לוח המודעות ,בכניסה ללפיד(לייד תחנת האוטובוס)נוטה ליפול. כמו כן,לוח המודעות ליד בית- הכנסת. נותרה מימנו רק המיסגרת. חברי הוועד היקרים,לתשומת ליבכם. כדאי להתקין לוחות מודעות חדשים בישוב. תודה קשטו ב- את ה- חג-עצמאות שמח.