לוח המודעות ,בכניסה ללפיד(לייד תחנת

ד2003

New member
לוח המודעות ,בכניסה ללפיד(לייד תחנת

האוטובוס)נוטה ליפול.
כמו כן,לוח המודעות ליד בית- הכנסת. נותרה מימנו רק המיסגרת. חברי הוועד היקרים,לתשומת ליבכם. כדאי להתקין לוחות מודעות חדשים בישוב. תודה קשטו ב-
את ה-
חג-עצמאות שמח.
 
למעלה