפי מצב הכבישים נכון לעכשיו
אי אפשר להגיע למדרכה (כלומר לכניסה לחניון של מגדלי הצעירים כשהם יהיו מוכנים) שליד המקום בו יבנו מגדלי הצעירים
מר"ג, מגבעתיים, מפ"ת, מאיילון צפון (מאיילון דרום ממילא אין יציאה במחלף הרכבת), בני ברק, ומרח' ארלוזורוב של ת"א ובעצם מצפון ת"א למי שבא על נמיר דרומה
ופונה שמאלה לרח' על פרשת דרכים.

היות ושני המגדלים גם יחד יכילו כמה מאות דירות, קרי מעל ל-1,000 איש שיתגוררו בשני מגדלי הענק, בני כ-40 קומות כל אחד,
זה מאוד לא הגיוני וגם לא הגון שיהיה קשה להחריד להגיע לשם ברכב, הכוונה לתושבי המגדלים הללו.
כיום יוכלו להגיע לשם, הכוונה אילולא היו בונים את הלולאה הזו, רק מי שמגיע מדרך בגין/שד' שאול המלך.
מאוד לא הגון ולא הגיוני לחייב את מאות הדיירים של המגדל הזה לבצע סיבוב ענק בכל פעם שהם רוצים להחנות את רכבם בחניון התת קרקעי של הבניין שלהם.
 
ולמיטב ידיעתי זה לא רק שני המגדלים האלה

כי לפי מצב הכבישים נכון לעכשיו
אי אפשר להגיע למדרכה (כלומר לכניסה לחניון של מגדלי הצעירים כשהם יהיו מוכנים) שליד המקום בו יבנו מגדלי הצעירים
מר"ג, מגבעתיים, מפ"ת, מאיילון צפון (מאיילון דרום ממילא אין יציאה במחלף הרכבת), בני ברק, ומרח' ארלוזורוב של ת"א ובעצם מצפון ת"א למי שבא על נמיר דרומה
ופונה שמאלה לרח' על פרשת דרכים.

היות ושני המגדלים גם יחד יכילו כמה מאות דירות, קרי מעל ל-1,000 איש שיתגוררו בשני מגדלי הענק, בני כ-40 קומות כל אחד,
זה מאוד לא הגיוני וגם לא הגון שיהיה קשה להחריד להגיע לשם ברכב, הכוונה לתושבי המגדלים הללו.
כיום יוכלו להגיע לשם, הכוונה אילולא היו בונים את הלולאה הזו, רק מי שמגיע מדרך בגין/שד' שאול המלך.
מאוד לא הגון ולא הגיוני לחייב את מאות הדיירים של המגדל הזה לבצע סיבוב ענק בכל פעם שהם רוצים להחנות את רכבם בחניון התת קרקעי של הבניין שלהם.
ולמיטב ידיעתי זה לא רק שני המגדלים האלה
אלא גם בניינים נוספים שייבנו לידם.
 

down under

New member
אם זה היה רק מגדלי משרדים

ולמיטב ידיעתי זה לא רק שני המגדלים האלה
אלא גם בניינים נוספים שייבנו לידם.
אם זה היה רק מגדלי משרדים
אזי זה לא כזה נורא.
שיבואו באוטובוסים וברכבות ובמוניות שירות וספיישל (וגם באופניים וברגל).
המיקום התח"צי אולי הכי טוב בארץ בכלל ובין הטובים בכל המזה"ת כולו.

אממה? ברגע שמדובר גם על אלפים רבים של דיירים (מתוכננים שם עוד כמה מגדלי דירות וגם לפחות מגדל אחד סטייל משה אביב, קרי הן משרדים והן דירות בבניין אחד)
זה באמת לא הגון (ובטח שלא הגיוני) שיהיה קשה מאוד לאדם להגיע לבית שלו במכוניתו, שזה שימוש כן לגיטימי ברכב (מבחינת התפיסה התח"צית הגעה לעבודה ברכב היא
לא הכי לגיטימית).
בכל המתחם הזה שבין מגדל קרדן לצומת שהיא המשכו של על פרשת דרכים/ערבי נחל, אפשר כיום להגיע רכבית רק מדרך בגין מצפון לדרום ורק משד' שאול המלך ממערב למזרח
וזה מאוד לא הגיוני/הגון.


כשהיה שם רק את רסיטל ואת מגדל קרדן והמחסנים של קופת חולים, אז ניחא.
בעוד כ-8 שנים יהיו שם מעל ל-2,500 דיירים ועוד אלפים רבים שיעבדו במגדלי המשרדים המרובים.
 

down under

New member
מספר תיקונים

אם זה היה רק מגדלי משרדים
אזי זה לא כזה נורא.
שיבואו באוטובוסים וברכבות ובמוניות שירות וספיישל (וגם באופניים וברגל).
המיקום התח"צי אולי הכי טוב בארץ בכלל ובין הטובים בכל המזה"ת כולו.

אממה? ברגע שמדובר גם על אלפים רבים של דיירים (מתוכננים שם עוד כמה מגדלי דירות וגם לפחות מגדל אחד סטייל משה אביב, קרי הן משרדים והן דירות בבניין אחד)
זה באמת לא הגון (ובטח שלא הגיוני) שיהיה קשה מאוד לאדם להגיע לבית שלו במכוניתו, שזה שימוש כן לגיטימי ברכב (מבחינת התפיסה התח"צית הגעה לעבודה ברכב היא
לא הכי לגיטימית).
בכל המתחם הזה שבין מגדל קרדן לצומת שהיא המשכו של על פרשת דרכים/ערבי נחל, אפשר כיום להגיע רכבית רק מדרך בגין מצפון לדרום ורק משד' שאול המלך ממערב למזרח
וזה מאוד לא הגיוני/הגון.


כשהיה שם רק את רסיטל ואת מגדל קרדן והמחסנים של קופת חולים, אז ניחא.
בעוד כ-8 שנים יהיו שם מעל ל-2,500 דיירים ועוד אלפים רבים שיעבדו במגדלי המשרדים המרובים.
מספר תיקונים
1. צומת שהמשכו של על פרשת דרכים (צומת זה זכר)
2. מדרך בגין מדרום לצפון ולא כפי שכתבתי
 

droriko

New member
מה????

כי לפי מצב הכבישים נכון לעכשיו
אי אפשר להגיע למדרכה (כלומר לכניסה לחניון של מגדלי הצעירים כשהם יהיו מוכנים) שליד המקום בו יבנו מגדלי הצעירים
מר"ג, מגבעתיים, מפ"ת, מאיילון צפון (מאיילון דרום ממילא אין יציאה במחלף הרכבת), בני ברק, ומרח' ארלוזורוב של ת"א ובעצם מצפון ת"א למי שבא על נמיר דרומה
ופונה שמאלה לרח' על פרשת דרכים.

היות ושני המגדלים גם יחד יכילו כמה מאות דירות, קרי מעל ל-1,000 איש שיתגוררו בשני מגדלי הענק, בני כ-40 קומות כל אחד,
זה מאוד לא הגיוני וגם לא הגון שיהיה קשה להחריד להגיע לשם ברכב, הכוונה לתושבי המגדלים הללו.
כיום יוכלו להגיע לשם, הכוונה אילולא היו בונים את הלולאה הזו, רק מי שמגיע מדרך בגין/שד' שאול המלך.
מאוד לא הגון ולא הגיוני לחייב את מאות הדיירים של המגדל הזה לבצע סיבוב ענק בכל פעם שהם רוצים להחנות את רכבם בחניון התת קרקעי של הבניין שלהם.
מה????
אז כל הבלאגן הזה שעושים בגן הרכבת זה בשביל 2 מגדלים של עשירים? לא היה שום מקום אחר בישראל לבנות את 2 המגדלים האלה? זה הזוי לגמרי. הייתי בטוח שהעבודות האלה קשורות לרכבת הקלה או משהו.
 

droriko

New member
וזה מבלי לדבר על הכסף הרב שנשפך על העבודות

מה????
אז כל הבלאגן הזה שעושים בגן הרכבת זה בשביל 2 מגדלים של עשירים? לא היה שום מקום אחר בישראל לבנות את 2 המגדלים האלה? זה הזוי לגמרי. הייתי בטוח שהעבודות האלה קשורות לרכבת הקלה או משהו.
וזה מבלי לדבר על הכסף הרב שנשפך על העבודות
 

down under

New member
מגדלי הצעירים זה ממש לא של עשירים

מה????
אז כל הבלאגן הזה שעושים בגן הרכבת זה בשביל 2 מגדלים של עשירים? לא היה שום מקום אחר בישראל לבנות את 2 המגדלים האלה? זה הזוי לגמרי. הייתי בטוח שהעבודות האלה קשורות לרכבת הקלה או משהו.
מגדלי הצעירים זה ממש לא של עשירים
זה לא מגדלי YOO או אקירוב או שאר מגדלי פארק צמרת שנמצא לא רחוק משם.

וברגע שמארגנים כמות דיירים כמו של שכונה גדולה, יהיו שם להערכתי בארבעת מגדלי המגורים (שני מגדלי הצעירים, מגדל מעורב משרדים ומגורים ועוד מגדל מגורים ששכחתי את שמו)
הללו משהו כמו 2,500 איש.
הם אכן זכאים לכך שתהיה להם תשתית תחבורתית סבירה והגונה אליהם הביתה.

העיריה וגם ועדת בניה מקומית וגם ועדת בניה מחוזית, כל אלו גם יחד וכל אחד לחוד, אשרו את הקמת המגדלים הללו.
 

droriko

New member
אתה באמת חושב

מגדלי הצעירים זה ממש לא של עשירים
זה לא מגדלי YOO או אקירוב או שאר מגדלי פארק צמרת שנמצא לא רחוק משם.

וברגע שמארגנים כמות דיירים כמו של שכונה גדולה, יהיו שם להערכתי בארבעת מגדלי המגורים (שני מגדלי הצעירים, מגדל מעורב משרדים ומגורים ועוד מגדל מגורים ששכחתי את שמו)
הללו משהו כמו 2,500 איש.
הם אכן זכאים לכך שתהיה להם תשתית תחבורתית סבירה והגונה אליהם הביתה.

העיריה וגם ועדת בניה מקומית וגם ועדת בניה מחוזית, כל אלו גם יחד וכל אחד לחוד, אשרו את הקמת המגדלים הללו.
אתה באמת חושב
שבן אדם ממוצע יכול לקנות דירה בבניין חדש מטר מהבורסה ועזריאלי?
 

down under

New member
המחירים שם הרבה יותר זולים ממגדלי

אתה באמת חושב
שבן אדם ממוצע יכול לקנות דירה בבניין חדש מטר מהבורסה ועזריאלי?
המחירים שם הרבה יותר זולים ממגדלי
yoo ובטח ובטח שממגדלי אקירוב.
למען האמת בהמון פרוייקטים של מרכז וצפון ת"א המחירים פר מטר הרבה יותר גבוהים בכל המקומות הללו מאשר מגדלי הצעירים.
מגדלי הצעירים זה לא מציעה גדולה. מגדל, סליחה שניים, שבכל אחד מהם מעל ל-250 דירות. כן, כן, המון דירות די קטנות.


וזה חוץ ממה שכתבתי שזכותם גם של עשירים לגור ושיהיו תשתיות תחבורה סבירות עד מעולות עד לבית שלהם.
 

droriko

New member
זה אולי לא יוקרתי כמו יו

המחירים שם הרבה יותר זולים ממגדלי
yoo ובטח ובטח שממגדלי אקירוב.
למען האמת בהמון פרוייקטים של מרכז וצפון ת"א המחירים פר מטר הרבה יותר גבוהים בכל המקומות הללו מאשר מגדלי הצעירים.
מגדלי הצעירים זה לא מציעה גדולה. מגדל, סליחה שניים, שבכל אחד מהם מעל ל-250 דירות. כן, כן, המון דירות די קטנות.


וזה חוץ ממה שכתבתי שזכותם גם של עשירים לגור ושיהיו תשתיות תחבורה סבירות עד מעולות עד לבית שלהם.
זה אולי לא יוקרתי כמו יו
אבל עדיין רק אנשים אמצעים יכולים לקנות שם דירה. הים לקנוטת דירה קטנה בכפר סבא זה קשה מאד אז מטר מהבורסה?
 

down under

New member
שוב, טיעוניך המתלהמים אינם לגיטימיים

זה אולי לא יוקרתי כמו יו
אבל עדיין רק אנשים אמצעים יכולים לקנות שם דירה. הים לקנוטת דירה קטנה בכפר סבא זה קשה מאד אז מטר מהבורסה?
שוב, טיעוניך המתלהמים אינם לגיטימיים
וזו תגובתי האחרונה לך בשרשור הזה בנושא הזה של כן או לא עשירים.
 

darkshadow1

New member
ולמה זה רלוונטי?

זה אולי לא יוקרתי כמו יו
אבל עדיין רק אנשים אמצעים יכולים לקנות שם דירה. הים לקנוטת דירה קטנה בכפר סבא זה קשה מאד אז מטר מהבורסה?
ולמה זה רלוונטי?
חובתה של המדינה לספק תשתיות לעשירים בדיוק כמו שזאת חובתה לספק תשתיות לעניים. אני מעדיף שהעשירים יגורו במגדלי מגורים בגובה 46 קומות באמצע תל אביב במיקום עם נגישות מעולה לתחבורה ציבורית מאשר שיגורו על נחלות של דונמים ויעמיסו עם הג'יפים שלהם על הכבישים שבהם נוסעים האוטובוסים של העניים.
 

down under

New member
א מחייה !


ולמה זה רלוונטי?
חובתה של המדינה לספק תשתיות לעשירים בדיוק כמו שזאת חובתה לספק תשתיות לעניים. אני מעדיף שהעשירים יגורו במגדלי מגורים בגובה 46 קומות באמצע תל אביב במיקום עם נגישות מעולה לתחבורה ציבורית מאשר שיגורו על נחלות של דונמים ויעמיסו עם הג'יפים שלהם על הכבישים שבהם נוסעים האוטובוסים של העניים.
א מחייה !
 

droriko

New member
סבבה,אבל למה דווקא שם?

ולמה זה רלוונטי?
חובתה של המדינה לספק תשתיות לעשירים בדיוק כמו שזאת חובתה לספק תשתיות לעניים. אני מעדיף שהעשירים יגורו במגדלי מגורים בגובה 46 קומות באמצע תל אביב במיקום עם נגישות מעולה לתחבורה ציבורית מאשר שיגורו על נחלות של דונמים ויעמיסו עם הג'יפים שלהם על הכבישים שבהם נוסעים האוטובוסים של העניים.
סבבה,אבל למה דווקא שם?
למה באמצע המקום אולי הכי עמוס תחבורתית בארץ? לא חסר מקום למגדלים כאלה בשכונה החדשה בשדה דב?
 

darkshadow1

New member
איזה שכונה חדשה?

סבבה,אבל למה דווקא שם?
למה באמצע המקום אולי הכי עמוס תחבורתית בארץ? לא חסר מקום למגדלים כאלה בשכונה החדשה בשדה דב?
איזה שכונה חדשה?
במקרה הטוב יתחילו למכור שם דירות ב-2017, בזמן שאת הדירות במגדלי הצעירים התחילו לשווק ב-2011. הפעם האחרונה שבה ניסו להתערב ביד גסה בצד הביקוש על מנת לדחוף מדיניות ממשלתית קרתה בזמן ממשלת קדימה ועל ההשלכות של המהלך המטומטם ההוא כולנו משלמים עד היום.
 

darkshadow1

New member
לא מדובר על "שני מגדלים של עשירים".

מה????
אז כל הבלאגן הזה שעושים בגן הרכבת זה בשביל 2 מגדלים של עשירים? לא היה שום מקום אחר בישראל לבנות את 2 המגדלים האלה? זה הזוי לגמרי. הייתי בטוח שהעבודות האלה קשורות לרכבת הקלה או משהו.
לא מדובר על "שני מגדלים של עשירים".
מדובר על מעל 300,000 מ"ר של שטחי משרדים, 1,000 דירות ומעל 30,000 מ"ר של שטחי מסחר. בתרגום לעברית, משהו כמו פעמיים מרכז עזריאלי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה