לוח השידורים האלטרנטיבי לשבוע האירוויזיון 2020

E u r o b o y

New member
לוח השידורים האלטרנטיבי לשבוע האירוויזיון 2020


אז נכון, אירוויזיון 2020 ברוטרדם לא יתקיים בשבוע הבא
- אבל במקומו נקבל במהלך כל השבוע
שלל משדרים ואירועים מיוחדים שיפצו במשהו על ביטול התחרות לראשונה בהיסטוריה - כשבראשם, משדר Europe Shine A Light במוצ"ש הבא ב-22:00.

המשדרים והאירועים המרכזיים במהלך שבוע האירוויזיון:

שבת | 9.5, 22:00, svtplay.se
Eurovision: Inför ESC - ב-SVT יציגו את כל השירים, 20 יעלו לגמר

שני | 11.5, 22:00, כאן 11
העזנו לחלום - פרק 1 של הסרט התיעודי מאחורי הקלעים של אירוויזיון 2019 בתל אביב

שלישי | 12.5, 22:00, Eurovision.tv
הצגת השירים שהיו אמורים להתחרות בחצי גמר 1 (לפי סדר ההופעה שתוכנן)

רביעי | 13.5, 21:00, כאן תרבות (ברדיו ובדיגיטל)
אירוויזיון 2020 - תוצאות האמת: ישראל בוחרת את 20 הגדולים של השנה

רביעי | 13.5, 22:15, כאן 11
העזנו לחלום - פרק 2 של הסרט התיעודי מאחורי הקלעים של אירוויזיון 2019 בתל אביב

חמישי | 14.5, 22:00, Eurovision.tv
הצגת השירים שהיו אמורים להתחרות בחצי גמר 2 (לפי סדר ההופעה שתוכנן)

חמישי | 14.5, 22:00, svtplay.se
Eurovision: Sveriges 12:a - משדר תוצאות ההצבעה השוודית - 20 הגדולים

שבת | 16.5, כאן 11
העזנו לחלום - פרק 3 של הסרט התיעודי מאחורי הקלעים של אירוויזיון 2019 בתל אביב

שבת | 16.5, 22:00, כאן 11
Europe Shine A Light - המשדר המרכזי שיכיל הופעות של זוכי אירוויזיון ושלל הפתעות

 

babyface19

New member
קבלו את ה"מאמות", זוכות המלודי, בקאבר נהדר ל"Toy"

היום שודר הפרק השישי של Eurovision Home Concerts.
להלן הפרק המלא, אבל אתם מתבקשים לכוןן את הסרטון ל-1:07:10, כי שם נפגוש ב"מאמות", זוכות המלודי על חודה של נקודה נותנות כבוד לנטע ומבצעות קאבר מרגש ומהנה כאחד לזכה אירו' 2018.
תיהנו


 

צIIת Kuss

New member
פייר? זה מרגיז

היינו אמורים להיות עכשיו בעיצומו של שבוע החזרות, להכיר את הבמה והתאורה, את האלמנטים הזזים, את הרקע הגרפי של כל מדינה ומדינה, מי משתמש בפירוטכניקה, אילו אביזרים יהיו הפעם וכד'. זה מעצבן שאין את זה.

אני אף פעם לא משתמש בטוויטר ובאינסטוש אלא רק בשבוע החזרות שאני עוקב אחר כל בלוגר ובלוגר כדי לקבל איזו תמונה בלעדית או וידאו קצרצר באיכות גרועה של הבמה, והשנה אין לי את זה!!

לפחות זכינו בעונת קדמים, אמנם היא הייתה חלשה אבל הסנרמו היה מצוין (האיטלקים לא ידעו אז מה יבוא עליהם חודש לאחר מכן) ולפחות זכינו בזה. אבל עונת הקדמים היא כלום ושום דבר לעומת העינוג העל-חושי שאנו מקבלים אחרי תקופת בין המיצרים, היינו התקופה מיום בחירת השיר האחרון ועד ליום החזרות הראשון. זוהי תקופה צחיחה שמסתיימת בקול תרועה עם פתיחת החזרות המרגשות.

אני עצבני
לכו תחכו עכשיו שנה שלמה עד לשבוע החזרות הבא... אם בכלל. שהרי גם אירוויז 2021 לא בטוח שיתקיים. כוס אמק ערס.
 

babyface19

New member
אני הכי מבין אותך, אבל חבל על העצבים......

אתה יודע איך זה - בריאות היא מעל לכל. עם זאת, היה עלינו מראש את האכזבה הצפויה לנו עם ביטול התחרות, כשראינו איך הנגיף מתחיל להתפשט באירופה. זה היה ברור כשמש לאומנים, ליוצרים , למארחת, ולנו - המעריצים האכזבה הצפויה.
מסכנים ההולנדים שעד שהם זכו . לקח 44 שנים להגיע לזה (לא מחשיב כרגע את זה שהם אירחו במקומנו ב-1980).
&nbsp
אגב,
אתה יודע את מי אתה צריך לקלל - אך ורק את הסינים, שהמיטו אסון על כל העולם, גם אם זה בשוגג. הם הוציאו את כל העולם משגרת חייו.
אתה יודע, אני רוכש מוצרים מסין ב"אלי אקספרס" או מ"EBAY". על המוצרים שאתה משתמש ונהנה מהם כתוב "Made in China", אבל בחיים שלי לא חלמתי שאני אומר על אולי מוות פוטנציאלי שלי או של אלה שנפטרו מהנגיף "Made in China".
 

babyface19

New member
Efendi בביצוע לייב אקוסטי ל"קלואפטרה" - ממש ללקק את האצבעות

מבחינתי זה אחד מ-7 שירים שאני אשמור משנה זו.
הלוואי ולאזרים יהיה שכל וישלחו אותה גם ב-2021.
הנה גם ביצוע שלה ל"דריפ-דרופ" של בת ארצה סאפורה שייצגה אותם ב-2010.



 
גם אני רציתי להמליץ על הביצועים שלה - במיוחד הקאבר.

בביצועים לשירים עצמם מי שהפתיע אותי מאוד לטובה היה דווקא הבריטי ג'יימס ניומן עם My Last Breath.
 
יפה אבל

זה וידאו ערוך. לא סשן לייב. זה קצת מוריד אבל היא מעולה. יפה ממש ודומה לסאפורה אותה היא גם מבצעת. הופתעתי מקליאופטרה, פתאום השיר נשמע יפה. אני שונא את הסוף שלו בגירסא המקורית יש שם ביטים חופרים ומוגזמים, אבל תכלס זה אמור היה להיות אחד הנאמברים המעניינים השנה.
הכי הופתעתי מלאה סירק אותה אני לא סובל עד מתעב את השיר שלה שלעולם לא אאזין לו, אבל הקאבר שלה לעיפ לאב ווז אפשע ממש טוב והשליטה שלה שם בכלים מזכיר לי שראיתי ביצוע מדהים של נטע לאני כחול אם הייתי ירוק הייתי מת , מה שמביא אותי לחשוב איך זה שאף אחד מהזוכים האחרונים לא משתתף בהום קונצרטס? דנקן נטע סלבדורי. שני האחרונים עשו לא מעט הופעות לייב מביתם. מה עם לורין. ומונס וקונצ'יטה? אה וראיתם איזה גרועה ערילנה? ממש אבל. האמת חוץ מלאה לא היה אף ביצוע טוב נוסף. תכלס עד עכשיו מלבד וידאו אחד שהיו בו כמה ביצועים טובים עליו כבר דיברתי כל השאר חלשים עד גרועים.
מצרף את נטע שבאמת הייתה מעולה. מתחיל ב 1:58.
ואהוב ליבי מבצע את בילי שגם אותה אני אוהב.
סלבדורי ב"ה הסב לי הרבה נחת בתקופת הסגר. כפרעליו

&nbsp
(קולטים שצירפתי את סלבדורי ונטע ביחד? מי היה מאמין..



 

צIIת Kuss

New member
אני שבור, מרוסק.... לא יכול יותר....

היום אושפזתי במחלקה סגורה אחרי שעברתי התמוטטות עצבים חמורה כאשר הבנתי שהיום אמור היה להתקיים חצי הגמר הראשון ולראשונה בהסטוריה זה פשוט לא יקרה. טופלתי במכות חשמל והמון מורפיום וכעת חל שיפור ניכר במצבי. עדיין אני לא יודע מה לעשות עם עצמי, ביטול האירוויז זה הדבר הנוראי ביותר שאי פעם קרה לי ובכלל, שאי פעם קרה. בהסטוריה. איך ממשיכים מכאן? גם ככה שנה שלמה לחכות עד האירוויז הבא זה נצח אז שנתיים?? אני מתחיל להבין שקורונה הזה זה עניין רציני ומשכך החלטתי מהיום להפסיק ללקק את העמודים באוטובוס איפה שמחזיקים כדי לא ליפול.
 

babyface19

New member
ואגב, לולא קורונה , ישראל היתה שיר 15 בסדר ההופעה בסמי

אחרי נורבגיה.
להגיע עם עוד מכות חשמל?
 

צIIת Kuss

New member
השיר הישראלי השנה מאוד שנוא עליי

וממילא אין לי סנטימנטים כלפי מדינה זו או אחרת, שהרי אני צופה באירוויז מסיבה אחת בלבד: האלמנט הזז בבמה. זה כל מה שמעניין אותי באירוויז ובכלל בחיים. אותי לא מעניין אם ישראל שיר 15 - אותי מעניין אם בזמן ההופעה נעשה שימוש באלמנט הזז בבמה.
 
אתמול תליתי תחתונים ליבוש וכמעט התמוטטתי בבכי...

... על התחתונים היה לוגו UNO
 

צIIת Kuss

New member
השאלה היא איך ממשיכים מכאן?

האירוויז הזה בוטל ובכלל לא בטוח שיהיה אירוויז בשנה הבאה. יתכן שעד מאי 2021 כבר יהיה חיסון אך זה לא אומר שיהיה אירוויז שכן ההכנות למופע מתחילות כבר עם סיום האירוויז שלפניו. וכל ביטול שכזה זה נזק של מיליונים.

אז מה עושים? שמישהו פה יבוא ויגיד לי מה עושים. איך ממשיכים? אין תקווה, אין אור בקצה המנהרה... למה דווקא הדור שלנו ספג מגפה. מה היה קורה אם המגפה הזו הייתה מתפרצת עוד מאה שנה? למה דווקא אנחנו??
 

babyface19

New member
הנה המשך ל-2021: גם בשנה הבאה בני כריסטו (המשוגע) ישתתף

עוד אחד שמפצים בדומה ל-13 אחרים (ביניהם עדן אלנה), ומראש הודיעה רשות השידור הצ'כית שהוא ייצג באירו' 2021 (אם יערך) , וכך עוד קדם שהיה בשלוש השנים האחרונות ,כבר לא יערך ב-2021.
נכון לעכשיו זה בערך שליש מהמשתתפות לשנה הבאה.
בקצב הזה לדעתי נגיע לחצי מהתחרות של אומנים משנה זו.
http://esctoday.com/180108/czech-republic-ct-confirms-benny-cristo-for-eurovision-2021/
 

צIIת Kuss

New member
הצילו אני מתמוטט פה... די אי אפשר יותר

היום אמור היה להיות החצי גמר השני... בת אחותי שמחה הייתה אמורה לבוא אליי ולעלוץ איתי. הייתי אמור להגיש לאורחים קבבוני טלה, קוסקוס ובסבוסה. שום דבר מזה לא קורה.... אני לא מסוגל להתמודד! ואף כדור לא עוזר. אני לא... אני לא יכול.... זה קשה מנשוא
 
נו יופי ואז מה הייתן עושות את ושמחה??

מלבד לאכול?
הייתן צופות בילדות שמנסות להיות אמריקקיות (ערילנה, עטנה, ויקטוריה, שטפניה, עליג'ה), בילדים שמנסים להיות אמריקקים(וינסנט, עקסל), בשיר בינוני שמשומה מוביל בסקרים(איסלנד), במפגרת בת 60 שנזכרה שבגיל עשרים היא ניסתה להיות מבוגרת בת ששים אז עכשיו היא מנסה להשלים את מה שלא עשתה בגיל עשרים. נו מי? בסתומה טיפשה בלתי נסבלת שצורחת יחד עם כלים רועשים אחרים ובלתי נסבלים גם הם סמנטינעעעעעע סתמי כבר סתמי!!!! נו להמשיך??? מה הייתן עושות את ושמחה? שתבוא מחר שתבוא מחרתיים מה זה משנה?? תדעי לך מיס פות זה הדבר הכי טוב שקרה לנו. השירים השנה דיזאסטר. ליטא ניצחה אצל מאט. קולט? ליטא! אין השנה אפילו לא שיר אחד מעניין, טוב, מרגש, מבשר, מצמרר, מרתק,,,, כולם כולם שבלונים במקרה הטוב דרך בינוניין עד גרועין ובלתי נסבלין. אין אחד. מדובר בשנה הכי גרועה עוור. ראית את הסמיס? מה זה??? מי זאת הסתומה הזאת שמנחה? מה נסגר עם עיבי יו?? תקשיב לי תזמין את שמחה צפו בקליפים העלובים זה אותו דבר בדיוק. מה שכן בשבת כנראה יהיו ביצועים חדשים ראיתי שדיאודעתו במרכז הקולוסאום שר את פיי עמורה וזה נראה יפה. חוץ ממנו אף אחד לא מעניין. וגם הוא לא כזה שוס אלא שבלוני וקלישאתי. מי השוויצרי? יד על הלב אתה מאזין לשיר הזה? לסיכום אתה צריך להודות על אלמנטים זזים שלא בוזבזו לשווא. באיר' הבא ב"ה יהיו שירים טובים שיצדיקו גם השקעה ויזואלית.
 

צIIת Kuss

New member
אתה צודק בכל מילה ומילה... ובכל זאת

אני לא צופה באירוויז בשל איכות השירים, וזה נכון שעדיף שהאלמנט הזז ישמר לדברים טובים יותר אבל מה עדיף? שירים ברמת המיץ של הטראש או שום כלום? מה עדיף?? וזה גם לא רק השידור, אלא החוויה של לארח את בת אחותי שמחה, החברה הדימיונית שלי אתי ויתר האורחים ולטרוח כל היום בבישולים עם הקינוח המפורסם שלי סופגניות במילוי ציאניד שיחולקו לאורחים שיעזו לדבר על השירים. אין לי את זה השנה ואני הרוס מזה.
 
באמת מעפן לגמרי מה שעשו במקום

חצאי הגמר. מזל שיש את ההום קונסרץ.
כמו כן, ארילנה יפה למות. לשיר זה פחות החלק החזק שלה, אבל איזו יפה. אה, והוידאו החדש של השיר שלה מביך. אולי לא ברמה של הוידאו הנורבגי משנה שעברה, אבל עדיין - החלק שלה בכלוב פתטי במיוחד.
 
למעלה