לוח מודעות

הורסמאן

New member
הצעת יעול

אם לוח המודעות יוכל לקבל קישור נפרד בראש הדף זה יאפשר נגישות וימלא טוב יותר את יעודו.
 

Ride Or Die

New member
למכירה סוס קפיצות

פיינצ'ה פיינט קטן וחמוד עם הרבה כישרון... מי שרוצה פרטים שישלח לי מסר
 

lions queen

New member
../images/Emo23.gif../images/Emo45.gifאכן מוכשר..

וגם יפיוף
ערן תגיד יש לך מסנ?
 

quarter

New member
שלום , אני מחפש בית עם גינה ...

שלום , קוראים לי בילבו והבעלים שלי מחפשים לי בית חדש , אפילו הבטיחו לי שהם מוכנים להתפשר על כסף אבל לא על הרמה של הבית והבעלים החדשים. תבינו , אני הסוס הכי חמוד שראיתם מעודכם , אני בן שלוש , אבא שלי היה קוורטר טהור ואמא מקומית (לפעמים אני לבד, אני נזכר בה ....) . אני יודע ואוהב לרכב בסיגנון מערבי , חולה על טיולים בחוץ , ובחיים אני לא אגיד לא לתפוח או גזר טוב . אני יודע שאני ממש יפה אבל אני לא שחצן או משוויצן בפני סוסים אחרים , להפכך , ממש לא סוס דומיננטי ואני לא חייב להיות תמיד ראשון . בכל מיקרה, אבא הבטיח לי שאם הבעלים החדש לא ימצא חן בעיני ( או בעיניו ) אני לא עובר למקום החדש. אז אם נראה לכם שאתם מכירים אנשים שמכירים מישהו שאוהב אבל ממש ממש אוהב לטפל בסוסים ולא רק לרכב עלהם , תגידו לאבא שלי , טוב ? אה כן , ויש כאן גם תמונה שלי רק שתראו ....
 

הורסמאן

New member
אני לא רוצה לבאס אותך

אבל אנא מסור לבעלים שלך, שהבעיה היא לא מי שיקנה אותך היום או מחר, אלא זה שיקנה אותך ממנו בשלב יותר מאוחר. לצערי, קשה מאוד להבטיח עתיד של סוס וסביר להניח שבשלב מסויים תפול בידיים הממממממ חרא. הייתי מציע לבעלים שלך דווקא לא להתפשר על המחיר, כי מה שעולה בזול שווה בזול, ולכן כדאי שבנוסף למקום טוב הוא גם ידרוש עליך מחיר טוב. או שאם להתפשר, אז עד הסוף ושלא ימכור אותך אלא יעביר אותך וישאיר בידיו את הברירה לגבי הידיים שתגיע אלהים בעתיד.
 

quarter

New member
אתה לא מבאס

אתה לא מבאס , חוץ מהמוות בימנו שום דבר לא בטוח , אבל זה אומר שלא צריך לעשות את המקסימום . תחשוב חיובי יהיה חיובי. ובקשר לכסף , כסף זה רק כסף .
 
בעיני אתה מקסים ../images/Emo99.gif

מה זה ה BS על התחת שלך? אני מקווה שלא בולשיט
(ומסכימה שאמנם אי אפשר לדעת לאן סוס מתגלגל הלאה, אבל צריך לקוות לטוב ולא להתפשר על בית טוב, בזמן שמחיר הוא פונקציה של מידת הרצון למכור).
 

quarter

New member
זה מ .. Bilbo baginS

השם בא אחרי הסימון . אנשים עזבו אותכם לדבר על כסף כל הזמן , שכחתם שאתם אוהבים סוסים . אז תחפשו לי בית עם גינה ואת הכסף תשאירו לאבא שלי שידאג !!!!
 

quarter

New member
זה מ .. Bilbo baginS

השם בא אחרי הסימון . אנשים עזבו אותכם לדבר על כסף כל הזמן , שכחתם שאתם אוהבים סוסים . אז תחפשו לי בית עם גינה ואת הכסף תשאירו לאבא שלי שידאג !!!!
 

Hunny Bun

New member
כזה חמוד ../images/Emo66.gif

חבל שאין לי חצר. אני גם לא הייתי מתפשרת על בית טוב ובעלים אוהבים. למרות שבאמת אי אפשר לשלוט על הידיים הבאות אליהם יגיע הסוס, בית טוב מוריד את הסיכויים של הסוס להגיע בעתיד לבית רע.
 

quarter

New member
אממממ.....

מסורס זה אומר שאין לי ביצים נכון ? אז כן אני כזה. אבל אני לא צריך אותם , הווטרינר שהוריד לי אותם אמר שככה הכי טוב .
 

stary1

New member
../images/Emo55.gifחח

אני דווקא מעדיפה מסורס, כי בעדר שלי יש כבר 3 סטאליונים והם צריכים הפרדה..ככה שאם אני ארצה להוסיף חבר חדש אז הוא יצטרך להיות מסורס
 

dixie chick

New member
גם תמונה מפרופיל יכולה לעזור

מכאן אתה נראה חמוד מאוד, בהחלט קניה טובה למישהו שמחפש סוס טיולים ואולי קצת מעבר, אבל כדי לראות את המבנה שלך כמו שצריך צריך תמונה טובה, למשל נראה שאתה קצת לא פרופורציונלי וזה בהחלט יכול להיות אשמת הצילום ובכלל לא נכון! אתה מסורס? וגר לבד כרגע?
 

quarter

New member
ואוו כמה שאלות ...

פרופו..מה ? אל תסבכי אותי במילים קשות . אני בסדר גמור , יש לי תחת גדול שהולך יופי עם שאר חלקי הגוף . כן אני מסורס , ולא אני עוד נורא קטן בשביל לגור לבד ( בן 3) , אולי שאני אהייה גדול . אני גר בחווה ויש לי מלא חברים , אבל רק שניים ממש טובים שאני אוהב לשחק איתם, ויש כמה שלא נחמדים אלי בכלל , וכל הזמן מנסים לבעוט בי , אז איתם אני לא משחק.
 
למעלה