לוח עץ + פסיפס

לוח עץ + פסיפס

אני מבקשת את עזרכתם בכמה עניינים.... יש לי פינה בה אני רוצה להתקין מעין מדף רחב שנועד להסתיר מתחתיו מקום אחסון לא יפה במקום מרכזי בבית.... זה אומר שהמידות מוכתבות לי מראש. אני מתלבטת בין כמה אופציות ומקשת את עצתכם ברעיונות לביצוע וכן איפה אפשר להשיג במחיר טוב.... - האפשרות הפחות מיוחדת- פלטת עץ צבועה. -להכין פלטת עץ על ידי חיבור של קרשים. -להשיג פלטת מיוחדת- כמו דלת של ארון ישן .- איפה אפשר להשיג??? אפשרות שחשבתי עליה לעיטור ה"מדף" היא פסיפס- איך עושים על פלטת עץ? אני צריכה ליצור מגרעת ולמלא אותה? איפה מומלץ לקנות חומרים? המון תודה!!!!!!!!!!!
 
פסיפס ממה ? חשוב להתנסות בנושא הזה,ולאו דווקא במדף שאת מחפשת. ישנם סוגים שונים כמו זכוכית או אבן. צריך כלים. ולא מעט ידע. החליטי קודם מה את שמה שם. גם אם צובעים , אפשר לעטר. עוד על הנושא , תוכלי לשלאול בפורום אומנות שימושית 505.
 
הפסיפס זה העניין השולי כאן...

אני חושבת על דרכים לעטר את המדף הזה. אופציה אחת זה צביעה וציור על זה (עשיתי כבר מספר רהיטים כאלו, כולל חדר שינה שלם אז זה לא בעיה) אבל אני רוצה מראה קצת אחר ולכן חשבתי על פסיפס. אבל העניין כאן- עלויות של מדף= פלטת אחידה מול הכנה מקרשים, או מאיפה משיגים לוח מיוחד כמו דלת ישנה???
 
מחפשים... מקומות של איסוף גרוטאות. להסתובב ברחובות, ולחפש רהוט שזורקים.
 
למעלה