לויקטור או ערן אולי תורידו את התשלום על פתיחת

ronenr121

New member
לויקטור או ערן אולי תורידו את התשלום על פתיחת

מדינה חדשה בכל מקרה המשחק ישוחזר אז תורידו את המגבלה הזאת
 

sayar3

New member
עוד לא עלה המשחק בחזרה כבר דורשים כסף???

חלאס כמה אפשר להיות ככה? ויקטור האמנתי שאתה קונה את המשחק למען הקהילה-כנראה שהתבדיתי. היום אתה לא יכול לפתוח מדינה בלי לשלם. חבל שככה.......
 

klod bokevski

New member
איציקו למה לבוא ברע

ויקטור עוד לא שיחזר את המשחק ועוד לא עשה את העידכונים הוא הודיע כבר שהמשחק לא יהיה בתשלום זה לוקח זמן ויקטור
 

sayar3

New member
אני לא בא ברע-אני פשוט מאוכזב.

אם העדכונים עוד לא הוכנסו אז ככה או ככה אין סיבה שהמשחק יהיה בתשלום. אין גם סיבה שלא נוכל לפתוח מדינות ולהינות מהמשחק כי גם ככה יהיה שיחזור לא?? אז למה קיבינימאט עדיין להתנות פתיחת מדינה בתשלום כסף?? חיכינו שבועות שהמשחק יעלה-כולנו שמחנו שויקטור נכנס לתמונה-אבל שהוא כבר עלה יכולים לשחק בו רק אלו שכבר עם מדינות קיימות.זה נראה לך פייר?לי לא כלכך כי אחרי שנתיים וחצי כמעט במשחק הזה נראה לי שמגיע לי לשחק גם אם השמידו אותי בעבר.
 
רק ויקטור יכול לענות למה עדיין המדינות בתשלום

אבל הגיוני יותר ש"ויקטור עוד לא שיחזר את המשחק ועוד לא עשה את העידכונים" ככה, שהוא לא מחזיר פה ואז שם. הכול הוא יחזיר כשיהיה השחזור.
 
עזבו את ויקטור בשקט בבקשה..

הוא הודיע שמשחק ישוחזר ל 25/10. כלומר כל המדינות החדשות תעלמנה גם כן..לא חבל על העבודה? וסתם לעשות שינויים חלקיים בקוד המשחק כדי לספק את הדרישות זה ביזבוז של הזמן. עדיף שיושקע הזמן הזה בשיפור/תיקון.
 

AshkenaziAmiti

New member
השאלה היא למה חיכית חצי שנה?

והתשובה....טוב שנינו יודעים שמה שלא תגיד תצא פתטי
 

AshkenaziAmiti

New member
חחח לא שאלתי לְמָה חיכית שאלתי לָמָה חיכית

חחחח כי פתטי לבזבז חצי שנה(או בכלל זמן) על המשחק הזה....יאללה תודו בזה הייתה תקופה נחמדה הגיע הזמן להגיד יפה שלום ושכל אחד ייפרד לדרכוץ מה שכן הפורום יכול להמשיך להתקיים,אני די נהנה פה לפחות
 

AshkenaziAmiti

New member
טוב האמת שזה באמת נחמד שיש מישהו שצוחק

כמעט מכל מהבדיחות שלי....זה נותן טעם לחיי. טעם מעט מר כמובן בשקלול עם הגורמים האחרים שנותנים טעם כלשהוא לחיי,אבל עדיין טעם. ואם יש טעם,ממשיכים ללעוס. ואם הגבלת התווים בהודעה עוד רחוקה,ממשיכים לחפור. אז....אממ.........אממממ.....טוב נראה לי שאני אחרוג ממנהגי הפעם.
 

AshkenaziAmiti

New member
חחחח משפט לחיים שורה ראשונה בחתימה

אני לא מספיק רציני בשביל לעשות דברים כאלה,אבל זה טוב חח.אשכרה שהחתימה שלך תוכל להביא תועלת לאחרים. אפילו אין לי פרטים בחתימה,ואני מנהל לשעבר של ברית!בטח המון אנשים שפעם רצו להצטרף ועכשיו רוצים לשאול אם אנחנו אולי פותחים את הברית עוד מעט ואם זה רלוונטי עדיין לבקש להצטרף רוצים לדבר איתי.ואני מונע זאת מהם! אני פונה לכל האנשים המסכנים האלה:באמאשכ'ם,עזבו אותי בשקט. אחלה חתימה קיצר
 

maxtv

New member
סעמאק..

אני עדיין לא מיומן מספיק בהבנת התפוז -.- הסמיילי בסוף היה אמור להיות :
 

klod bokevski

New member
זה לא שישבתי חצי שנה עם כפות ידיים רועדות

מול המחשב וחיכיתי שהמשחק יחזור =/ ואני רואה שאמרת שלום יפה?.. ו... (נפרדת לדרכך? או שאתה מבלה את רוב שעות היום בנסיון להצחיק את מקס בפורום?)
 
למעלה