לוח מבחנים מזעזע

amitk80

New member
לוח מבחנים מזעזע

שימו לב איזה לוח מבחנים מזעזע יש לי: 1. תכנות בסאס 02.02 2. חשבונאות למערכות מידע: 04.02 3. כריית נתונים ומבוא למשאבי אנוש ב 05.02 באותה שעה 08:30 4. מודלים סטטיסטים ב': 06.02 מה עוד אפשר לעשות חוץ מלפנות למזכירות החוגים ומרצים שינסו ללחוץ?
 

מֵירַב

New member
לא אשכח את השבוע שהיה לי לפני ימבה שנים,

5 מבחנים בשבוע
אולי אפשר לפנות לנציג חוג / לאגודה
 

אליהו ד

New member
ככה זה שנה ג',אין מסלול אחיד לכל החוג

בעיני זו ברכה כי בעצם מאלצים ללמוד כמו שצריך במהלך הסמסטר.
 

amitk80

New member
ועוד בשיחה עם החוג שלי

לסטטיסטיקה נאמר לי שאין להם הרבה מה לעשות והם ינסו טיפה לרווח את המבחנים ומקסימום כיוון שיש מבחנים שמתנגשים באותו יום אז הציעו לי מועד ג'. זה דברים שגם ככה מגיעים לנו בתור סטודנט. איריס אם את רואה את פליקס אני מבקש שיחזור אלי דחוף בנושא הזה. ניסיתי לתפוס אותו אתמול פעמים והוא טרם חזר אלי.
 

amitk80

New member
יש לי יום אחרי יום

בממוצע יש יום אחרי יום מבחן. אני מציע שאת כל הטענות להפנות למשרד אקדמאי באגודה ואם זה לא הולך אז לעלות לדיקנאט
 

noonesmart

New member
מנסיון עדיף לא לפנות לשום מקום ולא לנסות

לשנות כלום. זה רק יהפוך להיות יותר גרוע. במקום מבחן יום אחרי יום יהיו לך 2 מבחנים ביום אחד או יותר. בקשר למועד ג, מציעים את זה לכולם בכל החוגים?
 

amitk80

New member
אז ככה

מועד ג' מציעים רק במקרה שיש לך שני מבחנים מתנגשים באותה שעה ובאותו יוםץ על הסטודנט לבחור במה הוא ניגש למועד א' ולמה במועד ב'. אם הסטודנט הצליח במועד ב' הוא יכול לא לגשת לג'. אם הוא מחליט לגשת לג' הוא צריך להרשם במערכת ממוחשבת. מאוחר מדי יקירתי, יש כבר סטודנטים שפנו אל האגודה בנושא והם כבר החלו לטפל בזה אז ככה שאני ראיתי טעם לפנות ואני לא חושב ש 5 מבחנים בשבוע עם כל הניסיון של לדחות למועדי ב' זה נורמלי רק משום שהאוניברסיטה מנסה לקצץ בחדרים. זאת לא בעית מבחנים אלא בעית חדרים!
 

berta84

New member
מועד ג' נותנים גם אם המבחנים הם לא באותה שעה

אלא יש 4 שעות ומטה בין סיום מבחן אחד לתחילת השני
 
למעלה